Viimeisimpiä viestejä lukiessa luulee päässeensä käsiksi mitä urpoa teit topiciin, piti oikein otsikko tarkistaa :)
Printable View
Viimeisimpiä viestejä lukiessa luulee päässeensä käsiksi mitä urpoa teit topiciin, piti oikein otsikko tarkistaa :)
Onko tää nyt äijää vai neitiä? Opin vaihtamaan renkaan pyörään (kiitos mutis!).
Leikin hetken työmaavalvojaa (onhan mulla valkoinen kypärä ja heijastinliivit :p) ja heiluttelin vimmatusti kuorma-autokuskille, jotta tämä ei peruuttaisi muuntajakaappia nurin :eek: Huh - onneksi huomasi mitä oli tapahtumassa :)
Alkaa mennä yli tää Äijä läppä. Vai etkö tunnista itseäsi enää mieheksi pinkkipaita+trikoot ja kivat kisutossut jalassa??? Feminiys on ollut kovasti nousussa NIIN Eurooppalaistuneeseen Suomalaismieheen että on unohdettu kokonaan kuka oikasti olet.
Jokainen on mitä on mutta...jokainen pitäkööt luurankonsa kaapissa.
Aina sattuu ja tapahtuu. Mulla loppu keväällä kattomaali (liuotinmaalia) puolessa välissä kämppää. Kun hain maalikaupasta samaa maalia uuden purkin, ne olikin antaneet väärää maalia (=vesiliukoista). Pääsin sitten keskustelemaan tiukkaan sävyyn myyjän kanssa. :)
En mitään erityistä, mutta pirttihirmu kun on ollut pari päivää poissa, niin on ollut ihan "äijäolo":cool: ja -meininki koko ajan. Aamusta lähtien ikävä kyllä testosteroiditasoni on kyllä palautunut normaalille alhaiselle tasolle - eilen vielä kiroilin ääneen - tänään olin lähellä niiata pomolle, kun näin hänet.:( Niin, vaimo lienee tänään tulossa takaisin, siitä tämä degeneroituminen johtuu.
Sanoin vaimolla suoraan päin näköä, että mitä ajattelen!
No mitäs ajattelít.:D
Hahahaaaaahaha :D Oisit ajatellut ;)
Jäit sitten juomaan meidän kanssa:D
Natuzzi tekee asiallisia kulmasohvia. Tullu välillä goisattua ihan vaan huvikseenkin siinä.
Ottamatta enempää voin sanoa että olen ottanut.
Hahahahaaa (saksaks), vaikka kulma onki paras paikka
Nimesin aamukakkosen tuotokseni. Sen verran työn takana oli. Rauha Reetun muistolle.
Paikkasin yosemite kenkäsuojan farkkupaikalla :D Taas mennään..
Kaali/Habanerokeiton.
Ei naisille eikä kakaroille.
Tilasin äsken ekosähköä:cool:
Korjasin kylpyhuoneen kaapinoven saranan talvisukkikset jalassa yläkroppa paljaana. Onneksi ei ollut kukaan näkemässä.
Söin berliininmunkin.
... , vaikka tiedän ettei tällä feministilesbolla ole kaikki "inkkarit kanootissa" :rolleyes: http://www.iltalehti.fi/viihde/20091...50686_vi.shtml