GiantLullebieggaContinentalBikeshop
Sivu 94 / 94 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44 84 92 93 94
Näyttää tulokset 2.791 - 2.804 / 2804

Aihe: Pyöräilijöiden tervehtiminen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Goomikko Katso viesti
    Te joiden mielestä toista tuntematonta pyöräilijää pitää morestaa niin pitääkö kaikkia ja joka paikassa morjestaa. Taajamassahan pyöräilijöitä voi parhaimmillaan tulla 10 metrin välein vastaa. Kaikillekko pitää morjestaa. Tietysti mummot ja papat ilahtuisi kun heitä tervehtisi mutta voi siinä myös saada hullun pyöräilijän maineen.
    Ei tarvitse morjestaa, kuin Kehä 3 ulkopuolella pyöräileviä kypärällisiä kippurasarvia.

En olisi ikinä osannut kuvitella miten suuri ja pään kummallisilla kehää kiertävillä ajatuksilla täyttävä asia pyöräilijöiden tervehtiminen voikaan olla niille jotka eivät tervehdi!

Allekirjoittaneelle tämä on mielenkiintoinen laumakäyttäytymisen tutkimuskohde. Hitto kun keksis jonkun ajan ja paikan missä sama porukka tulee aina vastaan, voisi eri fillareilla ja outfiteillä testailla nouseeko lapa . Eilen taas ajoasu, mutta maastopyörä. Ei tervehdystä. Mä en siis ite tervehdi, mutta välillä joku "urpo" tervehtii silti, esim. sellanen jalkaansa raahaava, ilman paitaa kulkeva kävelijä-äijä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    En olisi ikinä osannut kuvitella miten suuri ja pään kummallisilla kehää kiertävillä ajatuksilla täyttävä asia pyöräilijöiden tervehtiminen voikaan olla niille jotka eivät tervehdi!
    Isompi ongelma tämä näyttää olevan niille alemmuuskompleksia kokeville, jotka kokevat jäävänsä jostain paitsi, kun se vastaantuleva ei ole käsi pystyssä.

Tänään puolenkymmentä maantieniiloa tuli vastaan, yksikään ei tervehtinyt. Mulla siis ajoasu, maantiesinkula, jonka synti oli suora tanko. Mulla olis pari kippuratankoa ja se olisi kahden minuutin juttu vaihtaa, mutta ovat kapeammalla kiinnityskohdalla kun ohjainkannatin. Olisi kiva kokeilu. Luultavasti ei moikattaisi silti, kuka mua nyt, ihmispoloa, moikkaisi.

Kiinnostaa henk.koht ja varmaan jotkut arvetkin jääneet, koska olen suurimman osan elämästäni ollut "väärässä porukassa" jostain sattumien syistä. On tullut tarkkailtua heimoon kuulumisen merkkejä tarkasti tai sitten kuviteltu nämä ja ... ei tämä oikeesti vakavaa ole, kunhan jotain harrastelen. Ihmisten tarkkailu on hauskaa nimim. "en sentää stalkkeri ole (vielä)"

Mikä hänestä tekee urpoa eniten? Se että tervehtii sinua, se että raahaa jalkaansa vai se että kävelee. Olisi mukava yksilökäyttäytymsen tutkimuskohde.

Urpolla ymmärretään ihmistä, joka ei tiedä eikä tunne tapoja miten pitää olla, tehdä, käyttäytyä, pukeutua jne. Eli tommi2:a tervehtineestä kävelijästä teki "urpon" (lainausmerkit tommi2:n) se. ettei hän tiennyt ettei kävelijöiden kuulu tervehtiä pyöräilijöitä. (Siis joidenkin kuviteltujen sääntöjen tai vakiintuneen paikallisen tapakulttuurin mukaan.)

Itse olen joskus tervehtinyt muitakin liikkujia silloin

- kun aika ja paikka ovat sellaisia ettei muita ihmisiä juuri odottaisi kohtaavansa tai
    - kun niin sanotusti naama on käynyt tutuksi, koska on kohdattu useamman kerran samoihin aikoihin ja/tai samalla paikalla tai
    - yksinkertaisesti silloin kun tervehtimättä jättäminen eli niin sanotusti pään kääntäminen toiseen suuntaan tai äkillinen kiinnostus jotain mittarilukemaa kohtaan olisi ollut kertaluokkaa tyhmempi ratkaisu kun ollaan jo selvästi nähty toinen toisemme ja katsekontaktikin saatu vaikka vain vahingossa.

Ja joo: jotkut näistä ovat ruvenneet tervehtimään ensimmäisenä, kun on nähty uudelleen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Kenen mielestä pitää?
    Löydän varmaan itse heidät jos luet tätä viestiketjua hieman enemmän.

Asia lähti kiehtomaan niin paljon, että tilasin sovitinholkin 25,4 - 31.8 tangoille. Kippuratanko kiinni ja koeajolle (kun holkki saapuu). Veikkaan että moni "holkki" moikkaa tämän jälkeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Goomikko Katso viesti
    Löydän varmaan itse heidät jos luet tätä viestiketjua hieman enemmän.
    Ei heitä <piip> löydä muut kuin ne joiden keskeinen elämänsisältö ja minäkuvan tärkeä rakenne-elementti on se etteivät he tervehdi tuntemattomia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    Ei heitä <piip> löydä muut kuin ne joiden keskeinen elämänsisältö ja minäkuvan tärkeä rakenne-elementti on se etteivät he tervehdi tuntemattomia.
    Tuo selittää sen, miksi täysikäiset miespyöräilijät pyrkivät tervehtimään alaikäisiä naispyöräilijöitä mahdollisimman pitkään ja hartaasti.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

^ Quoi??!!

^Yrittävät varmasti laajentaa elämänsisältöä ja saattaa avaramman minäkuvan rakentaminen mahdollistaaksen tuntemattomiin miehiin tutustumisen.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Noh, laitoin kippurasarvet sinkulaan, virittelin ajoasun niskaan, reppu ainoana virheenä, ei se ainoa vastaantullut maantiepyöräilijä moikannut. Keräisin lisää dataa mutta gibboneilla ajaminen on melko tuskaa, varsinkin ku sinkulassa ei ole kahvoja, jarrut siinä gibbonsin suorassa osassa. Taitaa goblinit vaihtua suoraan tankoon pian.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •