Yleistä aloittelijan pohdintaa..
Heippa! Mulla on täs nyt vähän kaikenlaista mielen päällä maantiepyöräilyn alottamisesta, ja osaan näistä on olemassa varmasti jo paljon keskusteluja ja muuta sälää olemassa, mut en oikeen oo löytäny.. Eli jos on jo jotain samankaltasia ketjuja, nii linkatkaa vaan.. :o Noh ehkä mä nyt alotan. Oon siis alotellu tänä kesänä pyöräilemään vähän aktiivisemmin, pyörän lojuttua ensin yhen vuoden tallissa.. Alotin aika pienillä lenkeillä, ku peruskunto on lähempänä perskuntoa. Nyt pyöräilen suunnilleen 20-30 km lenkkejä 4-5 kertaa viikossa. Viikko sitten hankin lukkopoljinsysteemit ja nyt tuntuu olevan koko pyöräily ihan hukassa.. :( Yritän "pyörittää" mutta vanhasta tottumuksesta rupeen vaan polkemaan aina joissain väleissä lenkkiä.. Eli Miten saisin treenattua helpoiten tota oikeeta pyöritystekniikkaa? Ja mistä mä tiiän et teenks mä sen oikein :seko: Nii ja sit mietin et onks toi mun pyöräilytahti ihan ok, ja minkälaista muuta treeniä kannattais harjottaa pyöräilyn ohella ja kuinka paljon? Kiitti jo etukäteen vastauksista!