^ rikkaat voi miettiä että minne matkustaa, matkustakaa mahdollisimman kauas ja olkaa pitkän aikaa siellä.
Mä en harkiste. Matkustan tänäkin vuonna Nakkilaan, ja "kututalkoisiin". Ei tarvi matkustaa kovin kauas ja takuuvarmasti on kivaa.
Helppoa.
Printable View
^ rikkaat voi miettiä että minne matkustaa, matkustakaa mahdollisimman kauas ja olkaa pitkän aikaa siellä.
Mä en harkiste. Matkustan tänäkin vuonna Nakkilaan, ja "kututalkoisiin". Ei tarvi matkustaa kovin kauas ja takuuvarmasti on kivaa.
Helppoa.
Pitäiskö viikon taukoa pyöräilystä nyt kun 2 päivää jo takana.
edit.
Ei onnistunut tällä kertaa kun liian kaunis ilma...
^^Rikas ei joutuisi yhtään harkitsemaan, sen kuin menisi vaan ajatuksella että molempi parempi. Ja kun joutuu/pääsee täyspäiväisesti töissä käymään, niin ei voi viipyä reissussakaan loputtomiin vaikka ehkä huvittaisikin.
^ kyllä mä Nakkilaan ja kututalkoisiin voin mennä, ne on suhteellisen edullisia päivän reissuja ja niistä saa elinvoimaa ja tosipaljon hyvää mieltä. Kututalkoissa ilmaset maittavat ja hyvät eväätkin, ei tarvi kotona syödä. Ei tarvi Nakkilan reissunkaan jälkeen enää kotona syödä.
Tarvitsisinko vielä pari nahkeeta taulua, mukia ja maton?....luultavasti tartten. Ja käsipyyheen, tulee pöytäliinaksi.
Pitäiskö vielä hilppasta vesiluisuun vai mitä se kello on?
Mä en enää kohta seuraa naisten ampumahiihtoa. Kaisa ampuu vähintään 4 ohi kun seuraan kisoja.
Mä alan seurata miesten kisoja, suosikkini on Johannes BÖ, ja valitsin tämän miehen suosikikseni ihan kivan sukunimen perusteella. Vasta sitten huomasin että onkin lajin parhaimmistoa. Kas, Böitä on kaksi, joten toinenkin Bö on sitten suosikkini.
böö....tulee, ampuu ja voittaa o o o o o
RX 580 vs RX Vega, XFX vs Asus
Harkitsin eilen kävelylenkillä että miten toimin mutta en sit toiminut mitenkään erityisesti tilanteessa missä edellä kulkenut muija selvästi joutui paniikkiin kun mustissa Adidaksissa tulee läähättävä ukko puolijuoksua takaa ja lähestyy kokoajan. Muija pälyilee taakseen ja alkaa sekin tyyliin juosta ja pälyily jatkuu mutta olen silti nopeampi... Nainen selvästi peloissaan joten ohitin sen reilun metrin hajuraon turvin ja katosin horisonttiin. Nainen pysähtyi about heti mun ohituksen jälkeen eli ei todellakaan se ollut ripeällä lenkillä itse vaan oli paniikissa meikäläisestä.
Eli mitä helvettiä tuommosessa tilanteessa voi tehdä. Harkitsin huutavani että "Lenkillä olen, ei paniikkia" mutta ajattelin että mikä tahansa kontakti tulkitaan heti häirinnäksi tms ja nainen olis pelästynyt vain entistä enemmän?
VMP tämä nykymaailman meininki!
Harkitsen pistäväni seuraavalle lenkille pyöräilyssä käyttämäni helvetin räikeän kirkkaan ja heijastavan heijastinliivin. Tajuisko naiset siitä että jos äijä loistaa kuin naantalin aurinko, ei se ole tulossa mua raiskaamaan? :seko:
^ taannoin työmatkalla, yllä musta takki jossa pääkallonkuvia. Punaisissa valoissa odottelimme vihreitä...siinä mummeli nykäsee toista mummelia hihasta "varo, toi on semmoinen helvetin enkeli"
Joo, ja on syytäkin varoa.
...no voisihan sitä jotain "pientä" hankkia, esimerkiksi laittaa yhden seinän ihan uuteen uskoon tällaisella....seinävaatteella tai mikä lie on "tapestry" saatavana koot 51x60" / 60x88" / 80x104"
tämä kuva on muutenkin edullinen, muki 15e ja tuo pienin seinävaate 32e, tykkään tästä kuvasta :)
https://render.fineartamerica.com/im...an-morrill.jpg
Pyöräily vaiko kävely? Pakkanen kiristyy aamusta, joten alkaa kallistua kävelylenkin puoleen
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Crossariin 28mm tubeless renkaat vaiko 32mm? Taidan odottaa "kovia tarjouksia" uusista conteista, kun ihan vielä ei ole ajankohtaista [emoji848]
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
^ pyöräily ja 32mm renkaat.
nahkiaisia ja paljonko laitetaan...neljä.
Sellasta vaan harkitsen, kun katsoin firman tiedotteita että on menny sairaaksi touhu enkä voi "äänestää" edes jaloillani eli suksia moisesta helvetistä johonkin tavalliseen yritykseen koska ikä! Oon niin vanha ettei mua kukaan ota töihin enään joten piettävä suu supussa :(
^ samankaltainen tilanne se täälläkin on. Huvitti kun kyselin mihin ne lääkenäytteet ja injektiot on hävinny, niin tytteli toi mulle sen huoneen kartan johon oli merkattu missä on mikäkin huonekalu. Voi vitsit, riittää ihan kun näyttää lääkekaapin ( jonka sisältö oli vähän kun mun jääkaapissa, muutama paketti ) ja nään mä ne esillä olevat tavarat muutenkin. En heti hoksannu mikä on lääkekaappi kun koko oli supistunut 1/10 alkuperäisestä. Ja sisältö samoin.
Eikä tarvi nykyisin edes harkita tekeekö mitään toimenpiteitä kun toimenpidehuone vuokrattiin toiselle. Ei siinä työhuoneessa voi oikein toimenpiteitä tehdä...tai ainakaan ei ole järkevää, siinähän käy kaikki asiakkaat ulkovaatteineen ja toimenpidettä tekevälle tosi ahdasta ja hankalaa.
Valitsisiko tänään lounaksella hipsterivaihtoehdon? Normaaliruoka olisi "stroganoff" ja sellainen saattaa olla hyvin niljakkeista ja epämääräistä.
Harkitsin edellisen kannustamana optikolla käyntiä.
Harkitsen salille menemistä kun kykenee taasen :)
Meniskö enää ollenkaan nukkumaan? nukuinhan mä jo pari tuntia.....
..edit. nukuin sittenkin lisää, kiva.
Varaisinko neukkarin vai riittääkö hiljainen huone?
Voi että mä haikeena katselen usein sitä platinum kissface lampreytä. Vaikka maksu varmaan jotenkin järjestyisi ( paypal raja päivää kohti on 2000e)....niin mulla ei ole 32 000 euroa.
Ehkä joskus raaskin ostaan sen bronzed-silverin ( 88eur) tai pronzed shiningin ( 288e) en kummiskaan pitkään aikaan vielä...
mutta tämmöinen 42e kaulakoru on ihan mahdollista! on myös hopeisena kohtuuhintaisena. Harkitsen nyt vielä väriä.
https://images4.sw-cdn.net/product/p...1547569914.jpg
Viettäiskö viimeiset vuotensa turkistarhassa vai vanhustenhoitoyksikössä?
^^Miksi käärmeen (tai lohikäärmeen kun tuommoset perseheltat ovat) kroppaan on laitettu öklötyksen pää? Eikös noi yleensä aina ole pitkänä pötkönä toisin kuin käärmeet mitkä on useasti tuossa korun asennossa. Käärmekoruja on paljon vastaavia mitä ko kuvassa oleva.
Ontopic: Erehdyin lupaamaan vaimolle toisen käärmeen jos saan ison television. Aikaisempi "meille ei isompaa tv:tä todellakaan tarvita!" vaihtui "Oisko tää hyvä uusi tv?" linkkiin... Joten harkitsen uutta televisiota. :rolleyes:
Pitäiskö se läski kuitenkin käydä hakemassa kaupasta.
^sama. Ja nehän loppuukin jos talvi jatkuu tälläisenä.
Mutta et siis halua autoasi ikinä kuntoon?
Jos ei erota käärmettä nahkiaisesta niin oma on häpee, hieno nahkiaiskoru ja olen iloinen että ostin. Nahkiainenhan kääntyy vaikka millaiselle kiemuralle ja mutkalle ~ ~ ja se suu on mielenkiintoinen ja suloinen pikku hampaineen.
Uusi telkkari on pakko ostaa jos elää vielä 2021, mutta tuohon ei mahdu yli 50" enkä haluaisikaan, joku edullinen kelpaa hyvin ja voi olla pienemmän kokoinenkin.
Ihmettelin kans niitä hetuloita.
Voisi hyvinkin olla lohikärmes, jolta on nipsastu kita pois ja pelkkä aukko jäänyt jäljelle. Mutta voishan se olla myös turpiinsa ottanut meriheppa.
Teiju. Varsinkin tämä b&w malli kiehtoisi. Nykytilanteessa pitää varmistaa myös
taustavoimien mukana toimiminen.
https://cdn-az.allevents.in/banners/...-h456-gmir.jpg
volvot ja saabitkin näyttää ihan romuilta ja rumilta sellaisilta, jotkut sanoo autoiksi...no, kaikilla ei ole hyvä maku.
Kyllä kiitos haluaisin. Voisit lopettaa sen kirouksen vaimikänytonkaanpäällä parhaillaan jotta saisin auton takaisin huollosta. Jo kolmas päivä menossa kun metsästävät oikeaa osaa maailmalta.
Edit: Samaa mieltä kisun kanssa, Volvot on perseestä. Siksipä itsekään en moisella enää koskaan aja. Volvot oli V40 asti hyviä, nyt eivät. VesaP puhuu paskaa? Noooh...
Eka volvon uusi malli kiinalaisomistuksessa eli XC90 --> täys paska, kokoajan joka paikka rikki ja auto huollossa. Sit sen pikkuveli eli XC60. Oli vissiin joku iso takaisinkutsukamppanja kun hajos käsiin...
Eli kyllä, Kiina rikkoi Volvonkin. Vitun kiinalaiset!