Minä joudun jättää nyt viikolla pyöräilyn väliin. Tuli perjantaina A1 luokan syysletsu ( just kun kesä viimein alkoi). Joutunu kävelee pipetit nenässä vuotaa niin lahjakkaasti. Pitää yrittää kuntoutua viikonlopuksi niin pääsis sunnuntaina 200km.
Printable View
Minä joudun jättää nyt viikolla pyöräilyn väliin. Tuli perjantaina A1 luokan syysletsu ( just kun kesä viimein alkoi). Joutunu kävelee pipetit nenässä vuotaa niin lahjakkaasti. Pitää yrittää kuntoutua viikonlopuksi niin pääsis sunnuntaina 200km.
Huömen aamulla oon jos olen herännyt 7.45 koo raudan kulmalla nii siitä kerkeää lepposta tahtia forte sportille porukkalenkille. Autoilla ei uskalla niin aamusta.
Tulen 7.45 k-raudan kulmalle.
Mie yrtän kans' könytä.
Oisko kiinnostusta näin arkena käydä puijon polokuja maltillisesti könyämässö
Ainahan kiinnostusta on , mut onko kykyjä? Perkele kun oo selevinny vielä edellisistäkään maltillista reissusta. 😉
Kyvythän riittää mihin vuan. Autolla ylös ja fillareilla alaspäen.
Olisko tänään kuuden kantturoilla pesäpallokentän parkkipaikalla. Kuopijosa siis.
Kyllähän se puijo kesytti kuskin eikä kuski puijoa. Millos sitä lenkille vai vieläkö haavojen nuoleskelua ensi viikko
Olisko huomenna Kallen kevyt keskiviikko?
Minä tuun . Mut varokee minä oon hirmukunn..
Flunssaa meinaa pidellä. Ajellaan retkihenkisesti tutustuen polkupyörän käytökseen erilaisilla maasto alustoilla.
Klo 18 Hamula?
Passaa kyllä.
Yritän saapua
Kävin vähän polkua aukasemassa montun piältä. Ja ojanylityksia oisin tehnä useampia patikkalan seudulle mutta huonosti ol äkkiseltään kotosalla puutarpeita. Jospa talvella tekis lumesta sillat niin ei tartteis puita ostella.
Mulla sitä olis varmaan pihassa sahatavaraa sen verran, että parit sillat tekis. Pitäisi vaan jollain kuskata...
Sitähän voidaan yksi kimppalenkki uhrata siltatalkoisiin. Mie voisin kärryllä ja autolla avittoo. Kassellaan.
Kyllä mää voin viedä Hiluxin lavalla laavulle asti. Siitä eteenpäin sinä kannat niitä eteenpäin, sillä aikaa minä paistan sinulle makkarat laavulla.
Mulla on kans tuolla jätelautaa jota jäi terassin teosta, on oikeen painekyllästettyä tulee kestäviä siltoja. Montako niitä ojia oli mää voin tehdä kans jonkun sillan.
Kyllä niitä tais kuutisen kappaletta ainaski olla ja niin maan perusteellisen eripitusia. Hikihän siinä makkaranpaisto paikalla tulee.
Jonkunhan se on uhrauduttava siihen kovinpaan hommaan!!!!! Pitää käydä huomenna mitan kanssa lenkillä mittailemassa ojia. Eihä se haittaa mitään vaikka se silta olisi vähän syvemmällä ojassa kuin aivan maanpinnalla, päin vastoin tulisi vähän pomppu paikkoja Kyrdikselle. Joten ei niistä kannata tehdä mitään liian pitkiä.
onko mahdollista saada linkkia reitille (tai ainakin sille pätkälle, mille olette siltoja rakentelemassa)?
Käyvään huomenna aikaisin aamulla ajelemassa, vois käydä vilkaisemassa paikkaa...
http://connect.garmin.com/modern/act...=1441476273347
Tuossa tuolla pienen ruokolammen läheisyydestä lähtee polku ja siellä mettässä on niitä ojien ylityksiä mihin tuumailtiin sillat tehdä niin pääsis jalkatumatta ajamaan.
Tack så mycket.
Olen noilta seutuvilta sinne metsään ajellut mutta en kyllä noin pitkälle.
Ostin sitten monttupyärän. On lähtöjä ja pitoja enemmä ku läskissä, kait tuon salsan joutaa muovinkeräykseen nakata.
Se tais se muovinkerräyspiste olla siinä Käärmelahdessa. Toiset tekee noin päin, Vehviläisen Jussi oli ostanut maastopyörän ja käynyt voittamassa Tahko Enduron harrastesarjan.
Voin tänään noutaa Salsan kierrätykseen niin saat talliin tilaa uudelle menopelille. :)
On muuten hyvä palvelu tuolla Käärmelahden muovinkeräyksellä, noutaavat ihan kotoa asti. Hienoa asiakaspalvelua😂.
Sillä ei sitten taida hirveästi olla asiaa Tahkolle...
Kyllä mie sinne tahkolle vielä kampean, mutta muovia pitää kiekkoihim saada ei muuten kulje. Täpäri unohdettu ensi kesäksi. Ostetaan sit ku läskistä runko väsyy. Ps oisko huomenna lenkkiä jossei satelis kovasti
Minulle väitettiin, että huomenna sataa... Lisäksi mikäli menoiltani ehdin (eikä sada) käynen nöösimmässä seurassa, kun ehdin jo luvata.