Alkujaan tämän lähetti
30 hampainen
Yleistin, kun pääsin tuosta yhteyspainajasesta eroon, se voi olla monesta asiasta kiinni. Minulla iMac 19 / Saris vastus. Edellisenä syksynä yhteysongelma poistui kun valitsin yhteydeksi FE-C, joskus aiemminkin kone oli valinnut PWR joka ei ole toiminut koskaan mutta nyt siis FE-C:kään ei toiminut. Olisiko sitten tullut joku ajuripäivitys ja tämä minun komboni ei siitä tykännyt? Mutta koska Bluetooth yhteys pelaa ongelmitta, jota en ole ennen hoksannut käyttää, niin miksi sitten muuta edes valitsisi? Luulen että myös muut, jos vain Bluetooth yhteys on voivat ottaa ANT+ tikun pois ja silloin yhteys toimii ilman minkäänlaisia piuhavirityksiä ja jää yksi tarkastuskohta pois; PWR vai FE-C niin on siitä ainakin se hyöty.
lis. Bluetooth vastaanotin on tehokas, hiiren voi viedä meillä saunaan eikä yhteys katkea vaikka välissä on kaksi seinää joista toinen betonia. ANT+ yhteydelle voi jo pöydänkansi olla ylivoimainen este, pitää olla joku painava syy miksi enää tuota kökköyhteyttä käyttää tai sitten minulta puuttuu joku merkittävä tieto.
lis. fiber ja Juha Lehtinen, jos intoa kokeiluun riittää niin ajakaapa seuraava treeni Bluetooth yhteydellä ja kertokaa muuttuiko mikään?
---
Bluetooth näyttää myös yhteyden laadun, minulla kaikki tolpat täydet. ANT+ yhteyden laatua ei näe mistään.