Väänälänrannantien uusi pinta: http://1drv.ms/1BRUdmC
Nyt pääsee vaikka maantiepyörällä :)
Printable View
Väänälänrannantien uusi pinta: http://1drv.ms/1BRUdmC
Nyt pääsee vaikka maantiepyörällä :)
Kyllä kelpaa temmota täysiä rannanlenkkiä, mie jo valmistautumassa pettymykseen tahkolla n. 9h päästä lähtö ja toivotaan edes ettei monsuunisateita tule
Minun mahikset vaan paranee mitä kovemmin sataa. Saatana tässä kerkiä nukkua ollenkaan. On tää pöljä hommaa. Mut viivalla nähdään. Ei muutakun onnee kaikille ketkä on menossa huomenna Tahkolle.
Tsemiä kans Kyrdikselle & Pikkupoijalle, laittakaa läskit liikkeelle ;) Tuun sitten 9:15 lähöstä teiän peesiin, kun vedätte Kinahmin tiellä ohi...Eiku tehä olittekin jo kinahmi kakkosella sillo!
Joo Kyrdis hymyilee jo mäenpäällä ja meikä itkee sen alla, että Eikai taas tätä karseeta mäkeä.
Tsemppiä Kyrdikselle ja Pikkupojalle huomiseen koitokseen!! Viimeksi muistaakseni Pikkupoika hymyili mäenpäällä... ;)
Käytiin kerran sen jälkeen ja kyllä se oli Kyrdis silloin joka hymyili mäenpäällä. Se polki kinahmi 1 kokonaan ylös ja kinahmi 2 puolet taivaan portaistakin. Sen jälkeen se on käynyt vielä vuori leirillä Jyväskylässä. Se hullu ajaa huomenna ainakin kahella ekalla keikalla myös kinahmi 2 ylös.
Aika kova menijä tuo kalle :)
***** Kallelle ISO KUMARRUS ja ONNITTELUT. Teit muuten tänään miehentyön, on se Elukka. Noissa oloissa kolme lenkuraa!!! Lupaan kumartaa syvään seuraavan vuoden joka kerta kun ollaan yhteislenkillä. Jos minut nyt edes enää huolitaan niihin piireihin, kun olen henkisesti niin heikkojätkä, että en kyennyt lähtemään kolmannelle kierrokselle.
Peltsi ja Gekko kyseli ekakiekalla että mitä puuroo se Kalle oikein syö kun mies jätti meitä joka ylämäessä sen sata metriä. Minä sanoin sille jotta noin kovat jätkät ei täällä savossa tartte ees mitään puuroo.
Vielä kerran ONNEA Kalle.
Jooh minä en enää edes kysele millonka lenkkiä ois ? Aika kura keli oli kyllä että hienosti on ajanu.
Maaliinpääsyssä oli kyllä jo tavoitetta riitämiin. Toisaalta jos maanantaina alottais ens vuodelle ja 240km treenomisen. Tosin selkä tuskin on samaa mieltä eikä ahterikaan ihan 101% kondiksessa ole. Mutta keskiviikkona kevyelle palauttavalle viimeistään hep hop hep
Väänälänrannan uusi asfaltti käyty ponnistamassa ja hianohan siinä nyt on ajaa, vieläkun pyörätien saa käärmelahti - hamula välille nii hyvö temporeitti:)
Monelta ja mistä huomenna porukka lenkeilyä. Olkapää on kyllä aivan tulessa, mut pitää yrittää saapua kumartamaan Kallelle.
Maantielle jonnekin kahville vai maastoonko oli tarkoitus? Mulle käy kaikki.
Molempien käy mulla, aivan kumpi porukkaa kiinnostaa
Kuin myös sekä & että
Keli näyttää nyt ainakin sille, että voisi vaikka maastoon lähteä. Hamula ja klo 17.59?
Ihan tuohon ei ehdi mutta jos kolkyt sekuntia myöhemmin, niin siihen joutuisin...
Sent from my D5803 using Tapatalk
Tänää ei näyttäisi satavam nii torstain tunturi treenit rissalan vuoristoon mäkireeniä maasturilla puuskuttamaan. Jossai viifen kuuden väliin, mahtuu simne vetomiehiäki
Ei pääse tänään. Ehkä ens kerralla.
Olisko keskiviikkona Kallen kevyelle lähtijöitä?
Hep Minä voisin lähteä. Oliko tarjolla mehtee vai mustoo asfalttia?
Voiskait sitä harkita. Päivystys rasti toista viikkoa putkeen että saap ostettua muovi/alumiiniroskaa tai talveksi peltoset jalkojen alle. Eli varauksella.
Olisko nyt maantiellä sellainen sopiva kahvilenkki? Monelta ja mistä lähdetään?
Mulle käy kyllä, mut oliko Kallellaan päivystys voiko lähtee etenmmäksi?
50km/h jos pidetään vauhtia niin voi vähän etemmäkski lähtiä. Mutts oisko 16.40 koo rauda kuppeella
Käy mulle.
Käypi. Yritän ehtiä 16.40.
Onkos arvoisa Savon väki laittanut reittejä talteen GPS:llä? Tai onko hyviä vinkkejä merkityistä reiteistä karkeasti ottaen kolmiossa Kuopio - Nilsiä - Tuusniemi. Jos reitti on muutaman tunnin mittainen, niin voi vinkata tuonkin alueen ulkopuolelta. Esim. joitain vaellus- tai ulkoilureittien infotauluja olen nähnyt, joissa on mainittu reitin sopivan myös maastopyörällä kuljettavaksi, suosikeista otetaan ilolla tietoa vastaan!
Kyselee etelän vetelä, joka aikoo raahata pyörän mukaan lomalle.
Kävin pitkästä aikaa ajamassa Räimä, Väänälänranta, Käärmelahti- Siili-lenkin. Hyvää asfalttia, hienoja maisemia ja sopiva matka. Pihasta pihaan tasan 50 kilsaa.