Olen mitä luultavimmin tulossa tuvalle aamulla. Kyseeseen tulisi lähinnä kohtuumittainen, siirtymineen max. 150 km ja kevytvauhtinen lenkki. Jos haluatte ajaa täysiä 200 km pistäkää viimeistään aamuyhdeksältä tekstari, niin jään nukkumaan himaan.
Olen mitä luultavimmin tulossa tuvalle aamulla. Kyseeseen tulisi lähinnä kohtuumittainen, siirtymineen max. 150 km ja kevytvauhtinen lenkki. Jos haluatte ajaa täysiä 200 km pistäkää viimeistään aamuyhdeksältä tekstari, niin jään nukkumaan himaan.
Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet
Loistavat kelit, myötätuulta varmaan 100km! Käytiin 6 hlö voimin lenkki Tupa-Inkoo-Lohja-Ojakkala jne. Mulle tuli saldoksi 145km keskarilla 29,0.
Hienoa homma, että poliisit ohjas liikennettä siellä Myllylampi-Nummela akselilla, niin päästiin turvallisesti risteyksistä läpi.
Mä lähden huomenna sen verran aikaisin jo Tampereelle, että lenkki saa jäädä. Toisekseen tänäänkin tuli väännettyä PK:ta sata kilsaa, joten kai sitä voi ennen pitkää Pirkkaa vähän levätäkin.
Ellei huomenna keli ole aivan mahdoton, olisi tarkoitus ajella kevyt ja meidän mittapuulla lyhyehkö lenkki, kun sunnuntain Pirkan pyöräilyyn pitäisi kuitenkin vähän säästellä.
Huomenna klo 10 olisi oivallinen tilaisuus lähteä Bembölen kahvituvalta rauhalliselle porukkalenkille.
Onko launtaina lenkille lähtijöitä? Itse olen tulossa.
Olen mitä luultavimmin tulossa. Semmoinen huomio on kuitenkin paikallaan, että mä olisin mahdollisesti menossa Fiskarin suuntaan enkä siis takaisin, eli suunta saisi olla mielellään lännen puolelle ja mä sitten hyppäisin kelkasta jossain vaiheessa.
Olisin myöskin lähdössä lauantaina. Sääennuste lupailee lauantaiksi reipasta itätuultä, joten vanhoja periaatteita noudattaen pitäisi pyrkiä aluksi idän suuntaan, mutta eiköhän se länsikin käy.
(Minulle sopisi vaikka reitti Vihti-Saukkola-Sammatti-Karjalohja-Pohja-Inkoo. mutta todennäköisesti enemmistö äänestää tämän vaihtoehdon nurin).
Tuo vaihtoehto sopii mulle aivan mainiosti, eli jos paikalla on lisäksi vain Viineri, on enemmistö jo päätöksensä tehnyt.
Ehkä me saadaan Heikkikin ylipuhuttua (seuraavan viikonlopun pienen ruotsalaisen rapakon kiertoa varten pitää kuitenkin treenata niitä pidempiäkin lenkkejä!)
Tuo reitti sopii kyllä minulle.
Eilen taisi tulla kilometrejä ihan hyvin osalle porukasta. Ajettiin Bembölestä siis Vihtiin, ja sieltä Pusulan ja Saukkolan kautta Fiskariin. Mulle tuli kilometrejä 142 siirtymän kanssa, keskinopeus 32,5 km/h, ja muut lähtivät polkemaan vastatuuleen takaisin pääkaupunkiseudulle, eli kaipa siitä ainakin osa sai 250 kilometriä täyteen.
Eilen tuli ihan mukavasti kilometrejä. Minulle tuli kokonaismatkaksi siirtymineen 241 km (keskinopeus 30 km/h tuntumassa, kokonaisnousua 2050 m). Yllättävän vähän se koukkaus Pusulan kautta lisäsi matkaa. Karjaa-Inkoo välillä vastatuuli ei pahemmin härinnyt, mutta Inkoon jälkeen tuulen tunsi selvemmin.
Tänään tuli sitten ajeltua kevyttä paluttelevaa Porvooseen ja takaisin (vajaa 150 km). Seuraava viikonvaihde meneekin sitten Vätterniä kiertäessä.
Eipä näkynyt Porvoossa ketään jolta olisi voinut saada hyvän peesin/vuorovedon kotiin... onneksi ilma oli hyvä, niin menihän se yksinkin--vaikka tuuli kääntyi niin, että oli mennen tullen vastatuulta.
Olen menossa la GF kisaan Kalpikseen ja osa porukasta on järvenkierrossa, joten voi olla hiljaista la tuvalla? Toivottavasti kuitenkin edes pieni porukka saadaan kasaan.
Pääasiassa ajoreittini on kulkenut kehä III:n kupeessa Hämeenlinnanväylälle ja takaisin Espooseen. Vanha Turuntie on myös koettu, mutta täysperävaunullisten rekkojen kyljessä ei välttämä koe oloaan tukevaksi. Kysyisinkin nyt asiasta paremmin tietäviltä hyviä reittiehdotuksia länsi/pohjois-Espoo noin 50-100 km lenkistä, kun aloituspaikkana on esim. Bemböle. Onko Oittaan suunta hyvää tietä tai miten lienee asia Vihdintien pohjoispuolella?
Bembölestä voi oikeastaan lähteä minne päin vain ja aina on hienot maantiemaastot. Pohjoiseen: esim. Oittaa-Pirttijärvi-Velskola (vähän huonokuntoinen pinta, mutta hienoja mäkiä)-Vihdintie, sieltä esim. Luukkiin, Luukista Klaukkalaan jne. Tai Pirttijärven jälkeen voi kääntyä Röylään ja sieltä kehäIII:lle. Länteen: Vanhaa turuntietä (ei se niin hirveä tie ole) esim. Veikkolaan, sieltä vasemmalle Lapinkyläntielle ja Kauklahteen; tai Vanhalta Turuntieltä Solvallaan, siellä on kilpailijoidenkin kunnioittamia mäkiä (ks. topikki Länsiväyläajoista).
Lauantaina näyttäisi olevan kovasti muuta puuhaa, eli en varmaankaan ehdi tuvalle kymmeneltä. Toisaalta sunnuntaina on Lahden reissu tiedossa, eli muutenkaan ei oikein sopisi raskas lenkki lauantaiksi. Seuraava lauantai 9. heinäkuuta on osaltani vielä hämärän peitossa, mutta näyttäisi pahasti siltä, että olen silloin nauttimassa etelän lämmöstä (45 astetta) Persianlahden maisemissa.
Olen Tahkolla rääkkäämässä itseäni. Joten nähdään vasta seuraavana vkl.
Taidanpa minäkin jättää huomisen väliin.
Seuraava viikonloppu meneekin Suomen toisella laidalla, joten seuraava mahdollinen osallistuminen Bembölen lenkille on 16.7.
Onko tulevana lauantaina 9.7. joku lähdössä maantielenkille Bembölen kahvituvalta? Saako tällanen vanha läski tulla peesailemaan?
"Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen
Kaikki vanhat ja nuoret saa ja täytyy tulla ajamaan.
Olen itsekin tulossa, eli La 10.00 tuvalla.
Mä olen etätöissä täällä etelässä, eli en pääse. Sen sijaan 16. päivä pitäisi olla aivan OK, eli silloin sitten.
Ok, mä lähden tästä Kamppiin Selkä-Centeriin (on muuten pro paikka). Jos selkälekuri antaa luvan, ilmaannun huomenna lauantaina tuvalle klo 10. Eiköhän se anna, marisee vaan hieman. Maantiepyöräily ei tunnu olevan selkälääkärien mielestä parasta mahdollista nyrjähtäneen välilevyn hoitoa.....
"Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen
Käytiin Hiilarin kanssa pyörimässä Vihdin suunnalla 118km. Olisko seuraavana lauantaina odotettavissa suurempaa osanottoa?
Itse olen ainakin tulossa.
Tulossa ollaan.
Lauantaina klo 10 Bembölessä - tarkoitus olisi ilmestyä paikalle.
Hello! Tarkoitus olisi tulla tutustumaan Bembölestä avautuviin upeisiin reitteihin!
http://zeus.sporttisaitti.com/
Yritetäänpä venyä ekaa kertaa paikalle ...
Tulipa Viinerin kanssa nähtyä paljon uusia hienoja ja hiljaisia asvalttiteitä Espoosta luoteeseen ja pohjoiseen. Eikun tulevana lauantaina 23.7. taas. Mä ilmaannun Bömböölen tuvalle kymmeneksi. Kenties joku muukin?
Viimeksi oli enemmänkin väkeä paikalla, noin 8±1 muistaakseni. Eiköhän sinne siis joku muukin ilmaannu. Viimeksi ajettiin vaihtelevaa vauhtia Siippoon Nesteelle ja takaisin, yhteensä reilu satanen plus siirtymät.
Kirjanmerkit