HelkamaHuntteriGiantCanyonRideElectrobike
Sivu 3 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 13 53 103 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 3648

Aihe: Mitä lukee paidassasi

  1. #61
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Uurainen
    Viestit
    0

    Viesti

    "Minulle ei vittuilla!"
    Hupinsa kullakin!

  2. #62
    L3 Guest

    Viesti

    Iloisesti pihalla!

  3. #63
    Intiaani Guest

    Peukalo ylös

    I´ll try to be nicer - If you try to be smarter

  4. #64
    Liittynyt
    03/2002
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    155

    Viesti

    Nyt: Good night
    Aamulla: Serial killer
    - Do it with German engineering -

  5. #65
    --+MM+-- Guest

    Hymy

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Saara:
    koska olin silloin 4-vuotias. </font>[/QUOTE]Kuten myös.

  6. #66
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    6.038

    Punapää

    Taas lumppu yöpaita: Midsummer Festival Rantarock 1995
    Omatoiminen pikkupoika kotona, pihalla ja päiväkodissa.

  7. #67
    tokyo Guest

    Nauraa

    Old Navy

  8. #68
    Janne Andersson Guest

    Viesti

    Väriltään musta t-paita, ei kirjoitusta.

  9. #69
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    00420
    Viestit
    1.014

    Viesti

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Saara:
    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja --+MM+--:
    Vaikka mun 20v sitten (äipän)ostamassa paidassa ei lukisikaan mitään, niin tuskin sitä silti pitäisin. </font>[/QUOTE]No en minäkään pitäisi, koska olin silloin 4-vuotias.
    Tästä eteenpäin on kuitenkin realistisempi mahdollisuus säilyttää linjansa kuten esim. oma äitini on tehnyt (eli turha väittää, että naiset leviävät luonnostaan). Eli pitäisin samoja vaatteita 44-vuotiaana, can do.
    </font>[/QUOTE]Vielä kun paitojen elinikä olisi 20 vuotta
    -=*`Ex-RiXCu_Freeride´*=-

  10. #70
    Saara Guest

    Viesti

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Tr-Anssi:
    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Saara:
    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja --+MM+--:
    Vaikka mun 20v sitten (äipän)ostamassa paidassa ei lukisikaan mitään, niin tuskin sitä silti pitäisin. </font>[/QUOTE]No en minäkään pitäisi, koska olin silloin 4-vuotias.
    Tästä eteenpäin on kuitenkin realistisempi mahdollisuus säilyttää linjansa kuten esim. oma äitini on tehnyt (eli turha väittää, että naiset leviävät luonnostaan). Eli pitäisin samoja vaatteita 44-vuotiaana, can do.
    </font>[/QUOTE]Vielä kun paitojen elinikä olisi 20 vuotta
    </font>[/QUOTE]Enemmänkin. Mä käytän monia äitini vanhoja vaatteita 70-luvulta.

  11. #71
    Saara Guest

    Viesti

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja --+MM+--:
    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Saara:
    koska olin silloin 4-vuotias. </font>[/QUOTE]Kuten myös.
    </font>[/QUOTE]Toinen vaihtoehto olis ollut, ettet olisi käyttänyt vanhoja vaatteitasi sen vuoksi, kun äippä oli ne valinnut.

  12. #72
    Liittynyt
    07/2001
    Paikkakunta
    Sipoo
    Viestit
    316

    Viesti

    Everlast. Choice of Champions.

  13. #73
    Keba Guest

    Viesti

    Pienellä ylhäällä : "Polkupyöräilyn erikoislehti."
    Sen alla : "Fillari Staff"

  14. #74
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Mikkeli
    Viestit
    3.081

    Cool

    <center>BEAVERS
    jeanswear</center>
    Pyöräilyseura Velo Saimaa ry

    Pyöräilyn puolesta Mikkelissä

  15. #75
    aKL Guest

    Viesti

    Olisi kyllä hupaisaa jos noi t-paitojen tekstit suomennettaisiin. Esim. Beavers Jeanswear = ~ Majavan Farmarivaatetus..

  16. #76
    Joonas Guest

    Viesti

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja aKL:
    Olisi kyllä hupaisaa jos noi t-paitojen tekstit suomennettaisiin. Esim. Beavers Jeanswear = ~ Majavan Farmarivaatetus.. </font>[/QUOTE]Mistäköhän olisi nimi lähtöisin? Sattumoisin beaversin perustajan sukunimi on Majava... ja monikko johtuu siitä, että alotti firman aviopuolisonsa kanssa. Tuttu heppu meinaan [img]smile.gif[/img]

  17. #77

    Kymysys

    Miksi paidassa pitäisi lukea yhtään mitään?

    Ja miksi paidassa pitäisi edes olla useampia kuin yksi väri?

    Noh, onhan minunkin T-paidassani semmoinen pienen pieni lappu. Siinä lukee "CAP HORN". Yleensä sekin jää housujen alle.

    Kuvioitta ja teksteittä paras, minun mielestäni.
    "Simplify, then add lightness”
    – Colin Chapman

  18. #78
    Izakill Guest

    Viesti

    Mountain dew

  19. #79
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    280

    Viesti

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Joonas:
    Mistäköhän olisi nimi lähtöisin? Sattumoisin beaversin perustajan sukunimi on Majava... ja monikko johtuu siitä, että alotti firman aviopuolisonsa kanssa. Tuttu heppu meinaan [img]smile.gif[/img] </font>[/QUOTE]Vai nii! Jos tuo on kotimainen farkkumerkki, tarkoitat varmaankin kirjaimellisesti Majava-nimistä heppua etkä Beaver-nimistä? Kerro terveisiä hepulle, että olis voinut valita merkin paremminkin, suomessa asuu myös Beavereita. Sattumoisin tunnen heidät kaikki, mutta se ei liity tähän...
    Kusti polkee: tretjakov+fillari@iki.fi

  20. #80
    se siitä Guest

    Viesti

    KAIKKI LIHA TOTTELEE KURIA

  21. #81
    Liittynyt
    08/2000
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    585

    Viesti

    eessä: Peanut Butter Wolf
    niskassa: Stones Throw

  22. #82
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    .
    Viestit
    4.437

    Viesti

    saunan takana on vielä tilaa
    -- not fast but furious --

  23. #83
    Liittynyt
    01/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    79

    Hymy

    liiterin takana on vielä halkoja

  24. #84
    Marko Kovanen Guest

    Cool

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja SuccisMaster:
    Alkuperäisen viestin postittaja Marko Kovanen:
    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Totta. Mullakin on erittäin siisti Bad Religion paita, mut ei sitä enää kehtaa pitää muuten kuin kotona </font>[/QUOTE]Mä kannan ylväästi mun Crossbuster- ja No Control -paitaani. Marko, luovuta se paitas mun hellään huomaani, mä pidän siitä hyvää huolta ja ulkoilutan aina kun on tarpeen.
    </font>[/QUOTE]En luovuta. Siitä voi joskus olla hyötyä ja hupia jos joutuu järkyttämään syvästi uskonnollista porukkaa. Se kun on se risti-merkki paita [img]smile.gif[/img] Ne kun ei välttämättä tajua, et kyseessä on loistavan bändin paita

  25. #85
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Hiki
    Viestit
    663

    Viesti

    Helevetin isolla NIKE.
    To ride or not to ride? There is no question.

    www.youtube.com/user/haxcu

  26. #86
    Poliisi Guest

    Viesti

    Arrow racing luki äsken... nyt on paljasta pintaa

  27. #87
    Liittynyt
    01/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.559

    Viesti

    Fillarilähetit
    recycling will save the planet, especially if you eat all your plastic and die

  28. #88
    aKL Guest

    Viesti

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Joonas:
    Mistäköhän olisi nimi lähtöisin? Sattumoisin beaversin perustajan sukunimi on Majava... ja monikko johtuu siitä, että alotti firman aviopuolisonsa kanssa. Tuttu heppu meinaan [img]smile.gif[/img] </font>[/QUOTE][img]smile.gif[/img] Kappas, no tuolle löytyi luonnollinen selitys. Toi oli kyllä vähän huono esimerkki paitatekstien absurdeista suomennoksista, on niitä pahempia olemmassa.

  29. #89
    Janne Andersson Guest

    Viesti

    Ei lue mitään, valkoinen t-paita päällä.

  30. #90
    vmt Guest

    Viesti

    professional

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •