Irwin-katsaus suomalaisten veronmaksuun!
Kansalaiset! Kaikkia meitä verotetaan, koska valtio ei pysty tuottamaan organisaation hallinnon pyörittämistä, saatikka sille asetettujen velvoitteiden suorittamista. Siksi kansalaisia verotetaan. Valtio on myynyt tuottavia toimintojaan, hairahtunut vihreiden politiikkaan ja on valmis loputtomiin heikennyksiin Suomen osalta, saamatta vastineeksi mitään.
Irwin tuossa mainitsee 70% veroprosentin ja verovelkansa. Itse olen onnekkaassa asemassa hänen suhteensa, koska veroprosentti ansioituloista on vain 56% tänä vuonna.
Viktor Klimenko (suomalainen muusikko) kertoi radiohaastattelussa, että että valtio otti häneltä aikoinaan 70% provikkaa keikoista, järjestämättä hänelle yhtäkään keikkaa.
Kannattaa katsoa tämä Irwinin lyhyt video ja miettiä, että kohteleeko valtio sinua oikein.
https://www.youtube.com/watch?v=g0jwBtsMcJ4
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
Laroute
Kansalaiset! Kaikkia meitä verotetaan, koska valtio ei pysty tuottamaan organisaation hallinnon pyörittämistä, saatikka sille asetettujen velvoitteiden suorittamista. Siksi kansalaisia verotetaan. Valtio on myynyt tuottavia toimintojaan, hairahtunut vihreiden politiikkaan ja on valmis loputtomiin heikennyksiin Suomen osalta, saamatta vastineeksi mitään.
Irwin tuossa mainitsee 70% veroprosentin ja verovelkansa. Itse olen onnekkaassa asemassa hänen suhteensa, koska veroprosentti ansioituloista on vain 56% tänä vuonna.
Viktor Klimenko (suomalainen muusikko) kertoi radiohaastattelussa, että että valtio otti häneltä aikoinaan 70% provikkaa keikoista, järjestämättä hänelle yhtäkään keikkaa.
Kannattaa katsoa tämä Irwinin lyhyt video ja miettiä, että kohteleeko valtio sinua oikein.
https://www.youtube.com/watch?v=g0jwBtsMcJ4
Loitko ketjun ihan jotta pääsit levittäämään tietoa isosta veroprosentistasi? Iso prosentti=isot tulot?
Oma prosentti on tasan 10.
En vissiin ole siis edes oikeutettu käyttämään verorahoilla kustannettavia palveluja?
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
MRe
Mitä tulee eläkkeisiin, niin kyllä me niitäkin maksetaan omiksi ja muiden tarpeiksi.
Ketkä "me"?
Kyllä mä väitän että et sä mun eläkkeitä maksa.
Uskon maksaneeni sen itse viimeisen reilun 30 vuoden aikana.
Eri asia on sitten kuka ne rahat on hukannu. Eivät kuulemma riitä.
Jos mä maksaisin 50% tai yli veroja, pyytäisin pienempää palkkaa. Ihan periaatteesta.
Omaa typeryyttä maksaa omasta palkastaan yli puolet valtiolle.
Vaikka ne suuret bruttoansiot kuinka vituttais naapuria.
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
viimeinenlenkki
koska veroprosentti ansioituloista on vain 56% tänä vuonna.eli 800000 vuositulot jotta saavuttaa tuon 56%.Eli jää kuiteskii vain 352000 ekee.kyseessähän oli veroprosentti.
Joo, no mä lasken veroprosenttiin kaikki veroluonteiset maksut, ml. ne eläkemaksut. Ja ei, ei ole mulla 800ke vuosituloja.
Mulle on ihan sama millä nimikkeellä rahat viedään, jos siitä ei itse voi päättää.
Eli puhun suhteesta brutto vs. netto.