LostInLaplandGiantElectrobikeAjopyoraCanyon
Sivu 123 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 73 113 121 122 123 124 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.661 - 3.690 / 3709

Aihe: Chainreactioncycles

Olipa säätöä parit peruutukset, ensin jotain vikaa kuulemma tilaustiedoissa ja toisella kerralla tuotetta ei enää löytynytkään..

Nyt tuli tiedot lähetyksestä, niin ruotsistako tuo nyt sitte lähtee? On kyllä huonommin kaupat hoitunut kuin vielä pari vuotta sitten... seurantaa:

Consignment information

Sender
    Chain Reaction Cycles
    20710
    Sweden

Recipient
    90460 Oulu
    Finland

j

Uskaltaako täältä nyt tilata vai ei? Kivijalkaliikkeiden vankkumattomalle kannattajallekkin alkaa mennä hermo tähän ei oo-ei tuu meininkiin... Oman kokoisia crossareita olisi täältä saatavilla, mutta sitten taas huonot kokemukset ko. firman toimituksista pistää miettimään. Pitääkö väsätä paypal, että saa rahat helpommin takaisin, jos sössivät jotain vai uskaltaako maksaa kortilla? Brexit ei ilmeisemmin vaikuta mitenkään, vaan kustannukset ovat juurikin se, mitä ostoskori sanoo?
    "Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua

Mulla tuli pienempi toimitus CRC:ltä aivan sopivassa ajassa ilman mitään kommervenkkejä...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pientä ja kevyttä sälää saapui "muovipussiin" pakattuna. Tilattu maanantaina keskipäivällä 2e priority-lisällä. Lähti seuraavana aamuna tiistaina. Eli aikansa ottaa mutta saapui suoraan postiin odottelemaan, ainoa havainto tullista oli seurannan vaiheissa - pussissa tarrana merchandise ja arvo 79,94GBP . Ei ole kiireisen ihmisen palvelu, mutta tuli mitä piti.

Date/Time Activity Event Code Location
    16th Apr 2021 09:52:00 ARRIVED IN COUNTRY / NON EU PRESENTED TO CUSTOMS 204 33000, FI
    15th Apr 2021 23:40:00 ARRIVED IN COUNTRY / NON EU PRESENTED TO CUSTOMS 204 33000, FI
    15th Apr 2021 21:09:00 ARRIVED IN COUNTRY / NON EU PRESENTED TO CUSTOMS 204 01010, FI
    15th Apr 2021 19:43:00 ARRIVED IN COUNTRY / NON EU PRESENTED TO CUSTOMS 204 01010, FI
    12th Apr 2021 10:10:43 SITE SCAN 217 VENLO, 5928, NL
    9th Apr 2021 15:24:00 CUSTOMS CLEARED 433 AMSTERDAM, NL
    9th Apr 2021 15:07:00 RECEIVED INTO CUSTOMS 432 AMSTERDAM, NL
    9th Apr 2021 08:52:00 RECEIVED INTO CUSTOMS 432 AMSTERDAM, NL
    8th Apr 2021 14:58:18 OUTBOUND EXPORT CUSTOMS CLEARED 200 BASILDON, SS15 6TR, GB
    6th Apr 2021 18:10:03 FEDEX CROSS BORDER PROCESS CENTRE 198 BASILDON, SS15 6TR, GB
    5th Apr 2021 22:01:30 DEPARTED Chain Reaction Cycles 218

15.1. ja 26.1.2020 edellä kertomani tarina siitä miten Chain Reaction Cycles kusetti minua pyörälaukun myynnissä tuli noin puoli vuotta tuon jälkeen päätökseen. Luottokortissani on ns. huijausvakuutus. Luottokorttiyhtiö pyysi selvityksen asiastani (viestit ja valokuvat CRC.n kanssa) ja teki siltä pohjalta ratkaisun että olin tullut huijatuksi CRC.n toimesta. Näin luottokorttiyhtiö palautti minulle maksamani summan ja sain pitää tuon laukun. Laukku sopii vain 26.lle, ei 29.lle kuten CRC mainosti. Ei minulla mitään iloa ole tuosta varastossa olevasta laukusta. Kaikki tämän casen vaiva ja kulut olivat suuremmat kuin tuo noin 70 € arvoinen laukku jonka sain pitää. Ja CRC sai pitää veloituksen siitä.
    Luulen että syynä CRC.n asenteeseen oli pakkauksen suuri koko ja palautusmaksu ja siksi eivät halunneet lunastaa sitä takaisin. Siksi asia oli niin vaikeaa palautusta hoitavan yhtiönkin kanssa.
    Joka tapauksessa CRC.n asenne, valehtelu ja vedätys oli niin pöyristyttävää, etten ole sieltä tilannut enää mitään, enkä tule tilaamaan

Vielä tästä pyörälaukkutapauksesta että huomasin juuri että CRC on nyt hiukan muokannut laukun mittatietoja sivuillaan:
    Fits all wheels up to 700c (including 29er), including 29er with tyres removed. Tuohon lisätty että 29:lle renkaat poistettuna, en testannut menisikö pelkät vanteet pusseihin.
    Dimensions: 1200x750mm. Laukun mitatkin on korjattu sivuille nyt lähes oikein (oikeat 1200x730).
    Yhteenvetona, kyseinen laukku sopii vain 26:lle.

Maanantaina rungon tilaus sisään ja torstaina tullattuna vastaanottajalla. Hyvin pelitti toimitus. Olivat laittaneet Express-toimituksella vaikka tästä ei ollut mainintaa. Rahti maksoikin tosin 30€.

^mä tilasin sunnuntaina rungon ja torstaina tuotiin. Rahti oli ilmainen mutta kuriirina dhl express. Positiivinen yllätys.

Näyttäisi CRCn paketti lähteneen Hermes nimisellä toimittajalla. Onko tietoa mikä firma nuo jakaa suomessa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laars Katso viesti
    Näyttäisi CRCn paketti lähteneen Hermes nimisellä toimittajalla. Onko tietoa mikä firma nuo jakaa suomessa?
    Postnordilla tuli mulle Hermeksen paketti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    ^mä tilasin sunnuntaina rungon ja torstaina tuotiin. Rahti oli ilmainen mutta kuriirina dhl express. Positiivinen yllätys.
    Mulla tuli rahtimaksu näköjään muiden tilattujen komponenttien vuoksi.

Sama täällä. Vähän hidasta toimintaa tuntuu olevan Hermeksellä, viimeisin merkintä on ollut 22.9. jolloin lähetyksen tila on ollut "At the national sorting hub". Tämän jälkeen ei ole tapahtunut yhtään mitään. En tiedä sitten, onko paketti liikkunut lähtömaasta yhtään minnekään, vai onko siirtynyt jonkun toisen firman toimitettavaksi. Tullissa lienee menevän jonkin aikaa. 13 työpäivää luvattiin toimitusajaksi, mutta ei tuolla paketilla nyt niin kiire kuitenkaan ole. Kyllä se sieltä varmaan ensi viikolla tulee.

Tilasin "priorityllä" lupaus 9pv. Reipas pari viikkoa mennyt minun osalta nyt, soitin äsken Postnordiin, heidän kautta tulee, mutta ei kuulemma ollut vieläkään Suomessa. Ohjasi käyttämään Parcelsapp.com sivustoa, josta löytyikin vähän tarkempaa seurantaa Hermeksen koodilla.

Sanoi myös, että kovin usein Hermeksen paketeissa ei ole puh.numeroa eikä meiliä, ja päätyy pakettipisteeseen odottelemaan ilman ilmoitusta. Kehotti itse seuraamaan, Parcelappiin pitäisi ilmestyä Postnordin seurantanumero, kun se on saatavilla. Kovin lupaavalta kuulostaa..

Nyt on jo mennyt reilusti yli luvatun toimitusajan, seurannan mukaan tämä on vieläkin Englannissa "At the national sorting hub". Parcelsapp ei ole päivittynyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti moukari Katso viesti
    Nyt on jo mennyt reilusti yli luvatun toimitusajan, seurannan mukaan tämä on vieläkin Englannissa "At the national sorting hub". Parcelsapp ei ole päivittynyt.
    Saattaahan se olla että kaikki vähemmän tärkeät rekkakuskit on värvätty bensan kuljetuksiin

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

Joo kuljettajapula kyllä paha siellä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Joo kuljettajapula kyllä paha siellä..
    Näyttää olevan. Nyt liikahti paketti, kahdessa viikossa on liikkunut Englannissa yhdestä lajittelukeskuksesta toiseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti moukari Katso viesti
    Näyttää olevan. Nyt liikahti paketti, kahdessa viikossa on liikkunut Englannissa yhdestä lajittelukeskuksesta toiseen.
    Joko se reilussa kuukaudessa on paketti tullut?
    4.11 olen tehnyt tilauksen ja nyt on DHL express saanut sähköisen tiedon paketista... ehkä sieltä jotain lähtee liikkeelle. Kuriirivalinta tuo toivoa.

Vissiin näitä paketteja saa tän hetken maailmantilanteessa odottaa tovin.

Lähetetty minun SM-G780F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jakkok Katso viesti
    Joko se reilussa kuukaudessa on paketti tullut?
    4.11 olen tehnyt tilauksen ja nyt on DHL express saanut sähköisen tiedon paketista... ehkä sieltä jotain lähtee liikkeelle. Kuriirivalinta tuo toivoa.

Vissiin näitä paketteja saa tän hetken maailmantilanteessa odottaa tovin.

Ai niin, tuo paketti tuli kyllä varmaan päivä tuon mun viestin jälkeen Hermesin seuranta ei päivittynyt lainkaan sen jälkeen, seuraava tapahtuma olikin kun kuriiri toi minulle perinteisesti muovipussiin pakatut uudet ajovaatteet työpaikalle.

11pv kesti tullauksineen oma CRC.n paketti. DHLexpress hoiti hommansa hienosti.

^MIten meni tullien ja muiden extrojen kanssa?

ahmatti Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Ei ainakaan minun tarvinnut venkslata tullien, verojen tai minkään muunkaan kanssa CRC:stä ja Wigglestä tilattujen kamppeiden kanssa. Molempien tilausten arvo oli alle 150€. PostNord hoiti tarjoilun Suomessa, mutta ei siitä sen enempää.

^Wiggleltä kiekot viimeksi tuli helposti mutta onko kelläkään kokemusta CRC:ltä about 700€:n paketista?

F. Kotlerburg Guest
    Samaa jauhantaa viikosta ja kuukaudesta toiseen. CRC on Pohjois-Irlannissa joten ei tulleja.

^Hyvä kun sinullakin joku tarkoitus...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Tulllaukset hoitui syöttämällä henkkari DHL.n suojattuun linkkiin, eli mallikkaasti näin:

Hei! Sinulle on saapumassa tullattava DHL Express-lähetys rahtikirjannumerolla <piip>. Lähetyksesi tullauksesta ei tule lisäkuluja. Käythän hyväksymässä lähetyksen kuljetusehdot linkin kautta. Yrityksiltä tarvitsemme lisäksi Y-tunnuksen tullauksen tekemiseksi, jonka toimittamalla valtuutatte DHL:n suorittamaan tullauksen puolestanne. Ilmoitathan tiedot suojatun linkin <linkki> kautta. Samasta linkistä saat lisätietoja tullauksesta ja palveluehdot.
    Ystävällisin terveisin,
    DHL Express huolinta

^Itselle Wigglen tilauksen yhteydessä DHL:ltä soitettiin ja homma hoitui puhelimitse, toisaaltaan kaveri kyllä ilmoitti että jos epäilee puhelun aitoutta niin voi soittaa takaisin tai tehdä saman verkossa. Samassa yhteydessä sovittiin myös tilauksen toimitus...
    DHL:n nimissä kyllä tulee myös hyvin samanlaisia "saapumisilmoituksia" vaikka ei yhtään tilausta tulossa, kannattaa olla varovainen...

Onko viimeaikaisia kokemuksia täältä tilaamisesta? Täältä sais sopivaa ajotakkia mutta tuleeko tullien yms kanssa säätöä? Ostos reilu 150€...

Edit: Testataan, ostos olikin alle 150e.
    jalkkis muokkasi tätä : 05.03.2022 at 14.09

Tilasin "priorityllä" lupaus 9pv. Reipas pari viikkoa mennyt minun osalta nyt, soitin äsken Postnordiin, heidän kautta tulee, mutta ei kuulemma ollut vieläkään Suomessa. Ohjasi käyttämään Parcelsapp.com sivustoa, josta löytyikin vähän tarkempaa seurantaa Hermeksen koodilla..
    Hermeksen koodit pomppasivat minulla OmaPostiin seurataan automaattisesti. Tilasin eilen ja lauantaina, joten seurattavaa ei vielä ole.

Omalta kohdalta myös päivitystä ekasta CRC tilaukselta brexcit jälkeen.. Tilauksessa 20" fillari + sekalaista pientä osaa.
    Tilauksen jälkeen kysyin aspasta miten prosessi menee ja sieltä sanottiin, ettei itse tarvii tehdä mitään. Sivuilla lukee myös toimitusehdot DDP, eli jos tulee jotain lisämaksu niin olla yhteydessä aspaan.

Irto-osat tulivat kotia eilen, eikä näistä tullut mitään kysymyksiä tullauksista (arvo alle 150€)
    Fillarista tuli DHL tullausilmoitus viestillä, mihin piti syöttää tilauksen arvo ja hetu. Fillari saapui tänään kotia eri kyydillä.

Tilauksesta meni aikaa n. 2 viikkoa.. Infoan tänne jos vielä ilmestyy asiaan muutoksia, mutta näillä näkymin meni varsin sujuvasti myös brexitin jälkeen.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •