BD ei tosiaan harrasta tota alekuponkitouhua. Niillä hinnat on jo valmiiksi halvat ilman, että tarvii syöttää joka tilaukseen jotain koodeja. Parempi systeemi tämä on mun mielestä.
Printable View
BD ei tosiaan harrasta tota alekuponkitouhua. Niillä hinnat on jo valmiiksi halvat ilman, että tarvii syöttää joka tilaukseen jotain koodeja. Parempi systeemi tämä on mun mielestä.
Joo niin se taitaa olla. Lisäksi heillä on monessa tuotteessa se Best Price takuu, jota olen joskus käyttänyt. Toi heidän tapa maksaa omasta pussistaan alvin erotus on ollut myös useamman prosentin ero. Tuli tosiaan mieleen, että uusisivatko nettisivujen uusinnan yhteydessä tämänkin eli rakentaisivat nettisivut, jotka huomioivat alvin muutoksen eri maista tilattaessa. Ovat niin iso paikka, että tuolla on merkitystä ja myynti on myös niin iso, että alvin joutuvat tilittämään kohdemaan mukaan. Toki vaikka 10 % ale kaikesta avajaispäivänä kuittaisi tämän, tuskin sitä kaikkeen kuitenkaan tulee ja mun tuotteet eivät välttämättä satu niihin. Vaikeita valintoja :)
Luultavasti painan tilausnappia huomenna torstaina ennen sivujen uudistumista kunhan se yksi tarvitsemani tavara tulee vielä taas tarjolle.
edit: Niin piti vielä lisätä, että nillä kyllä on se alekoodin syöttämisruutu siinä tilauksen teon yhteydessä. Mutta ehkä enemmän tavan vuoksi laitettu ominaisuus kuin käytössä oleva.
Viimesen kahden viikon ajan etusivun bannerissa on epäsäännöllisesti pyörinyt koodi BIKE10, eli 10€ alennus yli 150€ tilauksista.
Nyt o kaksi kertaa käynyt niin että tillamani pyörä on ollut vihreenä kaupassa. Mutta tilauksen laitettua on se muuttunut siniseksi ja s-postiin tullut arvio milloin on saatavilla. Sen jälkeen on vielä tullut posti joka on siirtänyt arviota parilla viikolla eteenpäin. Tämä ei ole OK meininkiä.
Muuten on vaan hyviä kokemuksia puljusta.
Näkyy mainostavan etusivun bannerissa uudistavansa koko verkkokauppansa perjantaina - pitäneekin odotella oman tilauksen kanssa viikonlopulle, jos tuossa yhteydessä onkin jotain erikoistarjouksia ...
Hmm. Mä tosiaan taidan tehdä oman tilauksen tänään jos vielä tuon 10 € saa. Lisäksi yksi 5 euron best price vaade. Sen jälkeen pysyn kaukana tästä ja alennusmyyntiketjusta enkä käy discountin sivuilla, jotta en näe mahdollisesti missaamaani isoa avajaisalea :)
Lähetin eilen päivällä niille sähköpostin ja kysyin pysyykö alvi ennallaan. Eivät ole ehtineet vielä vastata.
Ensimmäinen tilaus -maastopyörä ja sälää- B-D:sta viime viikon tiistaina. Kaikki tuli kotiin tänään torstaina ip. DHL toi Suomeen reilu viikko tilauksesta. Täällä Itella hoiti noin vuorokaudessa perille. Tilaan varmaan jatkossakin tuolta.
Minä otan riskin ja odotan huomista.
Olisikohan sieltä tulossa jotain merkittäviä alennuksia. Minullakin olisi periaatteessa ostoskori odottamassa, mutta ajattelin laittaa tilauksen sisään huomenna aamusta, jolloin se ehtisi normaaliaikataululla ensi viikon perjantaille toimitukseen. Se sopisi mainiosti kun olisi vapaapäivä ja kaikki.
Mutta entäs jos illalla onkin eri hinnat. Sehän ilahduttaa.
Mä arvon edelleen. Odottamani tuote (no yksi pieni jarrupultti vain) ei ole tullut myyntiin ja cinelli korkkiteippi valkoisena on myös loppu tällä hetkellä. Tekisi mieli myös ostaa slx-jarrut deoren sijaan. Hintaero olisi vain kympin mutta slx jarrut ovat myös loppu ja sanoo, että to be ordered, not in stock. Tuskin niitä on huomennakaan mutta ne deoret saattais tietty olla avajaisalessa. Olen samalla tilaamassa niitä kahdet, kun kaverille tulee myös. Niissä kunnon lisäale tekisi mukavan säästön.
Noiden tiedoissa ei lue sisältääkö setti oliivit ja pinnit letkujen lyhtentämiseksi eli ne pitänee tilata myös varmuudeksi ja tilauksessa koittaa ilmoittaa etteivät lähetä niitä, jos ne paketissa jo on. Bike-components ilmoittaa oliivien ja pinnien kuuluvan settiin.
On niissä oliivi ja pinni mukana.
Black sin 8.0 tilattu daily productina hintaan 1600€. Toivottavasti hinta ei pienene illan alennusmyynteihin. Ja perskele noi Shimanon kammet on väärää pulttijakoa jotta voisi muokata 1×10 systeemiin. Joten tästä myyntiin uudet XT kammet.
Tässähän joutuu kohta valvomaan kun tuo BD ei saa pidettyä aikataulustaan kiinni.. Toivottavasti on hyvät alennukset :)
Sain juuri sähköpostin bike-discountista, että vat eli alv pysyy ennallaan uusienkin nettisivujen aikakaudella. Porukkaa on siis siellä töissä tälläkin hetkellä. Odottelen minäkin uusia sivuja siis edelleen mutta toisaalta saatan tehdä tilauksen kuitenkin bike-componentsista, koska he tulivat vastaan hinnoissaan siinä missä bike-discountille hävisivät. Lisäksi sieltä saa slx-jarrut jotka b-d.:stä ovat loppuneet. Siellä tulee kyllä 10 euron postikulut mutta ne slx:ät kiinnostais kyllä. Ilmeisesti paitsi, että kahvan etäisyydensäätö on parempi (ei niin oleellista), niin jarrusatulakin näkyy olevan erilainen mm. letkun kiinnityksen osalta. On slx:ssä samanlainen kuin xt:ssä.
SLX:ssä on myös keraamiset männät vs. Deore ja onko oikeasti 4€ euron erolla postikuluissa mitään väliä.
Ei ole vaikka ero onkin 10 euroa. Tilaus menee nääs yli 250 euron kaksine jarruineen ja muina kamoineen.
Ei vieläkään ole uusi kauppa auki. Pakko lähtee nukkumaan kun silmät ei tahdo pysyä auki.
Viimesimmässä tiedotteessa olikin että 10pm aukee eli klo 00.00 meidän aikaa.
Open........
-20% vaatteiden ovh:sta ainakin ihan turha tarjous kun normaliin tapaan ympäri vuoden suurinosa vaatteista on tuon verran "tarjouksessa". Jos esim tuon -20% olisi saanu jo alennetuista hinnoista niin takin olisi voinut ostaa.
Joopa joo, ei mitään odottamisen arvoista...
Parit tuotteet kadonneet. Noh, tilaan muualta.
Aika turhat tarjoukset. Entinen ostoskorikin on hävinnyt, taas joutuu aloittamaan alusta.
Samaa mieltä. Mikään mun ostoskorin kymmenestä tuotteesta ei tullut alennukseen. Sen sijaan se positiivinen muutos tapahtui, että kohta takaisin varastoon tulevia tuotteita pystyy ostamaan eli laittamaan ostoskoriin ja tekemään tilauksen.
Nyt testaan toimiiko se alekoodi, jolla sai kymmen prossaa pois. Tuskin toimii.
Toivottavasti daily product ei ole lopullisesti hävinnyt.:(
Tuollahan se sivuilla on. Tänään näyttäisi olevan Goren takkia tarjolla.
Kappas vaan. En vaan tienny, että tagesangebot meinaa sitä...