Sivu 66 / 66 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 56 64 65 66
Näyttää tulokset 1.951 - 1.961 / 1961

Aihe: Pyöräilyhousut

Samaa mieltä jos on oikeankokoiset bibsit niihin ei kiinnitä huomiota. Käyttänyt nyt muutamalla lenkillä olkaimettomia kun vanhat bibsit löystyneet liikaa ja alkaneet hankaamaan. On kyllä inhottavat päällä kun tottunut olkaimiin, puristaa vyötäröltä eikä pysy kunnolla paikoillaan.

Tilasin nuo castelli endurance 3 keskiviikkona nyt odottaa jo postissa nopea toimitus.

edit. Kävin hakemassa, on yllättävän napakka XL koko mun mitoille eli varmaan sopiva.
    L olis ollu varmasti pieni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Käyttääkö täällä kukaan olkaimettomia housuja? Koetut edut/haitat?

Toistaiseksi omat kesäkilsat on ajettu olkaimettomilla housuilla mutta olin juuri tilaamassa ekat olkaimelliset. Mutta aloin funtsimaan, että kun itse hikoan melkoisesti, niin alkaako olkaimet ahistamaan kesäkeleillä...
    Itsellä 10k kilsaa takana Craftin olkaimettomilla. Hyvin noillakin mennyt myös yli satasen lenkit, mut paljoo pidempää ei kyl kärsi. Ehkä se on vaan kun ei paremmasta tiedä, joten innolla odotan miltä varsinaiset bibsit tuntuu (sain lopulta tilattua Raphan core cargot). Toivottavasti luonto kutsuu-pysähdykset onnistuu olkaimellisillakin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hubba Katso viesti
    Samaa mieltä jos on oikeankokoiset bibsit niihin ei kiinnitä huomiota. Käyttänyt nyt muutamalla lenkillä olkaimettomia kun vanhat bibsit löystyneet liikaa ja alkaneet hankaamaan. On kyllä inhottavat päällä kun tottunut olkaimiin, puristaa vyötäröltä eikä pysy kunnolla paikoillaan.

Tilasin nuo castelli endurance 3 keskiviikkona nyt odottaa jo postissa nopea toimitus.

edit. Kävin hakemassa, on yllättävän napakka XL koko mun mitoille eli varmaan sopiva.
    L olis ollu varmasti pieni.
    Hyvä on, uskotaan

Laitoin myös nuo Castellin Endurancet tilaukseen, katotaan mitä sieltä lopulta tulee. 180cm 75kg mitoilla tuplasin L-kokoon.

M olis saattanut olla oikeampi. Vähän reiden paksuudesta riippuen reidestä L saattaa olla tai hiljalleen muuttua aavistuksen turhan löysäksi.

Onko kellään kokemuksia GORE Wear C7 Long Distance Bib Shorts. Jos kokeilisi kerran Gorenkin pökiä.

https://www.bike24.com/p2306384.html

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    M olis saattanut olla oikeampi. Vähän reiden paksuudesta riippuen reidestä L saattaa olla tai hiljalleen muuttua aavistuksen turhan löysäksi.
    Noissa tosiaan isoja mallikohtaisia eroja. Myös pituus heittää. Toiset L koot on henkseleistäkin jo liian löysiä, kun taas toiset sattuu m koossa jo hartioihin.

Free-aerot oli jossain vaiheessa aika väljiä.

Jep, jonkun assoksen jouduin L koossa viemään henkseleiden pidennykseen. Joissain Assoksen Mille malleissa L on ollut turhankin löysä.

Joo, lottoahan tämä on. Oma koko on muutenkin rajatapaus ihan vaatteesta riippuen. Muistaakseni Castellinkin kokotaulukossa olin sopivasti kokojen välissä... No, lyödään takas, jos eivät sovi.

Mun Northwaven talviajopöksyt ovat kokoa L ja ovat ihan passelit. Henkselit voisivat olla napsun pidemmätkin mutta toimivat näinkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti frp
    Onko kellään kokemuksia GORE Wear C7 Long Distance Bib Shorts. Jos kokeilisi kerran Gorenkin pökiä.

Minulla on, viime vuoden loppukesästä ostin. Hyvät housut, itselle Gore on istunut hyvin. Sellainen heikkous sattui näihin housuihin että toinen henkseli lähti repeytymään hieman varsinaisen housun yläreunan kohdalta. Jotenkin hankautunut ehkä? Ommeltu nyt vahviketta.
    Oma koko EU L, mittaa itsellä 183/87.
    Aivan eri kaliberin tuote verrattuna esim Gore C5. Itselle istuu myös paremmin kuin esim Castelli.

Goret kiinnostelisi myöskin. Noissa on kanssa tuo henkseli suoraan säämiskässä. Tuulenpitävä etumus voisi olla myös hyvä normi suomen kesään.

Itseäni goren housujen laatu ei vaan ole päässyt yllättämään. Assokset on vaan niin yksinkertaiset ja kestävät. Esimerkiksi nuo assoksen henkselit. Nuohan ei mene poikki vaikka koettaisi hevoselle syöttää. Aika monesta castellista on nämäkin rikkoontuneet.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti frp Katso viesti

Vuoden verran kokemusta itsellä. Hyvät pökät, mutta ihan ei omasta mielestä pärjää Assoksen equipe evolle. Kangas on tosi ohutta ja tarjoaa omille tukkireisille ihan riittävän kompression. Litteistä saumoista plussaa, mikään ei hierrä tai ärsytä pidemmälläkään matkalla. Pädi on suht. ohut ainakin Assokseen verrattuna, mutta itse tykkään ohuemmista perssuojista. Pädi istuu myös aika hyvin. Tuulenpitävä etumus on jees. Ihan hyvät pöksyt siis, joskin 200€:n hintaluokassa ostaisin (ja ostankin) tulevaisuudessa Assoksen equipe rs:n.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •