ShimanoLullebieggaGiantBikeshop
Sivu 223 / 223 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 123 173 213 221 222 223
Näyttää tulokset 6.661 - 6.664 / 6664

Aihe: Espoon lenkit

Sen verran ovat tämän illan ja juhannuksen suunnitelmani eläneet, että iltalenkki jää tällä kertaa minun osaltani väliin. Mainioita maanteitä tuolla reitillä on, joten varmasti on mukava lenkki tiedossa. Ehkä ensi kerralla sitten minäkin olen letkassa mukana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Kulmala Katso viesti
    Perinteinen yöttömän yön iltalenkki ajetaan taas juhannusaatonaattona, eli torstaina 23.6.2021.

Lähtö klo 18 Bembölen kahvituvalta (Bellinmäki 1, 02740 Espoo).
    Nopeus 28-29 km/h takuutasainen ryhmä (lisäksi nopeampia ryhmiä muodostetaan tarvittaessa)

Säävaraus, eli sateen sattuessa lenkki siirretään johonkin kesän perjantaihin tai mahdollisesti juhannuspäivään (ilmoittelen viimeistään torstaina puoleen päivään mennessä mitä tehdään)

Jätetään tänä vuonna Velskolan ja Moksin reikäinen asfaltti ajamatta ja ajetaan Ojakkalan ja Vihdin kautta:
    https://ridewithgps.com/routes/39887206 Juhannuslenkki-2022-165km

Tauot:
    59 km ABC Masuuni
    116 km K-market Laurinkatu (suljetaan klo 23, eli sitten viereinen 24h Prisma jos aikatalu venyy)

Ilman valojakin näkee ajaa, mutta vähintään lain mukainen takavalo pitää olla.
    Irtohihaa, -punttia ja tuuliliiviä mukaan viilenevän ilman varalta.
    Ajokeli vaikuttaa mainiolta (22-14 ? ja SW 4-2)

Mun 28-29 ajaa parijonossa jossa mä olen koko ajan toisena vetäjänä.
    Nopeammat ryhmät ovat yleensä ajaneet hitaasti vaihtuvaa telaketjua.

Aurinkokannella saa pysytellä myös koko ajan aivan hyvin.

Kiitos Jari!

Veikkolan jälkeen Jarin iso!! porukka laitettiin kahtia ja ymmärtääkseni ryhmän koosta johtuva meno rauhoittuikin mukavasti. Olipa mukavaa päästä vetää pitkästä aikaa.
    Karkkilan tauon jälkeen hetki isossa porukassa, mutta edelleen oli porukan koosta johtuvaa jojoa ym niin piti laittaa porukka taas kahtia, mutta ei keretty kun tuli sisuririkko, joten porukka seis. Tuomakselle kiitos, että päätit jatkaa pienemmällä porukalla johon lähdin sit vetää. Saatiin just passelin kokonen porukka, jolla vedettiin tuvalle saakka. Terolle kiitos apuvetäjän hommista ja muille mukana olijoille kiitos jo ihan mukana olosta. Tuvalla oltiin 00.50.

Keli oli mitä parhain ja tiet hyvässä kunnossa, joten oli kyllä ilo ajaa ja vetää.

Etuhatka ajeli tällä kertaa suht rauhallisesti noin 34 keskarilla ja yhdellä stopilla Pusulassa. Jussin takakiekko sanoi sopimuksen irti Karkkilassa, muuten ongelmitta, jos häirikköautoilijoita ei lasketa. Tassusta poiketen, en vetänyt metriäkään, vaan annoin huonompikuntoisten nuorten treenata . Hieno lenkki ja täältäkin kiitos Jarille.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •