Sivu 3 / 123 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 13 53 103 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 3668

Aihe: Chainreactioncycles

Free-r Guest

Vink vink

Oke kiitti ku valistitte minuu [img]smile.gif[/img]

Viesti

Koska kyseessä on koulutyö, joka on opetustarkoituksessa laadittu ja opettaja on varmaan työn ohjannut ja tarkistanut, niin opettajan tehtävä olisi ollut kertoa noista tekijänoikeuksista ja puuttua noihin virheisiin/rikkomuksiin ennen sivujen julkaisua.
    Vajosuon kalja-ajelu
    ==================================

Free-r Guest

Viesti

No proplem ei oo enään kuvia siel ja tuolt crc tuli maili et se prosentti on max 5%

Viesti

Hmm.. itse katsoin noita sivuja eikä sielä mun mielestä ollu oikein mitään niin halpaa et kannattais lähtee näillä punnankursseilla tilailemaan. Mitä jengi on oikein sieltä tilaillu, kun sakemanneilla näyttäis olevan halvemmat hinnat ja lähetyskustannuksetkin? Esim. Bike-discount lähetyskulut 20€.

Uimo Guest
    Viikko sitten sunnuntaina maksettiin tilaus tilisiirrolla CRC:lle, eikä rahat ole vieläkään tulleet perille. Tässä rupee jo pikku hiljaa ihmettelemään...

Polo Guest
    Niin kuin muistaakseni CRC:n sivuillakin sanotaan, niin tilisiirto vie aikaa.
    Malttia vaan...

Uimo Guest
    Mutta että näin kauan..sähköisestihän sen rahan luulisi liikkuvan, ei millään rahdilla Joo, ei tässä muuta kiirettä kuin että haluisi vain saada jo uudet kamat kiinni menopeliin

zegoo Guest
    Paljos maksais sielt CRCstä jos ottais vaikka hydrauliset levyjarrut ja ehkäpä kammet ? Paljonkohan DHL velottais

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zegoo
    Paljos maksais sielt CRCstä jos ottais vaikka hydrauliset levyjarrut ja ehkäpä kammet ? Paljonkohan DHL velottais
    Pistä tavarat ostoskoriin niin se laskee postikulut sulle eri firmoilla.

zegoo Guest
    Näyttää tulevan 17 ekua tuleeks suomen postikuluja ?

Uimo Guest
    Ainakin mä oon ymmärtänyt niin, että se maksu, minkä sinne niille maksat, on lopullinen. Sisältää siis toimituksen valitsemaasi tapaan, halvimmalla postitoimistoon ja kalleimmalla haluamaasi paikkaan kannettuna. Eli tuskin tulee Suomessa enää erillisiä postimaksuja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Uimo
    Ainakin mä oon ymmärtänyt niin, että se maksu, minkä sinne niille maksat, on lopullinen. Sisältää siis toimituksen valitsemaasi tapaan, halvimmalla postitoimistoon ja kalleimmalla haluamaasi paikkaan kannettuna. Eli tuskin tulee Suomessa enää erillisiä postimaksuja.
    Mul se on ainakin tarjonnut tilatessa joko parcel force tai DHL kuljetusta. Molempia olen kokeillut ja molemmat toimittavat kotiin. Parcel forcella kestää nelisen päivää, DHL toi parhaimmillaan 22 tunnissa!! Mut siis pointtina, että mun kokemukseni mukaan noilla kuljetuksilla ei ole mitään tekemistä Suomen postin kanssa ja hinta on lopullinen.

Uimo Guest
    Jepjep, tätä yritin itsekin sanoa

Edit: nyt tuli CRC:ltä viestiä, että tilaus lähti. Tosi hyvin mun mielestä on homma hoitunu niiden kanssa, aina vastasi sähköpostikyselyyn tilisiirron etenemisestä. Ainoa vain, että ehkä hieman enemmän olisi saanut tilausta tehdessä tulla informaatiota, että tilisiirrolla kestää yli viikko. No mutta, loppu hyvin kaikki hyvin, jatkossa asioin varmasti CRC:llä, mutta luottokortilla
    Uimo muokkasi tätä : 02.11.2005 at 21.32

Juma. Tilasin ensimmäistä kertaa CRC:stä. Homma toimi lähes hengästyttävällä tahdilla:
    - Tilasin varastossa olleen Giro Havocin sunnuntaina 13.11.
    - Keskiviikkona 16.11. postiluukusta nassahti ilmoitus, että Postissa odottaa "kirjattu kirje". Hitto, kolmessa päivässä perille Suomeen!

Lisää kamaa tilaukseen!

Täytyy kyllä itsekkin kehua crceetä.
    Annoin vielä tilaisuuden paikalliselle pyöräalanammattilaiselle että vois hommata mulle tiettyjä spesiaalipalikoita pyörään, kun en oikein tiennyt mitä hommata. No aikaa turhaantui kuukausi eikä mitään tapahtunut ja huomasin että crc:llä oli juuri haluamani osat ja postissa tulivat kolmessa päivässä. Eipä taida tarvita käydä paikallisella pyöräkauppiaalla enää kovin usein.

Mitä toimitustapaa te käytätte sieltä CRC:ltä?
    Nuo hinnat näkyy hieman muuttuneen sitten viimetilauksen, joten
    ajattelin josko käyttäis sitä Royal mailia tälläkertaa, aiemmin Parcel Forcea
    ja aina on tullu perille.
    - Marko -

Polo Guest
    Itelläni ei ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa Royal Mailista.
    Ekan kerran kun CRC:stä tilasin, niin käytin em. tapaa. ~36 tuntia tilauksen jättämisestä oli paketti kotiovella.

Toisella kerralla käytin sitten DHL:ä, ja hyvin sekin toimi.

Juu, Royal Mail tai DHL. Parcel forcen kanssa ei kannat pelleillä.
    My mom thinks I'm cool.

gunnar Guest

Tilausongelmia (kun tyhmä olen)

Itselläni meni kyllä sormi suuhun kun yritin tilata CRC:stä. Sain kaiken valmiiksi ja viestin sähkopostiin(tilisiirrolla). Mutta sitten en käsitä, että mitä kaikkea laita siihen tilisiirtolappuun kun maksan paketin? Siinä viestissä tuli vaikka mitä osoitteita ja numeroita. Voiko joku tilannut auttaa? Pitääkö lappuun laittaa mitä tilasi vai riittääkö pelkkä tilauskoodi vai mitä pitää tehdä? apua...

Mulle kamat tuli 4:ssä arkipäivässä Parcel Forcella tilattuna. Ei valittamista

->Gunnar: Itse maksoin Visalla, mutta ilmeisesti sinulla ei sitä ole. Se on kätevä tapa maksaa nettikaupassa. Mutta itse ongelmaan. Eikös tärkeintä ole laittaa tilisiirtoon OIKEA tilinumero, saaja ja luultavasti siinä onkin myös jokin viitenumero. Niillä tiedoilla maksun pitäisi ohjautua oikein. Tietty tilisiirtoon voit laittaa lisäinfoa jos haluat.
    www.kaupinkanuunat.net

Peukalo ylös

Mä oon aina maksanut visa electronilla ja hyvin homma toiminut.
    Sammon kortti. Runko ja keula tuotiin ihan olohuoneeseen asti 20 eurolla.
    sulevi22 muokkasi tätä : 08.12.2005 at 20.51

Milliways, ravintola maailmankaikkeuden lopussa
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti gunnar
    Mutta sitten en käsitä, että mitä kaikkea laita siihen tilisiirtolappuun kun maksan paketin?
    Verkkopankkisi sivuilta löytynee ohjeita ulkomaan maksuun...
    Jos ei muuten luonnistu, niin menet henkilökohtaisesti pankkiisi, kyllä ne siellä tietää (ja veloittavat hyvän summan palvelustaan...)!
    Team yöhöpinät

Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.
    Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Zarni
    Verkkopankkisi sivuilta löytynee ohjeita ulkomaan maksuun...
    Jos ei muuten luonnistu, niin menet henkilökohtaisesti pankkiisi, kyllä ne siellä tietää (ja veloittavat hyvän summan palvelustaan...)!
    Tai sitten Gunnar soitat omaan pankkiisi! Kait ne sentään puhelimessa antaa neuvoja ilmaiseksi..?
    www.kaupinkanuunat.net

Nopeutta. Maanantaina CRC:lle tilaus ja torstaina romut postissa... Viikonlopuksi uusi ratas paikalleen.

xtrainer Guest
    Nopeus ratkaisee minullakin voiton useimmiten CRC:n hyväksi. Tuo kolmen päivän toimitusaika pätee myös siihen halvempaan toimitustapaan (Royal Mail): kamat tulevat kirjaimellisesti lentäen Suomeen.

Saksalaisista kaupoista saattaa löytyä joskus halvempaa tavaraa, mutta monesti myös toimituskulut, toimituksen kesto tms. ovat pykälää huonommat.

Omasta mielestäni CRC:n ainoa huono puoli on se, että maantiekamaa löytyy melko huonosti.
    xtrainer muokkasi tätä : 12.12.2005 at 12.58

Kymysys

Aloittelijan kysymys: Kun maksatte visalla, periikö Luottokunta lisämaksuja vai onko hinta visalaskulla ollut tuotteenhinta + rahti? CRC taitaa olla punta-alueella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fob
    Aloittelijan kysymys: Kun maksatte visalla, periikö Luottokunta lisämaksuja vai onko hinta visalaskulla ollut tuotteenhinta + rahti?
    Ainakaan Masterilla ei ollu mitään ylimääräisiä lisiä. Tuskin Visallakaan?

CRC taitaa olla punta-alueella.
    Englanti on!
    [ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]

Keli Clothing piste fi

Nostentaan tämä..

Tilasin kamat 14.12.2005 klo 21:51.

Saas nähdä milloin tulee...
    Kånalan Keisari

Aloittelijan kysymys: Kun maksatte visalla, periikö Luottokunta lisämaksuja vai onko hinta visalaskulla ollut tuotteenhinta + rahti? CRC taitaa olla punta-alueella.
    Kun teet tilaukselle check-outin ja olet valinnut käytettävän rahtipalvelun, näet suoraan laskun loppusumman eli tavarat + rahti. Mitään muuta ei tule päälle. Ja jos sulla on eurot säädetty näkymään, niin hinnat näkyy euroinakin.

Cool

CRC taitaa olla punta-alueella.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoF
    Englanti on!
    Tämä totta, mutta CRC ei sijaitse Englannissa vaan Pohjois-Irlannissa. Punta-alueella yhtä kaikki, mutta tarkkuutta.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •