Onko Bembölestä vielä lähdössä jotain kohtuumittaista lenkkiporukkaa? Melko pitkiltä omaan kuntoon/makuun tuntuvat nuo Mikkelän 5h rykäsyt. Sellainen 3h lenkki 30 keskarilla olisi sopiva.
Onko Bembölestä vielä lähdössä jotain kohtuumittaista lenkkiporukkaa? Melko pitkiltä omaan kuntoon/makuun tuntuvat nuo Mikkelän 5h rykäsyt. Sellainen 3h lenkki 30 keskarilla olisi sopiva.
riippuu porukasta, sen koosta, tuulesta yms. Sivistynyt arvaus on 31...32km/h, mutta tärkeintä on, että oot ajanut aiemmin pitkiä esim muutamia yli 150km lenkkejä. Toinen hyvä mittari on Hepon su 30+, jotka on tupalenkien "vakiokiertäjille" suht helppoja eli jos ne on ollut äärirajoilla, niin en suosittele. Muutoin tervetuloa ja toivottavasi tämä kysymys ja sepustus jelppasi muitakin
Mulle sopisi huomenna sellainen 4-5 tunnin rimpuilu Janin peesissä. Suunta ihan sama kunhan poispäin Helsingistä. Jos vettä tulee simona niin lyhyempikin käy.
Yhden miehen tupalenkki kävi ensin Rinnekodin mäessä ajamassa jalat tyhjäksi ja sen jälkeen pyörittelyä Veikkolan suunnalla. Kesto 4 ja 1/2 h. Mukavan lämmin ilma ja sadekin alkoi vasta vikalla kahdellakympillä joten ei valittamista.
Meikäläinen koukkaa Cyclocross lenkille Teboilin kautta, joten jos joku haluaa lähteä mukaan ajamaan hiekkapätkiä rantoja mukaillen (Kivenlahti-Soukka...-Laru-Kaivari-Linnunlaulu-Hietsu ja takaisin), niin CC nappularenkailla tai MTB lienee hyvä valinta. Rauhallista menoa.
Mahtavan kuuloista reittiä! Ei vaan pääse. Jää ainakin kolme seuraavaa maanantailenkkiä väliin.
Olisko huomiselle lähtijöitä Bembölestä?
Voitais lähteä jo 17.30, niin ehdittäis vielä melkein valoisalla himaan. Viime tiistain lenkki oli niin nätti, että voidaan ajaa se uudestaan tai sitten perus Kylmälä-Evitskog-Vols-setti Kivenlahteen tms.
tais su ollla liian kevyt, joo mukana ja 17.30 mulle parempikin, sadevarauksella. Kaikki reitit käy, mutta kannattanee lenkkien lyhetessä panostaa siihen, ettei alussa ja lopussa oo pitkään vaikeasti ajettavia pätkiä. Velskolan, Lahnuksen ja Solvallan / Veikkolan suunnathan ovat heti ajettavia.
Mukana huomenna tiistaina. Sään pitäis olla ennusteiden mukaan hyvä, samanlainen kuin tänään.
Mukana myös huomenna, jos ei mitään odottamatonta tule. Koitan tankata tällä kertaa vähän paremmin kuin sunnuntaina.
Niin ja tuo 17:30 käy myös mulle.
Ari_T muokkasi tätä : 13.09.2010 at 21.40 Syy: Lisäys ajasta.
Ja myös mukana jos kerkeää tuohon lähtöön. Oikean polven ulkosyrjä vihloo melko pahasti. Pitää tulla jumppaamaan sitä.
Pitäisiköhän huomenna lähteä taas jonon jatkoksi kiusaamaan itseään? Viime tiistain lenkiltä lahjaksi saatu puolittainen flunssakin alkaa olla läpikäyty, joten kai kuntoa pitäisi taas lähteä kohentamaan CC:llä. Viime lenkki oli muuten ihan mainio, mutta lopun hangontien/femtiettanin loputon suora vauhtiin ynnättynä pisti jalat laulamaan hoosiannaa, mutta kyllähän sitä perässä pysyi.....juurijajuuri.
vähän viime tiistaita (en ollut mukana) modifioiden
http://www.google.fi/maps?f=d&source...,0.398254&z=11
No tuohan on hyvä. Jos tulee kiirus, niin tulen mankista kyytiin.
Reitti näyttää suhteellisen tutulta omilta lenkeiltä, mutta mikäs siinä. Tulen jos nyt ei vallan kaatamalla sada.
No voi voi. Vielä töissä, tiet märkänä, eilen pesty pyörä, polvi kipeä. Voi voi voi! Eli ei pääse sittenkään. Loppuviikon sade-ennuste näyttää myös tosi lupaavalta!
nyt pikkulenkille ja tosiaan la näyttää pahalta. katellaanko kuitenkin pe iltaan asti ? vai mitä mieltä muut ? . sinänsä jos kastuu vikan tauon jälkeen se vielä mun puolesta menee, mutta sinne asti pitäisi kuivana selvitä ?
Mulle ei käy tuo 25.9. varapäivä, eli mielelläni katsoisin ihan perjantaihin asti tarviiko pitkää lenkkiä siirtää.
Rust Never Sleeps
Ei ollu sunnuntai näköjään mulle ihan kevyt, kun tänään tuntui keuhkoissa niin etten meinannut pysyä mukana edes noissa alun kohtuuvauhdeissa Surkeeta. Suuntasinkin sitten suosiolla kotiin siitä Sepänkylästä. Pari vapaapäivää olis ilmeisesti paikallaan...
Toivottavasti lopuilla oli hyvä lenkki! Porukkaa oli paikalla mukavasti ja tietkin jo kuivumaan päin. Ens viikolla vois yrittää uudestaan
Ok lenkki, pari rengasta ny meni. Tais loppumatkan keskari nousta vähän 30 paremmalle puolelle. Jutuista ja fiiliksistä päätellen monen mielestä kausi loppuu liian aikaisin, joten kannattaa vielä pitää ajatus tiistain klo 17.30 lenkistä ilmassa. Mulle itseasiassa käy aloitusaika aina 16.00 asti eli jos vaan on innokkaita ja säät sallii niin voin ajellla pitenpäänkin syksyllä.. Ettet ellut vaan flunssaile ?
Kiitoksia lenkistä, se oli varsin reipashenkinen . Tuvalta taisi lähteä 12-13(?) kuskia, joista erinäisistä syistä Kauklahteen selviytyi vain 6 ajajaa. Tuvalta Kauklahteen keskari oli noin 30.6km/h. Sepänkylästä eteenpäin keskari oli 31.8km/h mukaanlukien kusitauko ja rengasrikko.
Taisin siinä rengasrikon kohdalla ihmetellä miten oli mahdollista, ettei se ollut meikäläisen rengas. No, ilmeisesti takarengas kuuli tämän ja laukesi 10 metriä ennen kotiovea.
Tässä vielä gepsikäppyrä reitistä: http://www.traxmeet.com/traxmeet/sho...eid=3042178295
Toivotaan, että en... Vielä olis intoa ja ajokautta jäljellä! Ja kiva, jos olis lähtijöitä vielä tiistaisin. Voitais mahisten mukaan aikaistaakin lähtöä aina klo 17 saakka, mut siitä aikaisempi startti alkaa tuottaa jo vaikeuksia, ainakin Bembölestä.
Mikä se sellanen lenkki olis, jolla sulta ei menis rengas??? Ootko laskenut, mikä on sulla renkaan puhkeamisten määrä suhteessa ajokilsoihin tai ajettuihin lenkkeihin?
Melko synkeät on lauantain sääennusteet ainakin norskeilla, jotka on olleet kohtuu luotettavia. Siitä vaan minun puolesta vetomiehet suunnittelemaan varapäivälle siirtoa, jos siltä tuntuu, vaikka tuossa aiemmin toivoinkin että katsottaisiin vasta perjantaina, kun en pääse varapäivänä mukaan.
Rust Never Sleeps
En muista onk sulla avot, mut jos on, niin mulla renkaanpaikkaus tienpäällä (ainakin kostealla säällä) on sellasta tuhelointihommelointia, että on varmaa että päällisen ja sisuksen väliin jää hiekkaa tms, joka ajan (oisko 500km) kanssa puree. Yritän estää sen avaamalla kotona paketin + vesipesu. Märälällähän muutenkin renkaan sisään esim ventiiliaukosta kulkeutuu "tiimalasihiekkaa". Tai sitten sulla on vaan tuurit kohallaan.
JK: kattelin aamulla noin valoisat ajat eli jos tiistaisin haluu ajaa, niin järkevät lähtöajat olis 21.09 klo 17.30; 28.09 klo 17.15; 5.10 klo 17.00 ja 12.10 klo 17.00, jolloin lenkin pitää olla jo vähän lyhyempi (esim 1.5h)
kp63 muokkasi tätä : 16.09.2010 at 07.51 Syy: ajat
Eikä muuten pelkästään se sade vaan myös luvattu tuulisuus. Yli 200 kilsan lenkki noin 10 m/s tuulessa menisi aika rankaksi puurtamiseksi. Ainakin tällä hetkellä ennusteet lupaavat selvästi parempia kelejä ensi viikolle. Eri asia sitten jatkuuko sitä viikonloppuun asti.
Henk. koht. tuo syksyn mahdollisesti viimeinen pitkä lenkki kiinnostaisi kovasti, mutta ei sentään säässä kuin säässä...
Kannatan silti viimeiseen asti katselua tuon ylihuomisenkin osalta.
Kirjanmerkit