En tiedä onko bushido jotenkin oleellisesti parempi peli kun vortex. Voihan se olla kun on isompi moottorikin. Bushidon hinnalla on kuitenkin tarjolla paljon muutakin kuten Elite Rampa ja Kickr Snap. Rampasta en tiedä mutta Snap mulla on ja se on tähän mennessä ollut sitä junan vessa osastoa. Nyt kun uuden fillarin mukana tuli uus takakumikin niin siitä ei kuulu alle 350W mitään ääntä. Kovin ääni mitä kuuluu on tuuletin ja sen jälkeen ketjut kun ajaa isolla eturattaalla. Pienellä rattaalla ei kuulu ketjun ääntäkään tuulettimen yli. Nää uudet trainerit laittaa ihan uudenlaisia paineita säätää ja huoltaa voimansiirtoa kun joka pienikin kilahdus kuuluu sisällä niin selvästi.
Parhaita pelejä varmaan on kuitenkin uudet suoravetotrainerit kun ei tarvi sitä rengastakaan valikoida melun mukaan. Sellanen myös noissa rengastrainereissa on että pikalinkun päistä puristamalla ei voi saada saa yhtä tukevaa systeemiä kun suoravedossa. Kovemmilla wateilla pyörä alkaa liikkua pikalinkun päistä ja tästä kuuluu nitinää. Sama homma kaikilla rengastrainereilla mitä oon kokeillu. Polkimen painaminen kovaa vääntää pyörää sivusuunnassa vaikkei tangosta vetäiskään. Traineri itse ei ala meluta mitenkään. Rengas saattaa välillä kyllä luistaa sprintin kiihdytyksessä.
Joka tapauksessa uudet trainerit on kyllä aika hienoja vehkeitä ja etenkin hyvällä sähkösäätösellä saa helposti hommasta niin mielekästä että treenitunnitkin lisääntyy ikäänkuin itsestään.
Jos pakkanen, sade, huonot tiet ja muut tielläliikkujat ei oo "se juttu" pyöräilyssä niin traineriin kannattaa panostaa.