Nastarenkaat näin yleensä ottaen
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
paaton
En minä oikeastaan edes trollaa, en ainakaan paljoa. Kerrankin suomessa edes yritetään tehdä laadukkaita ja rullaavia renkaita. Sitten sähkösankarit moittii niitä liian ohutkylkisiksi.
Tsiisus.
Siis onhan niistä vaijeriversiotkin.
Aivan erinomaiset, ja rullaavatkin.
Jopa yllättävän hyvin.
Sen rekisteröi jopa sähköllä.
Piikkisika on helkkarin hyvä rengas, SL vaan on riskialttiin ohkainen, näin mä oletan.
Mut jos keveys on se juttu niin siitä vaan! :)
Muoks:
Mun makuun toi teräsvaijeriversiokaan ei ole järin järeä kyljistään.
Olen vaan pannut merkille että järeäkylkinen rengas sallii matalammat paineet vähemmällä riskillä vanteen denttaamisesta.
Ja kulkee vakaammin kuin pierunkuori.
En siis todellakaan ole moittimassa Suomalaista osaamista ja yrittämistä, hyvä Suomi Tyres![emoji106]
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
Kuminauha
Jos vertaa vaijeri piikkisikaa ja DD ice spikeria, niin kyllä DD spiker on tukevammalla kyljellä. Ja oma vaijeripiikkisika on nyt tossa viikon päivät pitänyt ilmat sisällään. Taitaa viellä meillä olla samat vanteet, eli HX1900?
DD Ice Spikerista ei kokemusta mutta jos muutoin on sama kuin vanha niin ei kelpaa mulle.
Mulla E1900-kiekot.
Tollasten reikien ilmestyminen käytön edetessä on aika huolestuttavaa. Noihan voi tyhjentyä koska vaan keskellä mettää. Tai revetä saumasta.
Nyt on sisurit paikallaan, rengas on muuten niin hyvä ominaisuuksiltaan että en muita edes etsi.
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
Kiituri
Kumin leveydeksi mittailin 175mm kun kesäkumin leveys on 160mm.
Nyt narraat.
E. Vai meinaatko leveyttä tasaisella alustalla? Se pitänee paikkansa. Ajattelin, että ilmat sisässä[emoji23]