Espoolaisen nuoren miehen ottamat luontokuvat: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005504334.html
Printable View
Espoolaisen nuoren miehen ottamat luontokuvat: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005504334.html
Katsoin kalenteria ja huomasin olevan vasta perjantai kun olin täysin elänyt lauantaissa! Nyt minua mietityttää tosin vielä enemmän kuin äsken, että onko ok aloittaa vielä uudenvuodenvaihtoa ja kipaista Alkoon? Jotta olisiko se vallan säädytöntä? *lomalla*
Naureskelin ääneen tätä vanhaa artikkelia lukiessani: Bike Snob NYC's review of Colnago Extreme Power
Kaikkien pyöräarvostelujen äiti ja hullu setäpuoli.
^ Mieshän on taas hyvässä vedossa, vähän niin kuin rokkibändi jonka viisitoista edellistä levyä ovat olleet vähän pakonomaista ja väsynyttä vanhan toistoa!
PS Korjaus äskeiseen; huomasin vuosiluvun vasta nyt jälkeenpäin. (Joskus melko pian pyöräilyyn uudelleen sorruttuani satuin nettisurfaillemaan hänen saitilleen ja olivathan ne jutut silloin aivan riemastuttavia. Jossain vaiheessa joko itse kyllästyin tai kirjoittaja leipääntyi ja kirjanmerkinkin poistin tarpeettomana.)
^10 vuotta myöhemmin tuo juttu osuu edelleen hermoon.
Vahingonilo on paras ilo :D kannattaa käydä Alkossa vähän aikasempaan kun ihan lauantai-iltana vähä ennen sulkemisaikaa . . .
Seesteinen hetki asunnon sisällä kaikkien läsnäollessa.
Ehkäpä teinistö aikuistuu vähin erin; neulovat oma-alotteisesti
yöinsuliinit; aamulla tarvitsevat apujoukkoja:rolleyes:
Teinityttären ja eläkeikäisen lemmikin leikkihetki.
Vauhtia ja tilanteita riittävästi. Kaikilla oli kivaa.
Yli kymmenen tunnin unet ja AURINKO. Tämä tarkoittaa ihan selkeästi leppoisaa cyclolenkkiä.
No en mä niin pska kuvaaja olekaan, vertailukohta vaan oli joku erinomainen luontokuvaaja ja mun ala on ihan eri.
Laitoin tuossa yhdet kuvat w-clubin photo-forumille, ja onhan nämä mun kuvat erittäin hyviä, ellei parhaita. Olen asettanut vaan riman kovin korkealle..
Hiihto lasten kanssa aurinkoisessa kelissä. Ja hei se lämmittikin vähän, ihan varmasti.
Metsäkävely vaimon kanssa aurinkoisessa säässä. Kuukauden kestänyt tihku-/räntäsade on loppu!
Lopultakin tajuntaan imeytynyt tieto elämän toisesta "toistaiseksi" -mallia olevasta työsopimuksesta.
Vanha pieru on siis oletettavasti tehnyt jotakin oikein. Ällistyttää silti edelleenkin:)
:D :D :D hahaa...nukke-foorumilla ( W-club forum) onkin tehty massiiviset siivoustalkoot, joten - mä olen pistekuningatar noin 4000pisteen erolla siihen jatkuvastihöpöttää-tyyppiin. En ole höpissyt siellä juuri mitään, joten mun viestini eivät ole myöskään siivouksen uhriksi joutuneet. ähäkutti, lällätilää :p
Neljän kuukauden neuvottelut kulminoitui työsopimukseen. Toistaiseksi voimissaan. Uudet kuviot vanhassa ympäristössä. Ympäri mennään, yhteen tullaan. 20-vuotinen seikkailu jatkuu...
Onnittelut Köftelle ja Mikolle!
^ Kiitokset ! Täältä myös Köftelle myötätuulta Ouluun työelämän ristiaallokossa luovimiseen .
Johan tuo sapattivapaa synttärilahjaksi alkoi riittämään. Aikansa kutakin.
Onnet täältäkin!
Myötälärvit - minulle ihan uusi sana, eikä ole toimintaakaan tullut harjoiteltua.
Kiitokset kaikille; on tässä viime vuosina tullutkin kakkaa tuulettimeen riittävästi.
Vastatuuli heikkeni hieman ja risujen välistä näkyi valoa:) Tässähän alkaa jo tuntea
itsensä taas yhteiskuntakelpoiseksi.
Bishops Finger, ensimmäinen ko. panimoon tutustuminen 90-luvun alussa; olin myyty.
^ Tuohon korvikkeiden käyttöön liittyy yksi raadollinen tapaus 90-luvun alkupuolelta.
Olin pysäkillä Railaston Shelliä vastapäätä odottelemassa lihavankkureiden saapumista.
Normikansalaisten tapaan julkisilla liikennevälineillä työpaikkaa ja -suoritetta kohti siirtyminen
tavoitteeena, olin jopa poikkeuksellisen aikaisessa, kun ehdin vielä sytyttää savukkeenkin.
Shell avautui klo 7:00; 7:01 viisi "alan miestä" marssii ryhdikkäänä jonona sisään myymälään.
Tovin kuluttua 4/5 ukkoa tulee ulos tyytyväisinä Lasolit käsissään, mutta viides poloinen juoksee
kollegoidensa perään lähes epätoivoisena huutaen: "Jätkät hei! Oottakaa! Mulle ei myyty!"
Hyvät Olutravintolat-konglomeraatti on tarjoillut Kentin panimon
tuotteita hanamuodossa säännöllisen epäsäännöllisesti.
Parin tunnin pyörälenkki tuntui tänään pitkästä aikaa hyvältä. Ennen joulua alkoi flunssailu ja pari lenkkiä jo vuoden vaihteeseenkin sain, mutta se ei vielä tuntunut hyvältä.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...f012468e0c.jpg
Jyri
^ Herkkullisen näköistä pätkää asiallisesti valaistuna! Näinhän se on, tervehtymisen jälkeen liikunnan riemu kokee arvostuksen nousun. Kokemuksen karttuessa terveyden tärveleminen ehdointahdoin hämmästyttää yhä enemmän.
Kohtalolle ei tietenkään mitään mahda, silloin on vain jaksettava, parhaansa mukaan, taistella.
No nyt tuli kyllä vuolasta ajatuksen virtausta, Tarkoitin vain, arvostan Jyri K :n fiiliksiä. Eikä tuo polkukaan huonolta näytä
Fillari kulki yllättävän kepeästi viikonloppuna. Toki oli kelitkin erinomaisen nopeat. Ja salilla käyntikin maistuu, sehän lupaa hyvää kesälle (jos terveenä olla saa)
Tämä tapahtui kyllä eilen. Kun töistä tullessani pysähdyin liikennevaloihin, huomasin että rouvani oli viereisellä kaistalla aivan samalla kohtaa. En viitsinyt soittaa torvea, joten ajattelin kiinnittää hänen huomionsa huutamalla. Mylvin autossani niin lujaa kuin jaksoin, mutta rouva vain tuijottaa yrmeän näköisenä eteensä. En tiedä, kuuliko joku muu. Huvitti.
Lumisade:)