GiantHuntteriCanyonGasGasContinentalHelkama
Sivu 2 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 12 52 102 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 3648

Aihe: Mitä lukee paidassasi

  1. #31

    Lamppu syttyi

    Sukunimi lukee rintapielessä ja hihoissa on kaikkia kivoja pikkumerkkejä, muunmuassa teksti "KFOR"

  2. #32
    bahco Guest

    Viesti

    spf-54

  3. #33
    Liittynyt
    02/2001
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    3.799

    Viesti

    Paul Frank is your friend.
    "It doesn't get any easier - you just go faster" - Greg Lemond

  4. #34
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    6.038

    Viesti

    Nyt päällä joku lumppu t-paita mikä oli yöpaitana. Paidassa on niin paljon tekstiä joten laitan vain osan. Eli teksti: Vintage International, World Championship Major League. Stars Vintage...
    Omatoiminen pikkupoika kotona, pihalla ja päiväkodissa.

  5. #35
    dzoukki Guest

    Viesti

    100% FANATIC SPORT

  6. #36
    Liittynyt
    08/2000
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    585

    Viesti

    Edessä valkoisella Adventures in lo-fi
    niskassa BBE beat generation

  7. #37
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    00420
    Viestit
    1.014

    Viesti

    Prodigy
    -=*`Ex-RiXCu_Freeride´*=-

  8. #38
    Tuukster Guest

    Viesti

    Ei mitään.

  9. #39
    Jarza83 Guest

    Viesti

    "Protest"

  10. #40
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    508

    Viesti

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Intiaani:
    Musta paita ja valkoisella teksti:
    Brooklyn Machine Works
    New York
    </font>[/QUOTE]Tollasen mä haluun! Sais vähä rrristepkaa!
    EI VOI HYVÄKSYY!!!

  11. #41
    Jinkso Guest

    Viesti

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja ghost_rider:
    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Jinkso:
    "POCCHNR", R on väärinpäin, näin kotokirjaimilla "RUSSIA" 8)
    </font>[/QUOTE]Eli siis РУССИЯ ?
    </font>[/QUOTE]Muuten noin, mutta ei У vaan ihan normi O [img]smile.gif[/img]

  12. #42
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518

    Viesti

    Hmm...mun mielestä "y" silloin, kun puhutaan venäjän kielestä, tai kysymyslauseessa "puhutko venäjää?"

    "O" silloin, kun puhutaan Venäjän valtiosta, tai kansalaisuudesta.

    Korjatkaa, jos olen väärässä... [img]smile.gif[/img]
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  13. #43
    zanSSi Guest

    Viesti

    Anal thunder

  14. #44
    --+MM+-- Guest

    Viesti


  15. #45
    Fear Guest

    Cool

    Denim company...

  16. #46
    Kalevankarhu Guest

    Viesti

    Guinness for Strength

  17. #47
    Saara Guest

    Viesti

    Ei mitään. Viimeksi pidin yllä paitaa, missä oli kirjoitusta joskus 90-luvun alussa.

    Mä en osta vaatteita, mitkä ovat millään tavalla kuvioituja, koska sitten niitä ei voi käyttää 20 vuoden päästä. Parempi pitää klassinen linja.

  18. #48
    Marko Kovanen Guest

    Surullinen

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Saara:
    Ei mitään. Viimeksi pidin yllä paitaa, missä oli kirjoitusta joskus 90-luvun alussa.

    Mä en osta vaatteita, mitkä ovat millään tavalla kuvioituja, koska sitten niitä ei voi käyttää 20 vuoden päästä. Parempi pitää klassinen linja.
    </font>[/QUOTE]Totta. Mullakin on erittäin siisti Bad Religion paita, mut ei sitä enää kehtaa pitää muuten kuin kotona

  19. #49
    --+MM+-- Guest

    Viesti

    Vaikka mun 20v sitten (äipän)ostamassa paidassa ei lukisikaan mitään, niin tuskin sitä silti pitäisin.

  20. #50
    SuccisMaster Guest

    Viesti

    Alkuperäisen viestin postittaja Marko Kovanen:
    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Totta. Mullakin on erittäin siisti Bad Religion paita, mut ei sitä enää kehtaa pitää muuten kuin kotona </font>[/QUOTE]Mä kannan ylväästi mun Crossbuster- ja No Control -paitaani. Marko, luovuta se paitas mun hellään huomaani, mä pidän siitä hyvää huolta ja ulkoilutan aina kun on tarpeen.

    Ai niin, tällä hetkellä mulla on päälläni paita, jonka hihassa lukee: Hihat palaa.

  21. #51
    Rolle Guest

    Viesti

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja SuccisMaster:
    Alkuperäisen viestin postittaja Marko Kovanen:
    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Totta. Mullakin on erittäin siisti Bad Religion paita, mut ei sitä enää kehtaa pitää muuten kuin kotona </font>[/QUOTE]Mä kannan ylväästi mun Crossbuster- ja No Control -paitaani. Marko, luovuta se paitas mun hellään huomaani, mä pidän siitä hyvää huolta ja ulkoilutan aina kun on tarpeen.

    Ai niin, tällä hetkellä mulla on päälläni paita, jonka hihassa lukee: Hihat palaa.
    </font>[/QUOTE]Bad Religionin paita ('93 kiertueelta) on minullakin. Paidassa olevan nimmarin takia ei huvita pitää vakiokäytössä.

    Olin muuten itsekin pistämässä tilausta tuosta Hihat palaa -paidasta.

  22. #52
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Mikkeli
    Viestit
    3.081

    Nuoli

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja A.M.:
    Hmm...mun mielestä "y" silloin, kun puhutaan venäjän kielestä, tai kysymyslauseessa "puhutko venäjää?"

    "O" silloin, kun puhutaan Venäjän valtiosta, tai kansalaisuudesta.

    Korjatkaa, jos olen väärässä... [img]smile.gif[/img]
    </font>[/QUOTE]Noinhan se menee. 2 vuotta venäjää lukeneena en osaa edes maan nimeä oikein kirjoittaa.. [img]redface.gif[/img]

    Eli Y eli suomalaisittain U tulee kun puhutaan kielistä (По-русский) ja adjektiiveistä (русский -ая -ое –ие ,venäläinen, mask. fem. neutri ja monikko) mutta maasta puhuttaessa tulee O, joka lausutaan a:na joten venäläisittäin rassíja..

    Kohta löytyy tuostakin huomautettavaa.. [img]tongue.gif[/img]
    Pyöräilyseura Velo Saimaa ry

    Pyöräilyn puolesta Mikkelissä

  23. #53
    aKL Guest

    Viesti

    Hupparin rinnassa lukee Quiksilver ja vasemassa hihassa 'Stryn Sommerski'.

  24. #54
    Liittynyt
    04/2001
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.117

    Lamppu syttyi


    Tai tarkalleen ottaen, edessä lukee "spread the groove" ja "KONA" ja takana ISO K-kirjain ja "KONA" -teksti.


    Punaisella pohjalla (<---offtopic)
    https://raeven.fi

  25. #55
    Intiaani Guest

    Viesti

    Tänään lukee kokolailla näin:

  26. #56
    Liittynyt
    09/2001
    Paikkakunta
    helsinki
    Viestit
    2.506

    Viesti

    Eipä lue mitään.
    bugabuu!

  27. #57
    Saara Guest

    Peukalo ylös

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja --+MM+--:
    Vaikka mun 20v sitten (äipän)ostamassa paidassa ei lukisikaan mitään, niin tuskin sitä silti pitäisin. </font>[/QUOTE]No en minäkään pitäisi, koska olin silloin 4-vuotias.
    Tästä eteenpäin on kuitenkin realistisempi mahdollisuus säilyttää linjansa kuten esim. oma äitini on tehnyt (eli turha väittää, että naiset leviävät luonnostaan). Eli pitäisin samoja vaatteita 44-vuotiaana, can do.

  28. #58
    Liittynyt
    10/2001
    Paikkakunta
    Vierumäki
    Viestit
    1.504

    Nauraa

    Näyttäis paidan rintapielessä lukevan: LOHJA 24H MTB 6.-7.5.2000

  29. #59
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518

    Vink vink

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Anssi:
    Näyttäis paidan rintapielessä lukevan: LOHJA 24H MTB 6.-7.5.2000 </font>[/QUOTE]Asiaa... Anssi on veteraani

    Nyt ylläni: Wynns Oil, Friction Proofing. Kuvana '32 Ford, Hi-boy versiona [img]smile.gif[/img]
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  30. #60
    OtsoK Guest

    Viesti

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Bal-anssi:
    Anal thunder </font>[/QUOTE]Onkos tämä kenties bändipaita?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •