Mulle vastasivat että kuun lopussa tulevat heille varastoon "tämän hetkisen tiedon mukaan".
Lähetetty minun KIW-L21 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Asensin tänään uuden ohjaustangon tohon lite3,700mm pitkä ja 25mm rise, 10 back sweep nii paljon parempi ajoasento tuli mutta oikea käsi puutuu silti vielä pikkasen.
Mites toi ohjaustangon asento yleensä pitäisi olla?
Oletko harkinnut esim. Ergonin tuppeja? Itsellä loppuivat mm. kyynärpäävaivat noiden myötä.
http://www.ergon-bike.com/en/product...fe#gx-42400069
Samaisia ongelmia oli miullakin, ranteisiin auttoi ergonit. Sitten rupesi niskat/ hartiat vaivaamaan niin tilasin tuon answerin 20/20 kuitutangon ja nyt parin sadan kilsan kokemusten mukaan on kyllä käsille ja niskoille tosi hyvä. Suosittelen.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Mulla lähti rannekivut ku lyhensi tankoa. Ei oo ranteet niin mutkalla.
Nyt laitoin http://www.bikester.fi/truvativ-huss...ta-320062.html 40mm nousulla. Jos ei menis hartiat niin jumiin pitkillä matkoilla. Hyvältä tuntuu mutta pitkiä matkoja en oo kerenny viel testaan.
Ergonit ja tangon lyhennys auttoi kyllä mullakin ranteisiin, sit siirtyi ongelmat hartioihin. Tietty hartiat tykkää,kun välillä tekee muutakin kuin pyöräilee 😀
125 € oli answeri posteineen.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
White fat 4 Pro:ta ilmestyi juuri verkkokauppaan, koossa M ja L. En tiedä montako, mutta ei oo kauaa ollu:
https://www.xxl.fi/white-white-4-fat...121889_1_style
Nettimyyjä sanoi: Hei! Fat prota on nyt vihdoinkin tullut meidän keskusvarastolle, muut mallit ovat saapumassa myös piakkoin :) Tämän kuun aikana pitäisi tulla myös loput mallit varastolle!
Eli pian pitäisi lähteä pro paketin tulemaan. Poika saa odottaa hieman pidempään omaa 24" malliaan. Saa nähdä meneekö tuo 28 hampainen heti vaihtoon 32 hampaiseen. Sekä hieman jännitän takapakkaa, että onko se XG, kuten mainostetaan, vaikka mallia ei ole olemassakaan, vai onko se PG ja palautan pyörän ellei sitä vaihdeta vastaamaan myyntiselostetta.
http://whitebikes.com/bikes/white-4-fat-pro-2/
Täältä löytyy ajantasaisempaa kuvaa ja ehkä tietoakin.
Mahtaako jossain olla tietoa tuon hiilikuituisen painosta? Menee vähän yli aiotun läskibudjetin, mutta tuo taitaa olla ihan edullinen noilla osilla. Tosin viimeksi olen uutta pyörää ostanut joskus viitisen vuotta sitten joten valaiskaa toki vähän miten sramin osat vertautuu itselleni tutumpaan "virvelivalmistajaan".
Verkkokaupasta on Scoop Single tilauksessa, mutta ilmeisesti tämän pron saisi nyt nopeampaa. Onko valistuneita näkemyksiä siitä, olisiko White Pron tilaamisessa toimitusajan lisäksi muita etuja tai hyötyjä?
Ehkä olen puolueellinen vastaaja koska Scoop Single tulossa tännekin. Mutta en osaa pitää White Prota parempana: kalliimpi, alukeula, huonommat jarrut, huonommat kumit. Satula lienee parempi. Whiten kammet ja vanteet on ittelleni kysymysmerkkejä, mutta Scoopissa ne ovat hyvällä tasolla.
Sent from my iPhone using Tapatalk
laitoin tuhon 3 liteen makuualustan suikaleen vanteen kehälle,
vieläkin on renkaan kyljessä kohta, josta ei nouse kokonaan vanteelle.
Renkaassa, kun käyttää 2bar painetta nousee kyllä vanteelle eikä vipota
mutta laskettaessa paine 0.35-0.4bar tietämille alkaa pomppia rengas kehällä.
Voiko renkaan rungossa olla joku vika?
Mietin, että kannattaako noille vanteille mitään jumbo jimejä laittaa, jos ei niille saa kerta asettumaan renkaita.
Mulla on sellainen mielikuva, että Fat 3 Prossa etuhaarukka oli jotenkin miehkkäämpi kuin 4.ssa...?
Ihmetyttää tuo velomaxin ongelma. Omille 3fat Pron vakiokehille on asettuneet orkkisrenkaat ja 4,8" JJ LS:t talkilla ja 2 bar paineella. Ja kun paineet laskee alemmas (0,3-0,4 bar) ei rengas liiku vanteella mihinkään eikä muutu muutenkaan epätasaiseksi. Käytetty Onzan 2,5" sekä normi läskisisuria. Ei telttapatjaa tms. Olisko päällyrenkaas tosiaan vika?
Renkaassahan muistaakseni lukee, että mininipaine on 0.6 :)... Olisiko tosiaan vähän toleranssien laidasta tuo kumi, mullakin oli vaikeaa nostaa tuota comboa ylös, mutta kyllä se siellä pysyi vähän pienemmilläkin paineilla jos sen sai saippuan ja paineen avulla ylös.
Rengas ei tosiaan pysy ylhäällä, mikäli painetta pudottaa järkevään maastopaineeseen.
Huomasin, että myös eturengas kärsii samasta vaivasta.
Nyt kuitenkin ajattelin ne jumbo jimit hommata niin meneekö tuohon 3liteen 4.8" eteen ja taakse.
Vai onko järkevä laittaa 4" onko tässä renkaan leveydessä kuskin painolla merkitystä?
Tuliko whitelitessä jalustinta mukana kun uutena osti? Tarvis yhden työmatkoja varten.. paikallinen XXL myi eioota.
Kuka haluaa lähettää postissa? Tiedän ettei se ole kenelläkään paikollaan :)
Nyt on ilmestyny Liteä ja pikkuComppia myös XXL:n verkkokauppaan.
Ja kortiltakin veloitettu pyörä, kaipa se lähtee rullaaman kohta postiin.
Laitoin viikonloppuna kyselyn toimitusajoista kun tilausta tehdessä oli et kuun puolivälissä saapuisivat varastoon ja siitä postitus asiakkaalle. Ei ole vielä tullut vastausta, eikä myöskään mitään seurankoodiakaan..
^ Odottavan aika on pitkä [emoji23]
Malttia vaan, kyllä se sieltä tulee ennen ensi syksyä ja uuden malliston lanseeraamista [emoji6]
Tapatalkista iKälättimellä
Sanokaas onko ilmaa jarruissa.
Eli oireet takajarrussa,välillä kahva tosi jämäkkä ja välillä pitää kahvaa puristaa enemmän että jarru ottaa?
Noin viikko sitten alko oireet,ennen sitä ihan normaalisti toimi.
Palat putsasin eilen tossa ei mitään vaikutusta.
3 lite kyseessä.
Mulla helpotti takajarrulevyn vaihdolla samankaltaiset ongelmat.
Hinnat-alkaen perus-Shimanothan siinä on levyjä myöten vakiona. Miten levyn vaihto vaikuttaa kahvan tuntumaan? Ei ymmärrä.
Tarkoitin siis lähinnä tuota jarrutehoa ja tuntumaa.
Kun aikaisemmin hävis jarrutehot yhden lenkin jälkeen ja sai olla aina hinkkaamassa levyä ja paloja,niin levyn vaihto auttoi tuohon omaan ongelmaan.
Joo siis itellä kyl jarruttaa mut kahva menee välillä tosi löysäks..
Pumppaaminen ei auta .