Pitää käydä sekin katsomas. Pyöräliikkeet soittelin läpi, ei ole. :)
Printable View
Pitää käydä sekin katsomas. Pyöräliikkeet soittelin läpi, ei ole. :)
Mistä huomenna startti?
Käviskös vaakunan ranta?
Lähetetty minun GT-I8190 laitteesta Tapatalkilla
Vaakunalla siis. Edu, tuolla ehkä sais toimiin, mutta taidan turvautua täyteen pulloo. Ei tubeless-vanteet ja tubeless renkaat pitäs yhdistellä ;)
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Voi rähmä mulle tuli kiireitä, mutta yritän ehtiä vaakunan rantaan. Vannomatta paras.
Odotellaan hetki siellä. Minullakin tekee aika tiukkaa. :)
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Olipas hyvä lenkki tänään. Katuman kierto pitkällä kaavalla. Olikohan se nyt sitten metsänvartijan tilan kautta ja joku järvi päälle :)
Jep. Ei ole kyllä mullakaan mitään hajua reitistä mut noinhan se meni. Oli kyllä hyvä reissu :)
Sääjärvihän se oli mikä tuli katuman tilalle ;) sain itekin sakkolenkin ajettua viel, 51km oli päivän seikkailut. Vielä palautuspullaa kun syö niin ei kuihtuun pääse.. :D
Tai siis sääjärvi katuman lisäksi :) tulihan se katumakin kierretty vaikka ei aivan rantaviivaa myötäiltykkään :D
Mutta hyvää vaihtelevaa tienpätkää oli. Tämä reitti otetaan kyllä uusiksi. Vielä kun sais muutamat hyvät polut mukaan vaihtelua tuomaan :)
Nii. Tuokin on kyllä totta että menihä se katuma sivussa. Ens kerralla alotetaa harvoilanmäestä nii pääsee vanajanlinnalle asti mettiä pitkin :)
Härregud! Hämeenlinnassakin putsataan jo pyöräteitä hiekasta, tänään oli ainakin Aleksis Kiven -tien klv puhdistunut.
Turuntie ja keskustan aluettakin ovat putsanneet eilen jo vähä :) vt10 lahteen päin joskus aiemmin osittain putsattu jo, vähän siellä täällä hiekkaa vielä..
Moro! Tulevana viikonloppuna on GoExpo messut messukeskuksessa. Jos joku on menossa, niin minulta saattaa saada vapaaliput (niin kauan kuin lippuja riittää). Toistaiseksi riittää myös paremmille puoliskoille/kavereille jne..
Hep. Yksi lippu ainakin tarvetta. Pitää varmistaa toisen lipun tarina...
Minullekin kelpaisi vapaalippu.
Maastoon uskaltaa taas mennä. Aulangolla pitoa riitti niin että ihan ylämäessä rupee keulimaan ;) Lenkki tosin muuttu koirajahdiks, joltain oli moinen karannut ja satuin näkemään. Pääsi uusiks livahtamaan, mutta omistaja löysi 10 min päästä oikeastaan samasta paikasta kun itekin.
Mutta polut oli mahtavassa kunnossa, osittain sulaneet jo, jääkohdat piti jostain syystä kunnolla. Huomenna taas leikkimään! :D
Liput Timolle, Teemulle, Mikalle ja Jakelle ok.
Aulangolla oli polut ihan kohtuu kunnossa. Paikoitellen oli kyllä vielä liukasta mutta sentään joka paikassa pääsi ajamaan.
On kyllä outoa miten äkkiä unohtaa kivikot ja juuret vaikka sitä lunta ei paljoa ollut....
Samalla kannalla täytyy olla. Ulkoilumaja-Heikkilän tie välillä pari kertaa meinas ihan käydä meno jännäks kun takarengas päättää tullakin sivuttain ;) muuten pito oli hyvä, koiranulkoiluttajakin kyseli että onko nastat alla kun pitää noin hyvin. No ei ole, ralliranethan ne siellä nykysellään pyörii :D
Teknisyydeltään sai pitää hauskaa voimalinjan maastoissa/ulkoilupolun toisella puolella.
Tietääkös kukaan:
1. Onkos klv Turenkiin päin jo vapaa hiekasta ja maantiepyöräkunnossa?
2. Entäpä Heinäjoentie, onko se kokonaan asfalttia, vai osittain hiekkatie?
Tiedän ainoastaan, että 10-tie on harjattu ja Härkätiekin puhdas ajolinjalta. Ei grammaakaan jäätä tai märkää
Heinäjoentie on alusta loppuun asfalttia / öljysoraa. Paikoin on kesälläkin vähän hiekkaa päällysteellä ja routavaurioita vuoden ympäri. Parasta siinä on silti sujuva yhteys hienolle Löyttymäen lenkille, jonne ei tosin myöskään kannata millään korkealaippaisilla kiekoilla välttämättä lähteä.
Turengin kelvin kevätkunnosta ei tietoa, mutta voihan sen lähes välttää ajamalla Katuman, Rantatien ja Harvialan kautta.
Turengintie oli ainakin tänään vielä hiekalla..jos sinnepäin suuntaa niin hattelmalaan asti pääsee suht vähällä hiekalla jo klv:tä pitkin, vanhan tien laita on ihan ok, rengasrikoista en tosin ota vastuuta.