sinne meni vielä yksi tilaus tälle vuotta, katsotaan milloin sälä perillä
Printable View
sinne meni vielä yksi tilaus tälle vuotta, katsotaan milloin sälä perillä
Kaksi tilausta tehty, ei valittamista toiminnoissa. Yksi tuote lähti palautukseen, seuraillaan, miten toimii.
Itse tuossa joulun pyhinä innostuin tilaamaan oikein urakalla kun oli hyviä alennuksia poistotuotteilla jne. Laitoin ensimmäisen tilauksen sisään 25.12.2013, jossa yksi pyörä ja siihen tarvikkeita. Toisen tilauksen pistin sisään 27.12.2013 illalla ja siinä myös yksi pyörä ja tarvikkeita.
Ensimmäisen pyörän tarvikkeet lähtivät 27.12. liikenteeseen DPD:llä ja olivat perillä 31.12. Toisen pyörän tarvikkeet lähtivät myös DPD:llä 30.12. ja ovat varmaankin huomenna perillä seurannan perusteella (tänään aamulla Turussa). Todella ripeää toimintaa DPD:ltä vaikka pyhiä jne tässä ollutkin.
Mitä tulee kuitenkin itse pyöriin, niin ne molemmat lähtivät BD:ltä 30.12. liikenteeseen DHL:llä pikana ja DHL mukaan heiltä jo samana päivänä myös kohti Suomea. Kyseessä pitäisi olla lentorahti, joten saapuneet Suomeen 31.12. Itellalle kuljetettavaksi. Näistä ei kuitenkaan ole mitään kuulunut, eikä DHL taikka Itellan seurannassa ole mitään tietoa. Hieman ketuttaa miten voi näin kauan kamat kupata jossain Helsinki-Vantaalla, että niitä ei lähdetään jatkokuljettamaan taikka edes luettaisiin Itellan järjestelmään sisään. Toivottavasti tulisivat nyt huomenna niin ei tarvitsisi odotella ensi tiistaille.
Tänään tuli molemmat pyörät heti aamusta. Eilen illalla olivat kirjaantuneet Itellan järjestelmään, joten siitä eteenpäin homma meni kyllä varsin reippaasti. Olin eilen yhteydessä Itellan asiakaspalveluun sekä DHL:lle ja olivat sitä mieltä että BD olisi lähettänyt pyörät ihan normaalina kuljetuksena, eli siis ei lentorahtina, joka olisi selittänyt viiveen toimituksessa.
Noh pyhät jne ottaen huomioon homma kuitenkin meni mielestäni ihan mallikkaasti. Nyt pitäisi sitten vielä malttaa tehdä työpäivä loppuun, ennen kuin pääsee perehtymään paketteihin tarkemmin. :)
EDIT: Niin tosiaan ja tuo DPD:n osalähetys tosiaan tuli silloin 3.1. kuten tuossa edellisessä viestissäni uumoilinkin.
Rokkarin 30 Gold ja pikku sälää lähti tilaukseen. Jos ens viikoks tulis, pääsis poluille välillä. Judy TT väliaikais keulana ei ajohaluja nosta yhtään. :)
Uus pyörä tilauksessa ja odotetaan saapuvaksi ens viikon aikana cube ltd race grey'n green. Eka maasturi tulee heikkolumisen talven kuntoilu avuksi. Muuten menisin suksilla vaan lunta on heikosti ollut, tosin nyt näyttää taas lupaavalta tuleva.
Paketti lähti perjantaina ja tänään kotiovella. Hyvin pakattu ja nopeaa toimintaa, ei voi kuin suositella. :)
Posti kantoi pyörän tänään kotio. Aikataulu vain ei antanut peräksi, että olisimme ehtinyt käyttökuntoon laittaa.
Täältä pääsääntöisesti tilailen. Viimeksikin nyt Ti, ja Ke oli lähtenyt sälä eteenpäin. Tosin harmitti kun juuri oli XT:n i-spec vaihtajat loppuneet eikä
saanut samaan tilaukseen. Joutuu varmaan ne tilaamaan Bike-Componentsista tms että saa. BD:n etu vaan on halvemmat postikulut kuin muilla.
Mutta siis luotettava kauppa, ja edullinen, on aina itselle ollut.
Itse itselleni vastaten, nyt on pyörä läjässä ja eilen koeajolenkiä ehdin tehdä peräti 4km ,kunnes puhelin pirahti ja tien päälle rengasta vaihtamaan rekkaan-> tosin onneksi tuo pääsi nilkuttamaan hallille ettei tarvinnut pakkasessa vaihtaa.
uutta tilausta jo mietin varusteiden suhteen eli lokarit, lukko polkimet ja valopuoli ( näitä hoitaa nyt singfiret dx.comista)
ym mitä pikku sälää tarttee.
Lisäksi pitäs kattoo varastosta jotain heijastimia siirtymä matkoille pyörään.
Voi olla että muistan väärin tai en ole vain noteerannut mutta mitens nyt dhl:n paketit tulee täällä postin tuomana? Eikös dhl vielä kuljettanut
Suomen päässäkin vielä. DPD:n nyt tiedän ennestäänkin vaihtavan täällä postiin, kuten Royal Mailkin.
Itella nämä tuo ja eihän kukaan ole keskellä päivää kotona arkisin (eivätkä voi kysyä puhelimella, milloin joku olisi kotona, numero on paketin päällä), niin postista saa hakea. Toki onneksi kylläkin jo samana päivänä, meidän alueella.
Mulla on käynyt niin että kerran itellan kaveri osas ihan omatoimisesti katsoa paketista mun numeron ja soitti että olenko paikalla että tuo paketin ja toisella kerralla ei sitten ollut niin etävä kaveri ja paketti piti hakea läheisestä Itellan toimipisteestä.
Molemmilla kerroilla olin kotona mutta toisille tuo asiakaspalvelu ei ole niin justiinsa ja mennään helpoimman kautta eli ei soitella.
Itselle tuli nätisti duuniin. Just ehdin mukavuuslaitoksesta tulla suoritukselta kun sitten jo pakettia tarjoiltiinkiin.
Jälleen kerran asiallista toimintaa! Tilaus tehty lauantaina 11.1. -> Vahvistusviesti paketin lähettämisestä tuli maanantaina 13.1. -> Tänään tulin reissusta, niin Itellan kuski oli käyny ovella torstaina 16.1. ja jättänyt lapun. Pitääkin käydä hakemassa paketti postista...
Useamman kymmentä kertaa olen tilannut ja paketit tullut noin viikossa yhtä kertaa lukuunottamatta, jolloin täälläkin oli muita, joilla paketin saapuminen kesti.
Tulipa taas tilattua tuolta tavaraa. Tilaus sisään sunnuntaina 12.1, tavarat kotiovella perjantaina 17.1. Halpaa kuin saippua
ja toimituskulu vain muodollinen 5,95€. Tämä pulju yksinkertaisesti toimii!
Hyvät on omatkin kokemukset, useita tilauksia on tullut tehdyksi, mutta mitä jää Suomen postille tuosta toimitusmaksusta? Työtä ainakin!
BD:stä tuli tilattua Ritcheyn 1 1/4" stemmi, väärän koon lähettivät, tuli 1 1/8". Heidän pakkaus tarra oli ok mutta tavara oli väärä paketin sisällä. No ilmainen palautus ja lupasivat lähettää oikean kokoisen heti kun palautus saapuu heille. Tässä säästi 10€ siihen jos olisi tilannut heti Canyonilta :(
Toka paketti viikossa perille ja osat oli oikein muttereita myöten. Ei valittamista.
Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla
30.1. illalla tilaus sisään ja tänään pyörä perillä.
Eipä näyttäny Itellalla logistiikkakeskuksessa olevan kiirettä toimittaa jo eilen puoliltapäivin heillä ollutta pakettia viellä 100km tämän viikon puolella eteenpäin. Maanantaina tilaus lähtenyt Saksasta eteenpäin. Uus keula olis tulossa.
Viikonloppuna tilaus sisälle kaikenlaisesta sälästä ja tänään kotioven takana.
Tuntuu siltä, että dhl lennättää suomeen aina torstaisin ja itella toimittaa seuraavana päivänä sitten kotioven taakse.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Kenkäset tulivat viikossa, alennuksien kera. OK
Huh nyt oli nopeeta. 4päivää tilauksesta ja osa kotona.. ei paha.
Sivuilla lukee, että uusi nettikauppa aukeaa perjantaina. Meinasin tehdä just tilauksen, joka sisältää kaikkea pientä kamaa yhteensä reilulla kolmella sadalla. Niinköhän on, että perjantaina kaikki on lisäalennuksessa avajaisten kunniaksi vai käykö niin, että hinnat ovatkain nousseet. Taidan kuitenkin odottaa perjantaihin, kun yksi tilaamistani tuotteista pitäisi muutoinkin olla myynnissä taas vasta torstaina.
Onko kukaan muuten saanut alennuskuponkeja tonne? Mä olen tilannut tuolta viisi kertaa tavaraa mutta koskaan ei ole alennuksia kuulunut. Toisaalta en ole tilannut heidän uutiskirjettään postilaatikkoani täyttämään.
Jos jollakulla on alekoodia, jota ei itse tarvitse niin otan mielelläni sellaisen yv-viestinä.
edit: Ettei vain käy niin, että alkavat periä Suomen alvia Suomeen lähetettäviltä eikä sitä 19 prossaa minkä ovat tähän asti antaneet tulla kuluttajalle maksua.
^ ison kasan tilauksia BD:lle laittanut sisään vuosien saatossa, mutta yhtään ale-kuponkia en ole nähnyt. Ilmeisen erilainen lähestymistapa aiheeseen kun vertaa esim brittikauppoihin jotka tunkee vouchereita inboxin täydeltä