Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?
2.3 rengas takana löi mulla 1.8bar paineilla melko helposti läpi.
En mä pystys 1.2 bar paineilla ajamaan, nehän ois Huck Norriksetkin muussina.[emoji849]
Eikö rengas noilla paineilla jo muljua kurveissakin ties minne?
Ilmeisesti siis Spessun renkaat on oikein hyviä; ei minkäänlaisia pito-ongelmia ole ollut 1,6/1,8bar paineilla.
Märälläkään.
Ja kuten sanottu yllä, ei munkaan kiekot kestäis(vaikka insertit onkin) reilun barin paineilla kivikkojuurakko laskuja joita ajan.
Ja vakaudessahan menetetään myös jos pehmolelulla ajetaan?
Muoks;
Ajan mä toki paljon tasamaallakin/ylämäkee/siirtymiä rauhallisella menolla, mut en ole kokenut tarvetta alkaa paineiden kanssa pelaamaan, samoilla mennään jokapaikassa.
Matalavauhtinen kivikko/juurakko tietty menis paremmin lussuilla renkailla mutta eteenpäin oon päässy vakiopaineillakin. Antaa myös vähän haastetta lisää.
Ja kun ei koskaan tiedä milloin sattuu tulemaan halu vähän tykitellä alaspäin. Yleensä aina kun alamäki tulee eteen. :rolleyes:
Senverran päivitystä että 700km ajettu Eliminator T7/T9 gravity on alkanu jo kyljistä hikoilemaan litkua. Kyljet kuitenkin kuin norsun nahkaa.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...800892e6c3.jpg
2.6 Eddy Currentit tilattu syksylle.
Taakse super gravity, eteen super trail. Softina.
Muita vaihtoehtoja ei kai edes ole?
Eteen olisin ottanu mielellään super gravityn, mut sellaista ei ole olemassa.
Ainakaan valmistajan sivujen mukaan.
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
Antza44
Tilasin nyt kanssa molempiin päihin nuo Butcher grid trail T9 2.6", niin paljon on tääläkin hypetetty tuota seinä pitoa kylmässä märälläkin. Odotukset on siis aivan jäätävät koska olen ihan mallikkaasti selvinnyt aina kumeilla millä täällä ei tunnu moni pärjäävan alkuunkaan. Nyt on epäilyksen siemen kylvetty ja näiden pitoa on kuluneena arviotu liukkaaksi. Olisin ottanut taakse tuon Trail T7 eliminatorin 2.6" mutta eihän niitä mustana ollut missään. No nyt koe-ajetaan T9 molemmissa päissä kerralla, niin pitäs märkäpito olla jotain mihin en ole tottunut ja jos ei ole palaan Maxxisiin:cool:.
Veivaan piruuttani eka noille i41mm vanteille, jos ei näytä hulluilta saa jäädä niihin ja saa olla noi i30 ja 2.6" Forekasterit sitten nopeampana settinä.
Kannattaa huomioida että edes 30mm kiekolla noissa ei sivunappulat juuri kylkiä suojaa.
En sanoisi kuluneena liukkaaksi ehken kuitenkaan koska mulla ainakin verrokkina on sen uudehkon raju pito.