itse tilasin 10:35 sunnuntaina myöskin. tilausvahvistus tuli mutta muuta ei ole vielä kuulunut. odotellaan...
Printable View
Loka-marraskuun vaihteessa tilasin kolmosLäskin lauantai-illalla ja torstaina iltapäivällä oli postissa.
Tuossa loppu syksystä virittelin prätkän loksut, kun ei muitakaan lokasuojia järkirahaan löytynyt, jotka olis olleet tarpeeksi leveet.
Nuo 20e kpl ja kiinnikeet pajatin itse taakse ja eteen vaan nippareilla kiinni.
http://autotune.fi/doc/231/Loksut.jpg
Unohtu linkki kyydistä.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/38230...usta-supermoto
Perskule. Sais litenvihreenä mokomia[emoji106]
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Okei, kiitokset
Puusilmäni en huomannut, että tuossahan on edessä ja takana identtiset loksut :)
Juu identtiset ovat. Edessä väärinpäin :) Joutuu hieman lämmitteleen haarukan kohdalta kasaan että mahtuu väliin. Muuten rengas ottaa kiinni.
Polisportteja saa ihan mopoliikeistä yhtä edullisesti. Eivät pidä hyllyssä kuin pari kappaletta. Lisää saavat kyllä tilaamalla.
Hienot lokarit!
Mahtuuko surlyn bud & lou 4.8" renkaat white 3 litessä pyörimään. Ottaako missään tilanteessa mihinkää kiinni tms?
Bud ja Lou mahtunee kun IsoKnardikin mahtui (ja IsoKnard yleensä vähintään yhtä leveä kuin Bud tai Lou):
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...52#post2434452
Muistelen, että joku foorumilainen ajelee 3FAT Litellä jossa bud + lou alla
Kertookos se nyt sitten ilmasta jarrujärjestelmässä, kun pyörä oli vajaan vuorokauden ns. katollaan ja takajarrukahva painui täysin pohjaan, kun käänsin pyörän oikeinpäin takaisin. Hetken pumppailun jälkeen alkoi ottamaan.
Tehoa vaikea arvioida kun alusta aika liukas ulkona. Kovasti si vaikertaa kun sisätiloissa testailee.
Sopiiko Schwalben Jumbo Jim 4.8'' rengas 2Fat lite/pro runkoon taakse ? Onko kellään ollut testissä ?
näitä valkojuttuja kun lueskelee niin tulee itselle ajatus (varmaan muille ollutkin jo selviö), että taitaa olla hyviä aihioita nää vehkeet mutta itse pitää rakentaa paremmaksi mikäli haluaa pyörän joka ei koko ajan porsi jostakin.
jännityksellä odotan milloin oma fillari saapuu (3 lite) ja onko maanantai vaiko tiistai kappale. miten lie xxl takuut hoituu korjauksien suhteen kun ei ihan lähellä ole ketjun liikettä...
Itsekkin joutu Kotkasta Helssinkiin viemään. Onneks kaveri siellä xxl työharjoittelussa ni vei huoltoon kun vaan toimitin sille pyörän.
Olivat jo tänään huoltaneet vaikka vasta huomiselle lupasivat. Jarrussa tiiviste vissiinkin porsinut ja sit toi keskiö paksana.
harmi ettei kaikilla ole noin kätevästi kavereita.
jyväskylästä en ala fillaria lähetteleen minnekään joten tarpeen vaatiessa korjailtava itse tai sovittava jonkinlainen diili xxl:n ja jonkin paikallisen pyöräverstaan kanssa.
Kaipa täällä jollain on kokemuksia nettiostoksen huollattamisesta jos matkaa satoja kilometrejä liikkeeseen[emoji53]
Täälläkin ilmoittautuu yksi Jyväskylään vihreän tarjoustuotteen ostaja jotan voidaan kai sitten lähetellä niitä kimpassa huoltoon mikäli tarvetta on :D
Olikos johonkin kerätty listaa hyväksi havaituista paivtysosista (eturatas,sisurit yms), kun en ole kerennyt kahlaamaan koko ketjua vielä läpi?
Tulikos näissä muuten polkimia mukana?
^^ Ei tule polkimia
Biltemasta löytyy hyvä pehmustettu varustelaukkukin telineeseen. Kun tuosta telineestä irrottaa tuon heijastimen kiinnikkeen niin sen telineen kiinnikkeet muodostava siltakiinnikkeen 1mm muovilevylle jonka voi työntää vain tuon telineen alle lokasuojaksi, minulla on vielä toinen pätkä mukana laukussa jatkokappaleeksi jos on enempi kurakeli. Telineen kiinnityksen tein samalla tavalla.https://lh3.googleusercontent.com/-G...506_195949.jpg
Turkusen ja Tambereen välillä on mun White, eikölie huomena kotona.(Kuopio)
Oma paketti on lähetyksen seurannan mukaan lajiteltu, ja eilen annettu ennuste arvioidusta toimitusajasta säilynyt ennallaan (22.1 ennen klo 16.00).
Ja tilattu tosiaan sunnuntaina.
Sent from my iPhone using Tapatalk