Tämän saatan tunnustaa. Jokunen päivä sitten muistan hämärästi jossain Tuorlan nurkilla morjestaneeni jollekin aika viime tingassa, mutta sivusilmällä näin että morjestamiseen vastattiin :)
Printable View
Mikäs silminnähden pro-tasoa edustava mtb-joukkio paisteli tänään makkaraa Pikku-Parikkaan tulipaikalla?
Parin kartoittajan kanssa vaihdettiin muutama sana tänään Tampereen Riesossa, Metsäpolulla. Itse olin liikkeellä jalan, koiran ja paremman puoliskon kanssa. Moro vaan!
Lehdistötiedote
Julkaisuvapaa heti
Waselin MTB haluaa korjata julkisuudessa liikkuneita epäilyitä ammattimaisuudesta
Eiliseen Waselin MTB:n "Makkaraa & maastopyöräilyä" -syysretkeen liittyen julkisuudessa on esitetty väitteitä osallistujien pro-henkisyydestä. Väitteet ovat perättömiä. Virheellinen vaikutelma on luultavimmin päässyt syntymään havainnoijan nähtyä retkeläiset jalkautuneena taukopaikalla makkaranpaistopuuhiin. Tällöin yltiöupeiden tiimipaitojen ja komeiden kuljettajien habituksesta on todennäköisesti päässyt syntymään käsitys, että ajotaito ja -vauhti korreloisivat positiivisesti kaluston ja muiden ulkoisten merkkien kanssa.
Waselin MTB kiistää kaikki tällaiset arvailut. Kyseessä oli ja on höntsähenkinen räpeltäminen.
Waselin MTB pahoittelee järjettömästi tihkuneen testosteroonin mahdollisesti aiheuttamia perheriitoja ja metsäneläinten villiintymistä. Erikseen Waselin MTB pahoittelee yläosattomissa Vähä-Parikkaan taukopaikalla esiintyneen jäsenensä aiheuttamaa visuaalista haittaa.
Haha hyvä että saatiin virallinen totuus :D
Kivalta se näytti, kateeksi kävi kun katseli touhua. Teki mieli auttaa sen makkaraongelman kanssa, se viimeinenhän ei tuntunut kelpaavan kenellekään. Minä olisin voinut vetää sen.
Itsehän satuin paikalle sieniretkellä vaimokullan kanssa. Asetuttiin siihen rannalle sivummalle termoskahville. Vaimo kysyi, että onko noi jotain tosiharrastajia vai taviksia :) katsoin kalustoa ja ulkoasua ja sanoin jotta kyllä noi ihan tosissaan ovat.
Oliko poppoolla jotain hienoja reittejä nimenomaan Salmessa muuten? Vaiko enempi Nuuksiossa?
Ketkä kaksi foorumilaista olivat lauantaina alkuiltapäivästä Helvetinkolulla? Lähditte kohti Haukanhietaa (?) ja rappusten rullailu näytti sujuvan mallikkaasti. Kohdattiin siinä rappujen yläpäässä.
Oisit tullut vaan rohkeesti pyytämään, se oli mun ylijäämä, kun ei viitti paketillista syödä [emoji38] Nytkin tökki makkaratauon jälkeen.
Salmissa ehkä enemmän siirtymää, tai kyllä siitä Nuuksioon päin oli ihan hauskaa polkua.
Lenkki oli vähän pidempi, aamulla lähdettiin Nummelasta, paineltiin harjua Lohjalle, sieltä polkuja Vesikansaan, edelleen Nummelaan ja takas harjulle, harjua Ojakkalaan ja sieltä metsien läpi Salmiin. Ja siitä Solvallan suuntaan, Kattila, Takala, Tervalampi, Lusila, Nummela.
Ajelin eilen kauppareissulta kotiin ja joku Olmolla kiitävä syysmaantiepyöräilijä ohitti minut Kokkosenlahdentien lenkillä. Onko foorumin jäseniä?
Lauantaina melko tarkkaan klo 17 oltiin Söderkullantien ja Uuden Porvoontien risteyksen paikkeilla porukalla renkaanvaihtohommissa. Oli sen verran kostea keli ettei maantieyöräilijöitä muuten ollut juurikaan liikkeellä ja porukka jonka kuskeista en ohimennessäni tunnistanut ainuttakaan jäi mieleen.
Maantiepyöräilijät rupeavat jo talvehtimaan mutta kuka viiksekäs herrasmies ajoi vastaan ja heilautti kättään Vihdin Tervalammella aamupäivällä?
Joku käyny taas liesjärven poluilla ja harrastanu jopa polkukeijuilua?
Eilen Sipoonkorvessa Ängesbölen tulipaikalla makkaranpaistotauolla viisi läskipyöräilijää (2 Whitea, Canyon Dude, On-One Fatty Trail ja Salsa Beargrease), olivatko foorumilaisia?
Ketäs ajeli stumpilla (27+?) hirvensalossa eilen hiukan seiskan pintaan? Vaihdettiin muutama sana mun kypärälampuista. Terveisin musta-valkoista stumppia ajanut
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Oliko vuosaaren huipulla jotain palstalaisia lauantaina päivällä :)
Hämeen luontokeskuksella käyny pari läskiä tai yksi ees taas varmaankin lauantaina?
Takojalla puoli viiden pintaan, läskillä ajelit melkein kotini ohi, isolla tiellä nähnyt sinut monesti, asutko kulmilla?
Kävin tuossa päivällä koiran kusetuksella kyröskoskella , vastaan tuli reppuselkäinen maasturilla ratsasteleva .
Oliko paikallisia vai pitemmällä retkellä ? Jäljistä päätellen pirkan uralle , kiinnostaa kun asustelen (pyöräilen) niillä kulmilla.
Olin sen verran ajatuksissani etten huomannut varmanpäälle merkkiä mutta spessulta vaikutti.
Kaksi naispyöräilijää retkipyörillään polkivat kohti Tamperetta St130:lla Rautasema-Marjamäki-väliä noin klo 14:15 talvip.seis. päivänä 2016.
Mahtoiko toinen heistä olleen maailmanpyöräilijä Lotta (27) Tampereelta?
http://www.aamulehti.fi/ihmiset/lott...teen-24147625/
Myyrmäessä bongaan jo toista kertaa keltaisen Pole fättärin jossa beiget renkaat. Tämä vekotin siis:
https://www.polebicycles.com/wp-cont...ga-Snow-DS.jpg
Tähän asti nähnyt harvakseltaan joitakin yksittäisiä läskejä, mutta tänään ajoi oikein kolmen läskipyörän letka vastaan tuossa puolenpäivän aikoihin Turussa kun olin kääntynyt Pahaniemen sillalta takas jokirantaa kohti. Olihan se pakko moikata :). Kuka tunnustaa ajaneensa siellä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2017...53980_uu.shtml
Kyllä pyöräilijöiden on suotta ulista jos saavat torvensoittoa ja keskaria liikkuessaan. Minusta se on ihan oikein jos käytös on tuollaista. Toivottavasti jää täysperän alle kiimaillessaan.
Se oon varmaan mä.
Välillä on kyllä mustat renkaat.
https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=200178
Kyllähän kaikki iltalehden jutut kannattaa ottaa täytenä ja ainoana totuutena...? Lehdellä saattaa olla jonkinlainen tarve kohujuttuihin.
Millähän logiikalla tuon yksittäisen pyörällä liikkuneen töhöilystä voi vetää johtopäätöksen siitä, kuinka muiden pyörällä liikkuvien tulee suhtautua mahdollisiin töötteihin ja käsimerkkeihin?
Tuossakin jutussa on taas vain Iltalehden ja invamopolla liikkuneen kuskin näkökanta.
Meilläpäin eräs invamopoilija valittaa Facebookissa, kun pyöräilijät eivät soita häntä ohittaessaan kelloa. Kellon soitto olisi kuulemma tärkeää siksi, että hän tietäisi pysyä kelvin jommassa kummassa reunassa eikä vaihtaisi puolta pyöräilijän eteen. Kysyin herrasmieheltä, miksi hänen pitäisi ajella reunasta reunaan, mutta se on kuulemma hänen oikeutensa... Kerran meinasin ajaa kaverin kumoon, kun huristeli pensasaidan takaa suoraan eteen - en ehtinyt soittaa kelloa, joten olisi ollut siis mun virhe...
Mutta palataanko taas asiaan....Ketäs foorumilaisia polkee Lahden keskustan ja Willähteen suunnan väliä aamuisin ja iltaisin? Onko yksikään näistä aktiivisista talvipolkijoista täällä mukana?