VelobeGiantHuntteriElectrobike
Sivu 1 / 230 1 2 3 11 51 101 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 6899

Aihe: Espoon lenkit

Viesti

Lähteekö Espoon lenkit otsikon mukaisesti huomenna kahvituvalta klo 10.00 vai jostain kumman syystä Vantaankosken kioskilta klo:12.00 :confused:
    Oletko Antti lähdössä opiskelijoiden kera huomenna lenkille?

Jansmakko Guest

Viesti

Uskallan Antin (Salosta ilmeisesti meinasit) puolesta vastata, että Prologin porukka on lähdössä lenkille sunnuntaina klo 10 Vantaankosken kiskalta. Tervetuloa mukaan! Noista lauantain lenkeistä en tiedä.

Viesti

En ainakaan huomenna ehdi aamulla Bembölestä ajamaan, mutta tosiaan sunnuntaina lähtee Vantaankosken kiskalta Prologin ja VP:n lenkit kymmeneltä.
    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

Viesti

OK! Koukkaan huomenna tuvalle kymmeneksi, jos löytyis ajoseuraa? Nähdään ehkä Sunnuntaina Vantaankoskella

Viesti

Eipä näkynyt Viineriä sen enampää kuin muitakaan tuvalla kymmenen aikoihin - eipä se kelin huomioiden mitenkään yllättänyt. Poikkesinkin sinne vain uteliaisuuttani nähdäkseni, että löytyykö muita "hulluja" sateeseen ajamaan.

Polkaisin sitten yksin keskimääräistä vähän pidemmän lenkin (200+) kelistä huolimatta. Tiellä sai ajella varsin rauhassa. Ensimmäinen pyöräilijäksi luokiteltava vastaantulija taisi olla 180 km:n paikkeilla.

Punapää

Sorry Pertti Kastuin jo viikolla pari kertaa, joten ajattelin edes yhden lenkin tehdä kuivana. SeliSeli... Kävin alkuillasta tekemässä 3h sprintin(verrattuna sun lenkkeihin).
    Huomenna Vantaankoskelle, jos ei sada :confused:

cyclooppi Guest

Viesti

Bempöleen kahvituvalta lähti kuusimiehinen poppoo baanalle. Matkaa kertyi 100 - 120 km riippuen vähän lähtöpaikoista. Vauhti kaikille sopivaa ja keli kohtuullinen. Vielä kun saisi tietkin kuntoon niin nautinto nousisi.

Surullinen

Me oltiin sunnuntaina 3 miehisellä joukkueella, vierailulla Vantaankoskella. Ajettiin kimpassa VP ja Prologin kera 90km Jokelaan kahville 10hlö. porukalla.
    Tavattiin matkalla myös IK porukka ja ajeltiin kimpassa vähän aikaa(kiitos peeseistä!). Mulle tuli 132km siirtymineen. No ensi lauantaina kahvituvalle, jos tää flunssa menee ohi siksi

cyclooppi Guest

Viesti

Osanotto viikonloppuna Bempölen kahvituvalta vähäisempi, johtuen MAXIM-Tourista. Joten porukat sinne ja seuraan kisaa. Fillarillakin voi tulla ja jatkaa sieltä sopivalla porukalla lenkkiä.
    Katsotaan nyt ainakin niinkauan lauantain kisaa kunnes Tanttu on tippunut joukoista.

Peukalo ylös

Tuohan selittää, miksi lauantaina ei ollut muita kuin StePe ja mä.
    Käytiin kuitenkin heittämässä lenkki Masala-Inkoo-Virkkala-Nummela-Lepsämä akselille. Mulle tuli 150km ja Pertille vähän enemmän.
    Toivottavasti ensi La olisi vähän isompi porukka?

Hymy

Minä yritän tulla lauantaina ajamaan.
    Omatoiminen pikkupoika kotona, pihalla ja päiväkodissa.

Onko lauantaina lenkille lähtijöitä? Minkälaista lenkkivauhtia pidätte? Pysyykö ns. normaalikunnolla mukana? Ei viitsisi lähteä jarruksi, jos teillä on reippaampi vauhti. Kymmeneltäkö nuo lenkit lähtevät ja bembölen tuvalta..?
    Itä-Helsingissäkin olisi lenkki, mutta taitaa Espoo sopia sijainniltaan paremmin.

Mä erittäin todennäköisesti en ehdi taaskaan tuvalle kymmeneltä, kun lauantai näyttäisi olevan täyteen buukattu. Sunnuntaina sitten Vantaankoskelta, jos ei muuten.

Peukalo ylös

Viime Sunnuntain keskari tais olla 30,1, kun heitettiin 90km noin 7hlö porukalla.
    Eikä ketään jätetä, eli vauhti sovitetaan heikoimman mukaan, ja jos alkaa painamaan voi vetohommat jättää parempikuntoisille ja huilailla ryhmän keskellä. Kahvitupa La 10.00, nähdään siellä!

Viime lauantaina taisi mulle tulla kilsoja jotain 125 km ja sykkeet olivat ehkä turhan korkealla. Vapunaattona mä ainakaan en pääse paikalla, sillä olen edellisen yön Fiskarsin nurkilla ja ajelen sieltä sitten lauantaina Helsinkiin. Seuraava yhteislenkki mun osaltani on sitten vapunpäivänä Vantaankoskelta.

Vink vink

Jep jätkät ryntäili kuin kevätlaitumille päässet sonnit. no se on sitä intervallia.
    Huomenna tulen tuvalle 10.00 jos ei sada. Toivottavasti kaikki virtuaalipyöräilijätkin näyttäytyvät, niin saadaan isompi porukka.

Surullinen

Pieneksi oli porukka mennyt Lauantaina? Käytiin StePe:n kanssa ajamassa 144km, 28,0km/h keskarilla reitillä: Bemböle-Siikajärvi-Tervalampi-Vihti kk-Haavisto-Läyliäinen-Kytäjä-Rajamäki-Perttula-Lepsämä-Velskola-Bemböle.

Huutomerkki!

Jospa yhdistetään voimat ja mennään Vantaankosken kioskille 12.00?
    Ainakin Antti oli tulossa.

Mihinkäs aikaan, Viineri, lähdet Lepsämästä? Voisin koukata Takkula-Lepsämä-reittiä, niin tulisi mukava reilu 50 km lämmittelyä Vantaankoskelle mennessä.

Surullinen

Lähden 11.10 himasta.
    Soita tai laita tekstari vaikka lähtiessäsi, on yksi akuutti tilanne päällä
    enkä ole varma voinko lähteä.

Tänään oli vauhti himpun verran reipas. Vauhti vain kiihtyi kotia kohti ja lopulta keskariksi jäi siirtymät mukaanlukien 31,0 vaikka välillä tuli mentyä hyvinkin hitaasti. Kilometrejä tuli 143 ja sää oli hieno.

Nauraa

Tänään heitettiin lenkki: Kahvitupa-Masala-Evitskog-Siuntio-Lohja-Ojakkala-Siippoo-Lepsämä-Velskola-tupa. Mulle tuli 115km, 30,0km/h keskarilla.
    Sää oli loistava n. +13 ja puolipilvistä, mukana oli 4 ajajaa.

Peukalo alas

Mulla jää Lauantain lenkki väliin tärkeän syyn vuoksi, on nääs
    saunailta perjantaina. Yritän olla paikalla V-koskella Sunnuntaina.

Peukalo alas

Mun pettämättömän harjoitusohjelmani mukaan tämä viikko olisi lepoviikko, eli luultavasti minunkin osaltani jäisi väliin lauantain lenkki. Suunnitelmissa olisi mennä Fiskarsin suuntaan suorittamaan sisäänajo Guerciottille, jossa on nykyään tuliterät tuubit vanteille jo liimattuna, uusi ketju, vaijerit ja jarrupalat. Sunnuntaina sitten Vantaankoskelta lenkki.

Taidan minäkin ajaa oman lenkin lauantaina ja annan virtuaalipyöräijöille vaihteeksi tilaisuuden vallata Bemböle.
    Vantaankoskelta sitten taas porukalla sunnuntaina.

Vink vink

Nostetaan tää ylös taas, että kaikki huomaa.
    Eli siis Bembölen kahvituvalta La 10.00 ja Vantaankoskenkioskilta Su 10.00
    Oltiin Su vierailulla koko porukka kioskilla ja saatiin ajajia kasaan 10 hlö.
    Ajeltiin Läyliäisiin kahville, minulle tuli 140km keskarilla 28,9. Näyttää siltä, että
    porukka on lisääntymään päin.

Antti: Tsemppiä kisoihin ja muista laittaa sadekelin renkaat alle!

Taisi jäädä väliin Avanti-cup tänään, kun on hiukan semmoinen fiilis kurkussa ja keuhkoissa, että ajamiseen tulee ainakin parin päivän tauko.

Nauraa

Lauantaina tuvalta klo 10.00 ajamaan.
    Säätiedotus lupaa +18, joten ilmat on kohdillaan

Huomenna minulla on ainakin seikkailukisat. Joten en ehdi lauantaina. Sunnuntain lenkki vantaankoskelta voi myös jäädä väliin jos kisat ovat olleet rankat..
    Kiitos vain viimeisestä. Kyllä kahvin ja sämpylän jälkeen jaksoi taas polkea
    Chuck Norris’ hand is the only hand that can beat a Royal Flush.

Säätiedotus lupailee tosiaan viikonlopuksi loistavia ajokelejä. Jos en satu ilmestymään kahvituvalle klo 10, tarkoittaa se mitä todennäköisimmin sitä, että olen lähtenyt aikaisemmin aamulla sellaiselle pidemmälle lenkille. Siinä tapauksessa sunnuntain kevyt lenkki Vantaankoskelta sopii taas hyvin palautteluksi.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •