- Shipping Method: Trak Pak
- Carrier: P2P
Kukahan mahtaa jaella SUomen päässä?
- Shipping Method: Trak Pak
- Carrier: P2P
Kukahan mahtaa jaella SUomen päässä?
Olen tilaillut monia tavaroita putkasta ja nyt sitten ensimmäistä kertaa olisin halunnut palauttaa tuotteen. Heillä ei ole mitään sopimuksia Suomen päässä eli kustannus 55 EUR tuotteen palautukselle olisi ollut 25 EUR.
Taisi olla viimeinen kookkaampi paketti ko. liikkeestä.
9.12. lähetys lähtenyt mutta ei se näy vieläkään trakpakin seurannassa, eli aika hidasta näköjään on. En saa lähetysnumeroa toimimaan Postinkaan seurannassa.
20.12.: tilaus näkyi trakpakin seurannassa vasta 12.12., eilen 19.12. paketti on saapunut Suomeen. Nyt on jännä paikka ehtiikö paketti vastaanottajalle eli mulle ennen joulua. Jotenkin kuvittelin että ehtisi mutta enpäs olekaan niin varma enää.
Premnas muokkasi tätä : 20.12.2014 at 15.30
Ihan saakutin hidas on tuo trakpak toimitus. Oma paketti on tilattu 12.10 ja seuranta väittää sen olevan vieläkin jakelukeskuksessa jossakin päin Eurooppaa (eka merkintä seurannassa)...
Jos crc on jatkossakin näin hidas, niin sen saa kyllä unohtaa kokonaan. Kukaan jaksa kahta viikkoa odottaa osia/ajokamoja.
Tctic muokkasi tätä : 22.12.2014 at 14.48
Sama täällä, 12.12. Dispatched ja 15.12. näkyy jälki Trakpakissa, sen jälkeen ei mitään.
Samanlaisia oireita täälläkin, mutta paketti tuli tänään.
Eli tilattu 10.12 ja heti kohta tuli dispatched ilmoitus, paketti ei tosin tainnut lähteä kuin vasta 15.12 ja 16.12 jälkeen seuranta ei ole päivittynyt.
Huvittaa tämän langan otsikko. Ei tod. oo nopea. Ei edes vaikka maksaa enemmän.
The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji
Joo, ei se enää kovin nopea ole. Päivitystä sen verran että itsekin sain paketin 22. päivä eli ehti sentään ennen joulua. Mutta tuo trakpakin seuranta on kyllä yhtä tyhjän kanssa...
Sama vika. Päivityksiä tilaankaan ei tule, matkalla vaan. Tuovat vissiin polkupyörällä...
Käsittämättömän paska ja hidas tuo Trakpak verrattuna vanhaan Royal fail - Itella yhdistelmään. Tilauskynnys alkaa olla aika suuri näillä toimitusajoilla.
DHL Expressillä, aina tullut kama <24h tilauksesta kotiovelle. Mun mielestä ihan riittävän nopeaa.
Edit: Mutta hanurista jos ne on muuttaneet nyt sitä halvinta postitusta johonkin muuhun Royal Mailista. No, kuhan ei oo DPD tai Postnord tai GLS. Tuskin voi olla sitä paskempaa ja hitaampaa!![]()
VesaP muokkasi tätä : 29.12.2014 at 16.17
Omat vähäiset CRC-tilaukset on ilmaisella toimitukselle kaikki ja kieltämättä ei niin nopeaa muttei mulla hoppua. -discount ja Rose omaa ilmaiset palautukset, noilta tilaan jos luulen tarviivani. Kuukauden sisään lähtee nyt toinen takuucase -discountille. Viiden vuoden saldoni on kolme palautusta.
I väntan på ännu dåligare tidet
Itelle tuli kans jonku hollantifirman kautta.. Ensin seuranta päivitty ihan kivasti englanti>hollanti>suomi, tuo kesti 4 arkipäivää, sitten ei mitään päivityksiä eikä ilmoituksia, kunnes 7arkipäivän jälkeen postin pakettilappu postiluukusta.. 11 arkipäivää ja välissä 2 viikonloppua kuljetusaika, joulukuun alussa eli ei edes pyhiä sotkemassa.. Itse tilaushetkestä meni lähes 3 viikkoa, koska tilauksen lähettämisessä kesti monta päivää vaikka kaikki kaksi tuotetta oli "in stock"
Nopeaksi ei voi kehua..
edit: Juu, tuo Trak Pak oli mullakin se "kuriiri"
Kemizti muokkasi tätä : 30.12.2014 at 18.20
Valitettavasti vastaavia kokemuksia kun kuljetus tuon Trak Pakin kautta. 7.12 tekemäni tilaus (CRC dispatch date 9.12) saapui minulle eilen. Alkuperäinen kuljetuspakkaus oli kastunut pahoin ja revennyt ja Itella oli sitten pakannut uudelleen. Sisältö hujan hajan laatikossa. Tästä on nyt rekkula vetämässä CRC:lle vaikka ei suoranaisesti heidän vikansa ole, mutta tuo Trak Pak kyllä vaikuttaa melko epäluotettavalta.
Tämänkin tilauksen osalta ei Trak Pakin seurantaan tullut mitään päivityksiä ennen kuin viikon jälkeen kyselin tilannetta CrC:n asiakaspalvelusta.
Olen aiemmin tilannut eräästä toisesta UK puotista tavaraa ja ilmaisen toimituksen valittuani paketti päätynyt Trak Pakin kuljetettavaksi. Meni silloinkin yhtä lailla pieleen.
CRC on kyllä hyvä paikka tehdä ostoksia, kunhan välttävät jatkossa tuota Trak Pak kuljetusta. Katsotaan miten suhtautuvat tekemääni reklamaatioon...
Dhl:n kuriiri toi minun lähetyksen tänään, tavara oli siis tilattu 12.12 ja muka samana päivänä lähetetty. Dhl:n seurannasta näki, että paketti oli lähtenyt vasta 24.12 liikkeelle. Mahtavan nopeaa toimintaa. Tekisi kyllä mieli tehdä reklamaatio tuosta toimituksesta kun se ei ole millään tavalla seurattavissa (trak pakin koodi ei toimi missään, dhl:n koodi tuli tekstiviestillä vasta eilen) ja toimitusaika on mitä sattuu.
Pari viikkoa meni, ei ongelmia. Ei tosin hätäisen pulju nykyään. Hinnat on kyllä muutamissa tuoteryhmissä hyvin kilpailukykyiset+ilmaiset postit+joku lisäalennus niin pienen viiveen kyllä siedän. Jos on kiire niin sitten semmoisesta paikasta mistä saa varmasti nopeasti.
Joo sillähän minäkin sieltä tilasin kun trainerin sai oksat pois -hintaan. Kunhan tulis nyt ennen kevättä.
Onneks ei oo fillarin kasaamisella niin kiire kun laitoin park toolin pcs-9 sieltä tulemaan. TrakPakilla tietty. Tais mennä 3,90 kankkulan kaivoon, ois luultavasti tullu sillä ilmaisella ihan yhtä nopsaan.. Tai siis hitaasti. 29.12. lähetetty, tietenkään ei trakpakin seurannassa näy mitään, ainakaan vielä.
Nyt on kolmisen viikkoa odoteltu adaptereita CRC:ltä. Trakpakissa ei näy edelleenkään muuta kuin että lähetysrekisteröity. VMP.
No huhhuh. Onko tuonne, joko CRC:lle tai TrakPakille, edes mitään hyötyä reklamoida mitään etenkin kun CRC "lupaa" sen toimituksen siihen 3-5 päivään? Meinaan eilen tuli lisää palikoita fillariin ja olisi ihq päästä asentelemaan..
edit: Tosiaan TrakPakille on tullut se eka seurantailmoitus, mutta sitten kun painaa siitä "view POSTNL Tracking"- kohdasta niin siinä jopa näkyy toimitusaika-arvio, joka olisi ensi viikolla. Liekköhän tuohon uskomista?
Edelleen odotan pakettia, lähetetty 12.12. Toki reklamoitu CRC:lle, selvittävät asiaa ja paketin kulkua, mutta tuskin tuosta mitään varsinaista hyötyä on.
Britit tainneet ruveta käyttämään Royal Mailia, kun minullekin tuli tavara kolme viikkoa. Toimittaja oli eri l. PlanetX. Luulin jo kadonneeksi, kun saksalaisilta tulee n. viikossa. Kotoinen postikin munii joskus, saapumisilmoitus jää toimittamatta. Omasta postista saattaa lopulta kysyä, palauttavat takaisin jos ei noudeta.
No tulihan ne sieltä lopulta. Royal Maililla tuli kyllä aiemmin viikossa kama CRC:ltä. Tällä postNL paskalla ei näy tulevan.
Tein, tästä paketista reklamaation, selvittelivät muutaman päivän ja ilmoittivat etteivät voi todentaa paketin sijaintia. Pyysin palauttamaan rahat luottokortille joka tehtiinkin samantien.
Periaatteessa reklamaation käsittely oli nopeaa ja hyvää, olisin toki mielelläni ottanut jonkun hyvityksen kuukauden odottelusta, mutta mitään ei tullut. Ilmoittivat kyllä, että mikäli paketti joskus vielä tulee ja en pysty kieltäytymään vastaanotosta niin voivat antaa pienen alennuksen, mutta sen suuruutta eivät kertoneet.
Kirjanmerkit