En ole tilannut viime aikoina mitään joten en ole vastaanottanut
Printable View
En ole tilannut viime aikoina mitään joten en ole vastaanottanut
Tänään vastaanotettu kaksi (nukke)pakettia. Yksi projekti tuli jopa valmiiksi! ( aika moni projekti odottaa jotain yhtä "osaa" )
Sinänsä en, vaan tähän harrastukseen, mutta kun näitä harrastus-tavaroita ei saa kivijalkakaupasta, pitää tilata muualta. Ja kukas tämä aiheen aloitti...syyttävä sormi sinnepäin kiitos :D
( useamminhan mä varmaan laitan koska viimeksi ajoit...)
Ja se oli kissa kun vei sun pakettisi, ehkä kissa luopuu paketista ( ennemmin kuin hengestään) kun karhu sitä karhuaa.
Voi hitsi, voi hitsin hitsi. Mutta nythän mä vasta hokasin, etten hyvinkin pitkälti ole muistanut sitä karhua lähettää. Mutta äskenpä lähetin.
Joo, en ole saanut pakettia. Mutta kolme lienee matkalla.
Sitten viime päivityksen, en ole vastaanottanut
Odottelevalla kannalla. Ehkäpä huomenna olisi asiaa pakettiautomaatille.
Kyllä karhussa on sentään voimaa, kissat ne senkun vaan vikisee.
Paketti tuli kuin tulikin :)
Juu, olen.
Olen valinnut pakettien toimitusosoitteeksi läheisen eli reilun kilometrin päässä sijaitsevan pakettiautomaatin, koska siellä on kauppareissun yhteydessä kätevä käydä eikä tarvitse jonottaa kuten postitoimipaikkana toimivassa lähikaupassa joka tosin on ihan kulmana takana. Nyt oli tulossa kuten pari kertaa aikaisemminkin iso ja painava paketti, mutta koska tiesin siihen vaadittavan vastaanottajan allekirjoitusta (ja henkilötodistusta) pidin selvänä että se on haettava lähikaupasta.
Vaan eipä ollut. Lähettäjä ei ollut saanut kaikkea mahtumaan yhteen pakettiin joten kolleja olikin kaksi ja tietenkin vain se pieni ja kevyt oli toimitettu lähikauppaan ja se jumalattoman kokoinen joka juuri ja juuri mahtui pakettiautomaatin ekstrasuureen lokeroon oli haettava ja kannettava sieltä kilometrin päästä - eikä voinut edes ketään haukkua virheestä!
PS Tulossa on yksi kirjeenä postitettu jonka kuitenkin joutuu liian isokokoisena hakemaan, yksi kotimaasta postitettu joka menee ihan oikein pakettiautomaattiin ja yksi ulkomailta DHL:n paikallisen alihankkijan tai alihankkijan alihankkijan toimitukseen joutuva eli todennäköisesti taas joutuu ihmettelemään paketin matkaamista.
Samaa automaattikonstia käytän minäkin, kun sinne varsinaiseen postipaikkaan on tupla matka ja kaikki jonotukset lisäksi. Muuten on onnistunut, mutta tässä taannoin jouduin kuitenkin sen kauppareissun tekemään. Syynä seurannan mukaan oli se että toimitus automaattiin ei ollut onnistunut. Sitä ei kerrottu miksi ei ollut onnistunut. Ei ainakaan paketin koosta johtunut, sillä se oli kooltaan tupakkikartongin luokkaa.
^ Mahdollisia syitä voi toki olla muitakin, mutta kaikki lokerot ovat voineet juuri silloin olla käytössä tai automaatti on voinut olla remontin vuoksi tilapäisesti suljettu.
No joo, tämä nyt oli vain tällaisen vanhan huuhelon perusvalitusta siitä kuinka asiat olivat ennen paremmin. Se paremmin tarkoittaa että posti oli tuossa vajaan sadan metrin päässä ja nyt sinne asiamies sellaiseen on viitisen kilometriä matkaa. Mutta ollaan tyytyväisiä edes siihen, sillä monella muulla on varmasti vielä paljon pidempi matka.
Eilen vastaanotin Ärrän tiskiltä 3 pakettia, tosin kaikki oli vaimon paketteja.
Eilen hain paketin postista. Pari pikkuhilpettä ja se varsinainen iso tavara mitä tilasin oli jäänyt jälkitoimitukseen. Saan kuulemma vapaasti peruuttaa tilauksen ja palauttavat rahat. En peruuta. Odotan.
Kyllä olen, 3 kpl virkapaketteja.
No nyt alko poltteleen, oli tullut saapumisilmoitus kirjatusta kirjeestä.
Virkavallan lähestymisestä nyt ei ole kyse, sillä lähettäjäksi on merkitty CN.
Mitähän mahtaa sisältää, päässyt jo unohtumaan, kun on tullut useampikin tilaus tehtyä tuonne tavaroiden ihmemaahan. Ja kyllä, jänskättäähän se :)
Ööh, joku on varmaan ottanut vastaan kyllä mutta :seko:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005366780.html
Tämähän alkaa käydä jänskäksi, pitää kai ruveta tilaamaan lisää paketteja, jos sitten vaikka saisi yhden YLLÄTYSPAKETIN :)
En ole
Kyllä olen. Ja kahiste!
Päivällä virkapaketin ja nyt äskön yhden China-paketin. Viime mainittu jo hieman jänskätti postissa, kun ei meinannut millään löytyä. Tytteli selitti jotain, että jokin oli kirjattu väärin lappuseen… Ilmeisesti olivat ensin käyneet paketin kanssa oven takana ja sitten pudottaneet saapumislapun (A4 valokopio), johon ilmeisesti kirjattu jotain ”väärin”.
Samaan aikaan viereisellä luukulla selvittelivät toisen asiakkaan kanssa kadonneen paketin mysteeriä.
Taustalla puolestaan joku huikkasi toiselle jonkun Hoppyhallin pakettimysteerion selvinneen. Hienoa! :)
Taitaa Posti pian ohittaa VR:n luotettavuudessa.
Harvakseltaanhan tuosta saa lueskella, kun ovat junasta asemalle poistaneet ennen määränpäätä.
Olen. Haribo-karkkeja ja pikkusen muuta.
Tänään vastaanotettu KUUSI KAPPALETTA paketteja :) :) nukkeja, nukenvaatetta, nuken koruja ja Taiga-korupaketit; aivan upeita suomalaista hopeedesignia - korut tulee kylläkin nukeille.
Joo. Pakettiautomaattiin kotimaassa lähetetty oli haettavissa seuraavana päivänä. Hampurista maanantaina lähtenyttä tuova jakelufirman kuski soitti ovikelloa tänään eli torstaina aamupäivällä.(Joo, hämmästyttävää mutta totta.)
Kirjeenä postitettu sen sijaan on vielä matkalla.
Wigglen tyypit oli pannu Hariboa pakettiin.
Öö... Melkoinen let-down oli kyllä tämä. Vähän sama kuin sanoisi ensin että "sain kutsun linnan juhliin!", mikä herättää mielenkiinnon ns. välittömästi, mutta oikeasti tarkoittaisi että on menossa suorittamaan 13 vuoden ehdotonta vankeusrangaistusta Riihimäelle.
Olen...työpaikalle löysi paketti viimein. Tilatessa pitää täyttää kaiken maailman viitteet, osoitteet ja tilaajantiedot firman osoitteen lisäksi, mutta sitten ei raaskita painaa niitä tietoja paketin osoitelappuun tai sisällä olevaan lähetteeseen. Paketti seilaa talon osastolta toiselle etsimässä ottajaansa. Viimein jollekin jossain tulee mieleen, että tietokoneen osat voisi olla tulossa meille...
CDONilla vielä kehittämistä?
Virkapaketin pukkasi taas.
Kiinapaketti saapui Hongkongista tasan 2 viikossa tilauksen tekemisestä normaali kirjeenä postilaatikkoon, (576grammaa).
Juu. Nähtävästi pakettiautomaatteja täytetään lauantaisinkin ja onneksi ohjasin lähetyksen vahingossa eri kaupan eteiseen kuin oli tarkoitus. Tämä toinen on auki tunnin pitempään ja auton moottoriongelmien takia venyi kotiintulo juuri sen verran, etten olisi ehtinyt kuin tähän "väärään" paikkaan. Ei näillä tavaroilla sinällään ole kiire, yksi oli tilaustuotekin, mutta onhan se aina kiva saada ostokset kotiin asti mahdollisimman äkkiä.
En ole, paitsi wifve ilmoitti tilanneensa jo kaikki joululahjat netistä (!) joten hän varmaan kohta vastaanottaa kuin viimeistä päivää
Ole hyvä vaan. ( tosin en tiedä mistä olet kiitollinen...)
No kuitenkin pakettia pukannut siinä välilläkin, ja eilen yksi pieni sekä yksi isompi neljän nuken paketti...
Juuri Liutulta tuli viesti että tänäänkin tulee paketti.
Ja Postiin tullut myös iso paketti Hollannista ( 3 nukkea) :D
^ Hmm... paketteja Hollannista…!
Noi ole kuulunut nyt yhtään mitään. Vain eipä hätää, tehtailin useita virkapaketteja liikenteeseen, kohta alkaa taas ropista. Kinuskipakettejakin taitaa olla kolme liikenteessä, odotusta ilmassa, sanoiskos.
Päätän raporttini tähän.
Tänään tuli Oulusta paketti.
Paketti Hollannista, vaikka alunperin lähtömaa oli Italia....
Pääasia, että paketissa oli Saeco Juvenes S.Marino Cannondale ajopaita vuodelta 1996 :D
On erittäin kannattavaa ostaa eurooppalaiselta ( kuin usalaiselta) dealerilta uusia nukkeja; Euroopassa näitä kyseisiä tahoja on kaksi ETA ( Netherlands) ja LaureBelle ( France) ostin samat nuket molemmilta dealereilta. Mitä pahaa Hollannissa on ( käsittääkseni siellä on hyvä pyöräilykulttuuri?), olisiko pitänyt vaan laittaa from Netherlands tai Alankomaat.
Hollanti on vähän sellaisessa maineessa että se on semmoinen huumekaupan keskus. Ja onhan se kieltämättä tuoreen EU:n raportinkin mukaan tärkeä solmukohta. Eli muillekin kuin tullimiehille voi tulla ensimmäiseksi mieleen jotain muuta kuin nuket tai tulppaanit.
Mä en taaskaan vastaanottanut pakettia koska hain sen itse noutopisteestä eli lähimmästä pakettiautomaatista (joka onkin mainio systeemi). Seuraavan paketinkin luulen hakevani samasta paikasta koska Saksan DHL:n tavalliset (eli muut kuin DHL Express) toimittaa Posti. Odotusajasta muodostuu tosin aivan varmasti pitempi...
Kyllä. Bike-components:sta perjantaina tilattu paketti toimitettiin kotiin eilisiltana (ti). Yllättävän nopeasti tuli.