Torilla kerättiin katseet, laavulla savut ja makkarat, poluilla 3/4 porukasta kokeili onko maa vielä pehmeää (taisi olla, kun ei pahempi huuto kuulunut). Kiitos herrasmiehille rennosta ajelusta!
Printable View
Torilla kerättiin katseet, laavulla savut ja makkarat, poluilla 3/4 porukasta kokeili onko maa vielä pehmeää (taisi olla, kun ei pahempi huuto kuulunut). Kiitos herrasmiehille rennosta ajelusta!
Ilo oli kyllä ihan herrasmiesten puolella. Mukava ajella joskus noin ihan vaan kieli suussa, normisti kun se roikkuu jossain tuolla nivusten alapuolella kun yrittää taistella noiden nuorten ja hyväkuntoisten perässä! Porukkaa oli taas totutun vähän paikalla, mut kai se laatu korvas määrän( Sammylla hyvä syy olla poissa ).
Mut oli mukava huomata miten nuorempi polvi ottaa harjoitteluun mukaan ihan uusia elementtejä. Kyrdis kun on alkanut nyt harjoitella ensi kesän Tahko Mtb 240km. niin kaveri käy neljän tunnin pk-lenkillä välillä uimassa vatteet päällä, jotta saisi monipuolisia harjoitus vasteita. Ei olis tullut tälläiselle vanhukselle edes mieleen tollainen, hienoa oivaltamista.
Su/ joka su ? 12 00_ on siis siilistä lähtö ? Torilta !
Ei kyllä se oli lauantaina. Yhtenä lauantaina vuodessa lähtö torilta. Se on yleensä joulukuun 1. tai 2. lauantai, silloin on lähtö torilta. Se päivä on kansainvälinen FatBike day, silloin on lähdetty torilta "suurella" joukolla. Jotta ihmiset saa ihmetellä ja tuijotella leveä renkaisia polkupyöriä!
Porukkalenkkejä ajellaan säännöllisen epäsäännöllisesti ja aina pk-lenkkinä. Jos haluaa mukaan niin kannattaa huudella täällä halukuudestaan ja ilmoitella milloin menossa, niin näkee onko muilla aikaa ja mahdollisuutta lähteä.
Kävin tänään ajelemassa lenkin ja meinasi olla vähän märkää. Ei kuitenkaan satanut :) Jäljistä päätelle joku oli ajellut aikaisemmin päivällä.
http://1drv.ms/1Iy3Gm4
Meitsi kävi aamupäivällä pyörimässä. Ja kyllä märkää oli ja sato. Kiitokset eilisillle poluntekijöille, hiihtoladun vieressä oleva polku meni hamulaan päin ajaessa ilman jalka kosketusta. Takaspäin ei ollut hermoja kokeilla tuli vettä sen verran rankasti. Kyllä se Kyrdiksen tyyli on parempi, kastua kerralla kun tuolleen pikku hiljaa.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Joo suosittelen dualthon treenejä , maastopyöräilyä uiden, mutta liekkö jäätyvö vesi särki shifterin, sisäpuolella rattaat pompsahti irrota. Ajellaan kunhan kelit paranee ja vermeet ehjänee. PS taitaa syötewinter jäädä väliin kun varausten hintoja kauhistelin.
Missä Kyrdis vetää uinti treenäjä? Laavulla oli joku käyny kokeilemassa...
Siellähän hän laavulla urheasti näytti meille muille ressukoille mallia...
Sent from my XT1039 using Tapatalk
Aha okei ... Täytyy laittaa kun menossa siellä päin !? Voihan muutkin laittaa jos menossa ...aina joku voi päästä mukaan ...
Oisko tällä viikolla valopää lenkillle lähitijöitä? Mulla on kyllä jalat aivan tukossa kun oon surrannu sillä pataraudalla, mut voisin yrittää roikkua jono jatkona!
Mullon kalusto ongelmia siihen saakka kunnes tilaus kotiutuu crcltä. Ajellaan syklolla PK lenkkiä vaan (pirun kurjoo)
Torstaina illalla ehtis ja siitä eteenpäin 2,5 vko vaikka joka päivä.
Joka päivä kuulostaa hyvältä. Kuhan pidetään sykkeet korkealla ja kesto siellä kolmen viiden tunnin hujakoilla. Kehtaa nyt huvikseen tuonne ulkomaailmaan itteensä kammettaa
Joo, pitää hommata isompi kinkku niin jaksaa ajella pyhinä ja välipäivinä.
Torstai ilta lukittu. Ajan kohta katsotaan myöhemmin. Eikö se pitänyt polkea, eikä syödä? Kahtelehan hyvää konjakkia palanpainikkeeksi, niin ei kinkku juutu kurkkuun.
Lihavan pittää välillä syyvvä, että jaksaa ajella teijän perässä.
Oisko huomenna klo.18:00, jos oon oikein nopia niin saattaisin keretä jo 17:30?
Koitan ehtiä. Riippuu monelta kotiudun reissusta.
Ehdin jo tuohon aikaisempaan lähtöön klo 17:30 käy myös 18:00.
Klo.18.00. Kiitos
Palikat vasta kotiutui juuri , seuraavalla kerralla matkassa
Toivottavasti se on sieltä motocross-radan tyköä se lähtö...
On se. Tervetuloa.
Lähettävä nyt mettää lumille kokeilemaan. Suap lähtee iltaseuraks :D
Ei pysty enää mitenkään...
Nyt on ahkerille polun aukaisijoille kysyntää, toki taitaa plussakeli olla paras polun aukaisijana
Minä kävin just 2.5h surrailemassa. Olihan se semmoista vauhdin hurmaa. Kyrdiksen eilinen jälki oli jo ihan vesillä. Umpisessa oli parempi ajaa. Oon aamulla menossa kasin maissa pettymään taas itseeni, jos muitakin aamuvirkkuja niin mukaan saa änkääntyä.
Yritän lähteä ajelemaan myös uamjsta matkaan
Minä pyyhkäsen noin 8:15 siitä Kumpusentien yli siihen yläpolulle kohti friisbiigolf rataa. SE on semmonen humahdus mikä kuuluu kun menen siitä yli, liimaannu siihen äänen kantaan!