Sitä, että fillarifoorumille asetetaan kommenttien lähettämiseen vaikkapa 185cm kirjoittajan pituuden alarajaksi. Jäisi moni turha urvellus pois ja foorumin taso nousisi.
Printable View
Sitä, että fillarifoorumille asetetaan kommenttien lähettämiseen vaikkapa 185cm kirjoittajan pituuden alarajaksi. Jäisi moni turha urvellus pois ja foorumin taso nousisi.
:D Tässä kai pitäisi esittää kysymys miten pitkä Hääppönen mahtaa olla - mutta uskon ja toivon että hän on huumorimies ja pituudeltaan 179 cm.
Kirjoittajien määrä tietysti vähenisi, mutta on sanottava että elävässä elämässä olen tavannut ihan tarpeeksi miehen kokoisia, joilla on ollut merkillisen kompleksinen pätemisen tarve - eli se sama ominaisuus, jonka arvelen olevan Hääppösen meielstä keskeinen tekijä turhien urvellusten takana.
Vai meniskö se sittenkin painorajan mukaan. Sitten olis melkein kaikilla ainakin periaatteessa mahdollisuus päästä mukaan. Ei alle sata kiloisille höyhensarjalaisille? Ei tarttis lihottaa kun kymmenen kiloo.
^Joo, kunhan ei pyöräilyä oteta millään lailla mukaan näihin foorumin jäsenkarsintoihin.
Pelkästään tästä sivusta näkee, että kääpiöt on vauhdissa. Osa puuttuu vielä...
John Cleese:
"Putinille lisää pituutta, niin saataisiin rauha Ukrainaan"
Eurooppaa kiertävä koomikko arvioi myös naapureiden valtionpäämiehiä.
Veljeskansan kimppuun hyökänneen Venäjän presidentin Vladimir Putinin ongelman Cleese ratkaisee metrimitalla. Hevosen selässä paidatta patsasteleva presidentti näyttää ehkä suurelta, mutta valtiovierailu paljastaa todellisuuden. – Hänhän on pieni mies. Ranskan presidenttiäkin lyhyempi. Ja Macronhan on pätkä, lempinimeltään Micron. Vähän lisää mittaa, niin tuhannet ja taas tuhannet ihmiselämät olisivat säästyneet. https://yle.fi/uutiset/3-12622821
Eikö raja pitäisi olla äon mukaan? 185 olisi passeli raja. Kaikki me tavikset saisimme kateellisena ja tietysti ilman tunnuksia ihailla sivistynyttä keskustelua pahoista tubeless ongelmista. Ja ai että kun olisi kultivoituneita offtopik-aiheitakin.
Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla
Unkarilaissyntyisen matemaatikon John von Neumannin kerrotaan olleen niin älykäs että muilta huippuälykkäiltä matemaatikoilta ja fyysikoilta ei kauan kulunut siihen että he huomasivat von Neumannin olevan niin paljon heitä älykkäämpi että he eivät pysyneet mukana tämän vauhdissa.
Eli älykkyydessä on ihan sama juttu kuin pyöräilyssä: vaikka olisit kuinka kova tai vain luulet olevasi kovakin - kuten esimerkiksi minä joskus ajettuani viimeisen tunnin ilman että kukaan on ajanut ohi voin tuntea olevani sentään jonkinlainen maantiepyöräilijä enkä mikään sunnuntaiajelija - niin aina on joku, joka on vieläkin kovempi.
Mutta muuten korjaisin käsitystäsi siitä että älykkäiden ihmisten keskustelu olisi sivistyneempää kuin muiden tai että heidän kiinnostuksenaiheensa olisivat laadultaan kultivoidumpaa. Taitaa olla päinvastoin niin että koska älykkäät ihmiset ovat tottuneet siihen että he ymmärtävät asiat nopeammin ja todella tietävät paljon tai jopa kaiken asioista, niin heidän on vaikeaa tai mahdotontakin tajuta että heidän älykkyytensä voi tehdä heistä typeriä asioissa joita he eivät todella tunne tai joihin heidän oppimansa ajattelutapa ei ollenkaan sovellu.
PS itse rajaisin keskusteluoikeuden niille jotka ovat harrastaneet sekä nyrkkeilyä että shakkia SM-tasolla.
Lasagnea uunista.
Vaimolla korona. Odotan kauhulla, milloin mulla alkaa oireet. No, yli 2,5 vuotta tuota onnistui välttelemään
Odotan tänäkin iltana "Minulla ei ole päänsärkyä". Ehkä turhaan, ehkä en. (Tähän silmää vinkkaava pallopää).
^ Meillä kolme sairastanut, minä en.
Vladimirovitšin irtisanoutumisilmoitusta. Ihan sama kuka ilmoittaa ja mikä syy.
Jos pelkillä kotitesteillä menee, niin ei sitä tiedä. Olen ymmärtänyt, että jos kotitesti positiivinen niin se on positiivinen. Negatiivisesta ei tiedä.
Puolisko sai virallisen positiivisen labradignoosin mutta vain kerran se näkyi kotitestissä, vaikka tauti oli päällä. Tyttö piirsi olemattoman/haalean viivan, eli se oli positiivinen (?). Mulla ja pojalla ei tarttunut kotitikkuun mutta veikkaan, että ainakin minulla oli, kun oli lenssuntynkää ja olin altistunut joku tovi aikaisemmin.
Onneksi meillä oireet olivat tosi lieviä. Kaikilla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri.
Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla
Että Posti kuskaisi paketin automaattiin niin voisi lähteä käymään muillakin asioilla.
@19:00 Motala
67 km päästä vanhan uskollisen perhevankkurin matkamittariin läsähtää 400 tkm.
Eipä ole riesana lääppynäyttöjä, tai mykkää navia. Kylmäkonekin toimii tarvittaessa.
Sotaa, mitä muutakaan, kuolema tulee odottamatta.
Espanjalaista inkvisitiota
Lähetetty minun SM-P610 laitteesta Tapatalkilla
Åren laskettelumatkaa, varattu maaliskuulle.
Sitä odotan että tulisi jotain mitä odottaa.
Että tää helvetin koronatauti loppuisi. En muista, milloin olisi näin kipeenä ollut.
Osanotto, itse onneksi selvisin kohtuu vähällä, räkää tuntuu vieläkin puskevan riittävästi 2 kk taudista.
Yksi työkaveri on yskinyt keuhkotautisen kuuloisena jo pari kuukautta, alkaa olla hermo jo aika kireällä.
Pahimpina oireina olivat ennustava kurkkukipu, päänsärky ja aivan järjetön väsymys. Paras suoritus oli
18 tuntia uinailua/vrk. Sikapöpö aikoinaan oli myös aika ikävä kokemus. Lähi-ihmisten riskiryhmäläiset
vaikuttavat onneksi selviävän vähällä, mitä nyt syyslomailu meni persiilleen.
Liedellä muhivan currypossupadan valmistumista.