jos ei sada niin vois lähteä
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
jos ei sada niin vois lähteä
Samoin, voin lähteä, jos sää sallii.
No niin, oikein kuin yrittää niin joskus onnistuu. Viileän sateisena päivänä kuuma ja kuiva lenkki. Nyt suunnattiin kuuden kuskin voimin pohjoisen suuntaan Viitapohjanlenkille myötäpäivään. Heti Eerolansuoran alkuun pamahti kaksi rengasta ja vielä kolmaskin, ennen kuin päästiin jatkamaan. Sitten painettiin reippaasti tuulessa ja tuiverruksessa. Kiitokset kaikille vanhoille ja uusille naamoille!!
Huomenna on monia hienoja juhlia, mutta kysyn silti olisiko aamulenkille lähtijöitä. Itsekin olen juhlaan osallistumassa ja kotona pitää olla kainaloita pesemässä 12:00. Eli lähtö voisi olla raikkaaseen aamutuuleen esimerkiksi 09:00 Koiliskeskukselta ja vauhti noin 32 kmh? Onko lähtijöitä muita ehdotuksia huomisen lenkistä? Jos tässä foorumilla ei mitään kuulu, niin teen omaehtoisen lenkin kulkematta lähtöruudun kautta.
Pitänee lähteä viimaa ja vilua uhmaamaan. Tuun cittarille yhdeksäksi.
Sent from my iPad using Tapatalk
mä voisin tohon lähteä. mikäs reitti?
Roineen kierrosta tulee noin 100km ja Sappeen kierrosta vielä pikkuisen lisää. Nämä menevät aika tiukaksi varsinkin jos pidetään paussi.
Pälkäneelle ja takaisin pienten kiemuroiden kanssa olisi luokkaa 75 km. Aika sama kuin Valkeakoskelle ja takaisin. Mitäs muita löytyisi?
sappeen kautta pälkäneelle taitaa olla n 90 km.
Olisiko sitten myötäpäivään Koiliskeskus - Kangasala - Sahalahti - Sappee - Aitoo - Pälkäne - Kangasala - Koiiskeskus. Tuuli näyttää olevan vastainen takaisinpäin, mutta kiertyy niin, että olisi aluksi luoteesta eli vähän enemmän seläntakana alussa.
siinähän sitä ois. tauko pälkäneellä tai ei ollenkaan?
Tavoite olisi tauko pälkäneellä, mutta kestoa pitää säätää tilanteen mukaan.
ok. nopee tauko ni ei kone jäähdy liikaa.
Aamulla lähdössä 7.30 kohti Keravaa. Vauhti 35-40kmh. Mukaan saa tulla
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sunnuntaina porukkalenkkiä millä suunnilla? Itse voisin lähteä idästä joko Roinetta tai Pälkänevettä kiertämään, aikaisintaan klo 10
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Kevyt viiden hengen lauantailenkki ajettiin Mutalaan Ylöjärvelle. 55 km, 23 km/h. Kahville pysähdyttiin aivan erinomaisen palvelun M-Market Kaihariin Ylisellä. Olisiko tullut nuorimman osanottajan lauantailenkki tänään? :)
https://www.strava.com/activities/1018728715
Toinen lauantailenkki lähti Koiliskeskukselta itään 9 jälkeen, viisi lähti, yksi jäi alkumatkasta ja perille tulleiden määrästä en tiedä, koska jouduin aikataulupaineiden takia irrottautumaan matkasta ennen paluuta Kangasalle;( Vauhtia oli noin 32+ kmh ja matkaa vajaa satanen. (Erikoisuutena matkalla oli Kanki Kaikkonen Pälkäneen stopilla - ei pyörällä liikkeellä vaan ruskealla Fordilla.)
Jotain viritystä oli juurikin kyseisten vaihtoehtojen suhteen 27-30 kyydillä. Luulisin että lähtijöitä on.
Itse kiersin tänään Roineen polkuja pitkin joten en ole ihan varma huomisesta mutta palaan aamulla hyvissä ajoin asiaan. Tuulenkin pitäisi heiketä huomiseksi, hyvä juttu.
Kaukajärven mäkkäriltä klo 11, reitti vielä auki
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Taidan ehtiä Mustalahden vakiolähtöön kympiltä. Sieltä mennään varmaan johonkin lännen suuntaan niin pääsee myötäiseen lopun.
Mustalahdesta lähdettiin 19 porukalla vähän erilaiselle Kehäkukan lenkille, useimmille tuli varmaan vähän uutta tietä, ainakin minulle. Sisättö nimisessä paikassa ei ole tullut ennen käytyä, 15 % mäkikin löytyi paluumatkalla. No oli se siinä menomatkallakin, mutta alamäen jyrkkyyksiä ei niin ehdi mittaamaan.
Kuulostaa mainiolta, jälki kiinnostaisi.
Kahden hengen voimin pyöriteltiin Roine vastapäivään, tai siis lähdössä ei ollut ketään, mutta Kaarina Maununtyttärentielle liittyessäni eräs Kangasalta lähtenyt herra näytti olevan samoissa suunnitelmissa ja löydettiin varsin pian yhteinen sävel. Oikein sopiva 29 km/h.
https://www.strava.com/activities/1020578172
Sent from my iPad using Tapatalk
"Sisättö nimisessä paikassa ei ole tullut ennen käytyä, 15 % mäkikin löytyi paluumatkalla." ... "Tuli kyllä hyvin nousua 140 kilsan lenkkiin,1335 m."
Kuulostaa siltä, että kesällä voisi olla tilausta Näsijärven pohjoispuolen excursiolle. 200+ km matkalle voisi saada aivan uusia reittejä, maisemia ja kokemuksia. Mahdollisuudet ovat lähellä, mutta useimmien ulkona tavallisista viikkolenkeistä.
Tämä ilta taitaa sopia parhaiten varustehuoltoon, mutta tiistaina olisi tarjolla aurinkoista, lämmintä ja lähes tuuletonta säätä. Olisiko rapean ripeälle tiistain varjolenkille lähtijöitä?
Tämmöisen herkuttelun voisi vielä ottaa ennen Pirkkaa ja alkaa sitten valmistautua sunnuntai aamua varten. Torstaina on perinteisesti ajettu herkistely lenkki Saarikylille reippaasti, mutta rasittamatta.
Jos muistan niin Sisätöstä Seitsemisentielle ja itään päin alkaa soratie osuus mutta kuivalla sekin on mentävissä
Joo ikävästi tuosta puuttuu pätkä asfalttia. Olisi muuten hieno reitti Seitsemiselle ja muutenkin. Tuolla on kyllä paljon hyviä gg-reittejä.
oisko tiistain varjolenkin lähtö klo 18? siihen vois ehtiä.
Nää muut lenkit taitaa ajottua iltaan ja omaan kalenteriin tuli päivälle vapaata niin 11 aikaan aattelin lähtee kiertään Roineen tai vast.
Anyone?
Kaukajärven mäkkäri vois toimii starttipaikkana, jos kiinnostuneita löytyy.
Vauhti osuis johki 25 -27km/h haminoille.
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla