Hassunvärisellä täysnotkurekillä se tämänkin lauman punatakkinen vetäjä johdatti joukkoaan levittämään maastopyöräilyn ilosanomaa. Säikyttivät vielä hevosenkin siinä Jokitien maneesissa
Printable View
Hassunvärisellä täysnotkurekillä se tämänkin lauman punatakkinen vetäjä johdatti joukkoaan levittämään maastopyöräilyn ilosanomaa. Säikyttivät vielä hevosenkin siinä Jokitien maneesissa
Joku ninja keuli ajoradalla puoli kuuden aikaan Helsingin Tukholmankadulla. Löytyykö sankari täältä?
Tänään 15.12 noin 1910 joku ajeli fätillä Hämeenlinnantien sivua kevyenliikenteen väylää 100-200m Kannelmäen liittymästä pohjoiseen kohti keskustaa. Sen verran oli hämärää ettei yksityiskohtia erottanut. Valot oli asianmukaisesti ja runko näytti tummalta.
Ja ehkä 1915 näkyi kaksi läskipyöräilijää Hartwall-areenan kulmalla odottamassa tien ylitystä. Toisella kuskilla oli jotkut prätkälasien näköiset päässä ja keskustelivat.
Kaltaisiasi varten perustin aikoinaan topicin nimeltä "kuka törttöili silloin siellä?" Käytä sitä.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...lloin-siell%E4
Pidetään ketju pyörimässä eli kuka ajoi eilen Kivikon täyttömäen ylös (ja todennäköisesti myös alas)? Lunta oli kovin vähän mutta jäljistä päätellen oli mahdollisesti cyclocrosskuski ja mahdollisesti kapeammillakin kuin 35 mm renkailla.
Onko se jouluvalomies joku foorumilainen? Runkoon kiputeltu sinisiä valoja.
Tällä kertaa hän paikkasi kumia pysäkkikatoksessa Espoon Keilaniemessä. Samoilla nurkilla nähnyt jo pari kertaa aiemmin.
Jee, lisää on-the-road spottaamisia. Helvetinjärven kansallispuiston kohdalla oli auton katolla sininen fatbike, mahdollisesti Fatboy? Ja sen kaverina joku muu tumma/punainen maasturi.
Eilen Iso-Melkuttimella klo 12:30 Santa Cruz, 9:Zero:7 ja Surly Pugsley. Hieman myöhemmin saman järven rannalla klo 14:30 vihreä Pivot ja Salsa Mukluk.
Mulla oli rutsi, masalla 907 ja kmweellä fixipuksu, aika hyvässä kunnossa oli polut.
Joku tuli tänään auringon laskun aikaan vastaan Ukrainapolun alkupäässä jollain vihreällä läskipyörällä, oliskohan ollut White 3Fat Lite? Tervehdinkin, mutta mitään ei tullut takaisin. Tai sitten sen verran ujosti etten huomannut.
Mahtoikohan kaitakasvoinen kolistelija tulla vastaan tänään puolenpäivän aikoihin Purolahden lintutornin kohdalla?
Saattoipa olla. Oli ihmeen hiljaista vaikka välipäivät ja komea sää.
Kukas se ajeli ruskea reppu selässään Urheilukadun kelviä ja Lääkärinkadun yli keskuspuistoon musta-sinisellä (kai) maasturillaan? En ehtinyt pyörää sen väriä tarkemmin nähdä, kun koiran touhuja katselin ja satuin vaan vilkaisemaan kun menit ohi.
Joku yksinäinen läskeilijä tänään Lappeenrannassa, luukkaansalmen sillalla, peukutin ohi-ajaessani autolla :)
Hauska oli välipäivinä nähdä Sumiaisten Mörköpolulla joulunjälkeisen porukkalenkin jäljet. Eipä siellä yleensä kollegoita näy.
Pitkä letka tuli vastaan Herusissa tänään iltap. Vaan taisi meidän 50/60 -juna olla vielä pidempi :) Moikka uuwestaan.
Varmaan joku CCH:n kuski ? :
http://yle.fi/uutiset/liikennevirast...atkaan/8587530
Sitkeä sissi.
Näyttää pikkuisen Matti Prihalta.
Vaan kuka lie oli puolenpäivän jälkeen liikenteessä teräsrunkoisella italialaisella Puotinharjusssa?
Lähetyskirppiksen eteen parkkeeratun Battaglinin ohi ei voinut pysähtymättä kävellä. Campagnolon osia en tuntenut, mutta alla oli Schwalben 28-milliset renkaat, joten pyörä oli ajotaitoisen käytössä.
Hei sinä täpärimies joka kysyit pumppua Paloheinän liepeillä, 'sori siitä'. Amatöörimoka. Ens kerralla on mukana. :)
Kukahan ajoi eilen (su 17/1) puolen päivän jälkeen Kallahdenselällä jäällä?
Minä siellä poljeskelin moottorikelkan jälkiä seuraillen Kallahdenniemeltä Laajasaloon.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...8&d=1453214944
Ajaaks joku Kaarina-Turku -väliä 27.5+/29+ Singularilla. Sellaisen epäilyttävän pulskan näköisen olin näkevinäni maanantai-aamun pimeydessä. Tai sit mulla on ollut halluja x_x
Mut sellasta semiläskii jälkee oon nähnyt aivan varmasti
Ketäs ajeli tänään Littoistenjärven eteläpuoleiselta uimarannalta jäälle siinä klo 12 aikoihin? Fillari taisi olla musta-punainen Stumppi, jos en ihan väärässä ole. Ajettiin kaverin kanssa tietä kohti rantaa, kun huomattiin sut.
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Joku oli tänään ajellut läskillä lumisateen loputtua, ehkä klo 14 tienoilla, Vantaalla Kannistosta Kivistöön ja näytti niinkuin olisi Juggernautit ollu renkaina.