Jep! Kevyt? Canyon?
Lähetetty minun LG-H440n laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Jep! Kevyt? Canyon?
Mä ainakin lähden tallin takapainoisimmalla pöörällä. :) Rauhallista retkeilyä hienoilla syyspoluilla!
Ukko on lenkin jäleltä ruhjeilla koko kauden edestä, mutta hauskaakin oli :D
Onko toi se äijä, joka otti vastaan tonnin setelin? :)
Hubaa oli taas yhteislenkillä. Herityssä ynnämuualla oli välillä vähän haastavia paikkoja, mutta viimeistään lumen tultua noikin on kaikki takuupolkua. Parhaimmillaan koossa oli kahdeksan ajajan joukko, josta otettiin oheinen belfie.
edit: Tietääkö MTBwb, mistäpäin Koskia löytyy DH-pisteen polku?
http://www.arkitiede.fi/pyoraily/201...nkki270915.jpg
Hyvin poimittu tuo Markon hanuri. Olenkin kuullut juttua, että tunnet lähes kaikki koskilaiset miehet takapuolen perusteella. :)
Ismo nimesi TH-pisteelle päättyvän otb-polun tänään DH-pisteen poluksi.
tyrkytetään vielä täälläkin http://www.fillaritori.com/index.php...14-runkosetti/
Toivottavasti Miika saa appelsiininsa kaupaksi!
Mites viikonlopun ajelut? Itse oon lähdössä sunnuntaina Lamminpäähän kannustamaan Konamiestä ja Saarista, mutta lauantaina vois ajella. Yritän siis tässä varovasti ehdotella, löytyisikö intoa muuttaa salesu10 salela10:ksi? :)
Kannustamaan? Eikö Spark saa siis vuotuista kisakastettaan viime vuoden tapaan? Tai jos lähtisit Afh:lla niin voisit muutaman katseen saada. Itse mennään kans pojan kanssa vanhoja "kotipolkuja" ajeleen Lamminpäähän sunnuntaina.
Ei taida saada... Mutta ajattelin ajaa Sparkilla töistä kotiin huomenna. :) AFH:lla olis kyllä hauska lähteä marakisaan... Se on hiekkatiellä läskiäkin hitaampi.
Otetaan wb:n kanssa perinteenrikkomislenkki lauantaina klo 10. Lähtö The Salelta, mutta ei kuitenkaan kutsuta tätä lenkkiä salelakympiksi, jotta edes jokin säilyy pyhänä.
Varmasti EHKÄ mukana. Alkaa edelliset ruhjeetkin sopivasti paraneen ja vaihtaan väriään :D
Onkos ketään ketjusahan omistavaa lähdössä lauantain lenkille mukaan? Saattaa olla tukkeja poluilla, jos pe-la-yöksi ennustettu myrskytuuli toteutuu...
Mä voisin lähteä sahan kanssa.
10-14 ST:llä pannu kuumana, jos raivaushommissa alkaa kahvihammasta kolottaan!
Hyvä, mäkin otan pikkusahani mukaan! Ja eiköhän ST:lläkin poiketa.
Tänään oli vähän erilainen lenkki. Oma kelloni oli pysähdyksissä vain ST:n maukkaan suklaakahvitauon ajan, ja mittariin kertyi noin 4 h 15 min keskinopeudella 7.4 km/h. :) Aika paljon kikkailtiin, hypittiin ja muuten vaan häröiltiin. Suurinpiirtein jotain tollasta, josta Jarge näyttää kuvassa mallia. Myös kulttuuritoimintaa harrastettiin yhden uuden, tolkuttoman hienon, linjan rakentamisessa. Tuoretta kuvaa löytyy Koskin kuvarastit -säikeestä.
Tällainen lenkura piirtyi kartalle.
http://www.arkitiede.fi/pyoraily/201...nkki031015.jpg
Lenkki oli kyllä mahtava, ehkä paras lenkki ikinä :) Ainakin näin nykyisenä joustopyöräilijänä päästiin asioiden ytimeen, hienoja laskuja, hyppyjä ja väliin vauhdikasta etenemistä poluilla.
Ne kaks sälliä muuten saleen laittaa faijat maastopyöräkaupoille, sen verran ihailevaa katsetta tuli, kun sedät nuortui hyppimään :)
Edit. ei ehkä Saleen fillareita katteleen, mut SALETISTI.... Alko vähän huolestuttavalta (poikien kannalta) kuulostaan toi lause...
Parasta lenkissä luonnollisesti oli hauistreenit Kivimäen kuntosalilla :)
Sinne pitää kyllä mennä haravan kanssa ja luoda joku kuumottava linja sieltä ylhäältä alas asti. Saa meinaan aika nättiä linjaa syntymään kuten tänäänkin parissa paikassa huomattiin.
Hyvää kikkailua tosiaan. :) Ite olin turhankin varovainen, mutta pysyin sentäs ehjänä tänään!
Jos meinaat MTBwb viritellä takapihalles sitä xco-rataa, tänään rakennettu linja pitää ehdottomasti ottaa mukaan. Ja sille sitten myös öbaut 5 s hitaampi kanalinja. Ensin siinä ylämäessä ukko päälakea myöten täyteen happoa, ja sitten kivikkolinjaa mäki alas silmät kiinni... :)
Kävin syyspoluilla. Välillä 1:20-2:00 viime lauantaina rakennettu linja, jonka Jarge nimesi "pohjoispuolen kiuaskiviksi".
Salesu10
Hyvää lenkkiä! Mä oon tänä sunnuntaina muualla.
Loistavassa säässä saatiin ajella. Noin 3 tuntia tuli syksyn kuivattamilla poluilla ajelua.
Vähän ryhtiä siihen raportointiin! Ajajamäärä, rengasrikot ja paineet, reitti, tyyli (pk-vk-trail-trial), kuvatodiste, yhteismetrit ja nousu / laskumetrit..??