Virittelin taimia ruukkuihin tämän vuoden kasvimaaprojektia silmälläpitäen. Annetaan kuukauden verran varttua ja wappuna sitten istuttamaan.
Printable View
Virittelin taimia ruukkuihin tämän vuoden kasvimaaprojektia silmälläpitäen. Annetaan kuukauden verran varttua ja wappuna sitten istuttamaan.
Voikkarit.
Syrnikkejä.
Lähetin tutkimuskohteen kartat ja rapsan lopullisen version sopijapuolille. Nyt seuraavan kohteen kimppuun. Kiirettä pitää.
EDIT: eiku syön tässä välissä.
Puhdistin vannesahan.
TK hammaslääkärillä ja jälki hyvää, yhtä hyvää kuin yksityisellä puolellakin.
Tuo palvelu on hyvää ylipäätään meni mihin tahansa, ei aina ole ollut ammoisina aikoina.
Pesin terrasit ja huuhtaisin autoa samalla. Huomenna öljyilemään mikäli työt sallivat järkevään aikaan lopettamisen.
Otin isommat sammaleet pois pation betonilaatoituksesta ennen kun tuhoavat laatat. Biocombilla sitten loppusilaus.
Kävin kävelyllä. Olis tehnyt mieli fillaroida, mutta jonkin sortin infektio ylähengitysteissä pisti varomaan.
Kävin kylmässä suihkussa n. 2 min, tein vatsalihasharjoituksen ja leuanvetoa.
Vein vaimoni yliopistolliseen sairaalaan. Hyviin käsiin jäi, tekniikkaa lisää, lonkkaan tekonivel. Ikuinen kävelijä toivon mukaan pääsee taas taipaleelle, jono ollut järkky.
Mun äskeinen teko oli sähköyhtiön vaihto ja siirtyminen samalla pörssisähköön. Nykyinen yhtiö ei ole laskenut hintaan mielestäni tarpeeksi nopeasti. Viimeisimmän pudotuksen tekivät huhtikuun alkuun laskivat hintaa 20 sentistä 12,90 senttiin. Toisaalta pahimpaan aikaan tuo 20 sentin hinta oli erittäin kilpailukykyinen.
Tää vaihto olis vaan pitänyt tehdä jo pari kuukautta sitten mutten ollut saanut aikaiseksi.
Uuden mustekalan.
Kiitos, ennuste on hyvä!
Vain tuo pitkä odotusaika on romuttanut kuntoa, kipujakin kärsitty.
Ps. Hyvin onkin mennyt, parasta mahdollista noissa yliopistollisissa saakin, kun jaksaa jonottaa, tais viidennellä ensteks ilmoitetulla toimia, siirtoja ja perumisia koettiin...
Pesin ja öljysin terassin. Varmaan vaatii vielä toisen öljyämisen.
Saunoin.
Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
Tuosta muistin, että pitääkin purkaa ja ladata Lupinen akut kesämoodiin. Eli äsken aloitin sen.Lainaus:
...varastomoodissa ...
Ostin lapsenlapsilleni synttärilahjan, 5 ja 6vuotiaat. Tuo hieman isompi Legokokoelma kelvannee isälleekki...
Levittelin talven aikana kertyneitä lumikasoja, jos vaikka saisi pihan vapuksi lumettomaksi.
Kasailin ipanan jopon takanapa-/keväthuollon jäljiltä. Ihanan yksinkertaisia nuo vehkeet on kyllä rassata[emoji28]
Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
Puunasin kokopäivän kolmea venettä vesillelasku kuntoon. Nyt voi aloittaa purjehdus- ja moottoriveneilykauden.
"Luin" loman aikana tulleet 154 sähköpostia... Vajassa kolmessa viikossa tuon verran tavaraa, josta 85% pelkkää roskaa tai "aika ajanut ohi"-kategoriaa. Muistan (mutta en kaiholla), kun Soneran aikana tuli luokkaa 100 sähköpostia päivässä.
Siirsin EGW-tapahtuman reitit Garminiin ja Polariin. Ja kaadoin moukun wiskiä huomisen vapaapäivän juhlistamiseksi. Ja touko-kesäkuun perjantaivapaidenkin.
Vaihdoin tulevan vapun kunniaksi uudet Wunderbaumit Citikkaan.
https://lh3.googleusercontent.com/pw...-no?authuser=0
Avasin hotellihuoneen oven Travemundessä; kuudes kerros.
Finnlines kypsytti autollamatkaajia turhautumaan autoissaan satamassa ja meni myöhään, ennen kuin olin Maritim Rantahotellin receptionissa.
Upeasti valaistu Itämeren ranta, huoneen omalta parvekkeelta ! Tulee mieleen Tammerkosken yövalaistus. Merkillisen äänekästä lintujen ääntelyä pilkkopimeässä, arvelisin lintuja mustavariksiksi. Das Das !! Miten voi olla yhteensattumaa, että viihteenä olevan, taustalla pauhaavan television kanavalla 3 sat HD on itse Aatu H.!
Ajattelin ajaa Hampurin keskustan kautta nähdäkseni sen WIIW-bunkkerirakennuksen, josta on juttua en.wikipediassa hakusanalla Hamburg.