pelkoa ja kauhua suojatiellä
^ suojatie on kelvillä vielä se kaikkein vaarallisin paikka!
kääk!apua! ajan siis suoraan jatkuvaa pyörätietä, ja siinä välissä on aina välillä suojatie.
Sivutieltä näkyi auto tulevan, mutta ei vielä ja olin jo suojatiellä - niin eikös tämä ole ajaa päälle. Väistän ajamalla päätien suuntaan.
Ja minähän pysäytän siihen auton eteen ja eleelläni meinaan että avaapa ovi, on asiaa. Joku "keski-ikäinen täti" :D kysyn että onko näössä ongelmia ( kun minulla on valot ja heijastinliivit, pakko nähdä) hän toteaa että voi olla. Kehoitin olemaan nyt varovainen ja heti kansis käydä optikolla!
Eikä mene kun parisataa metriä niin on toinen risteys. Päätieltä kääntyvä auto on pysähtynyt ja päästää koiranulkoiluttajan suojatietä..ja ajattelen että meen samalla. Katson kyllä että mitäs autoilija meinaa, päästääkö munkin....no just ehdin siitä. Ja juuri kun olen keskikorokkeen yli, yksi auto pysähtyy...mutta viereinen auto ei, ja pyrkii kovasti sinne kääntyvien kaistalle ja mun päälle.
siis kääk!kääk! käkkäräkääk! ihan kamala loppukotimatka! kolme autoa meinasi päälle ajaa suojatiellä!