Blend Of America.
Printable View
Blend Of America.
Finlandia Maastopyöräily
I survived a NYC subway ride
Smith lukee hihassa ja selässä Anthem.
Nyt ei lue mitään, mutta tuolta saisi hauskoja paitoja mentalwear.fi [img]smile.gif[/img]
Pitäisikö hommata tommonen kesälomalle :D ymmärrystä vailla
Mentalwearin paidat on törkysiistejä, itsellä löytyy pari kappaletta ("Aaltoja, *****!" ja "Fear of flying")
kaapista synttärilahjaksi saatuna (kiitos asianomaiselle... ;) ) Sitäpaitsi, tuotosta lahjoitetaan osa hyvään tarkoitukseen!
Hip, ja just nyt lukee "FOXRACINGINC." molemmissa hihoissa.
www.t-shirthell.com on myös aika pätevä paitakauppa riittävän nyrjähtäneen huumorintajun omaaville [img]tongue.gif[/img]
"I'm the 14 year old girl you jerked off in the chatroom with", "sister fister" ja "gone fisting"- paidat näyttivät ainakin äkkivilkaisulla olevan myynnissä :D
Niin joo, tällä hetkellä lukee "www.freeridefestival.com - scandinavian mountainbike freeride festival v.02 narvik norway". Kohta pitääkin lähteä hakemaan uutta versiota [img]smile.gif[/img]
- petri
"Save the SM65, säästäkää sakaramiina."
Aina ajankohtainen.
Mental wearin paidoista pitkästä aikaa hupaisin on "olen hollantilainen" -t-paita. Herättää keskustelua.
Vanha ja paras on kuitenkin "hampaassani on radiolähetin"-paita [img]smile.gif[/img]
Must have! Mistä saa?Lainaus:
Originally posted by Hemmari:
"Save the SM65, säästäkää sakaramiina."
Juu. Tshirthellissä on kyllä muutamia varsin oivallisia, mutta ei siltikään ole paitaa tekstillä Jeesus tulee (edessä) ja Jeesus menee. (takana)..
Itse haluaisin myös mustan paidan, jossa olisi punainen pallo ja valkoisilla tikkukirjaimilla selkeästi 'Olet yössä.'
Rahalla saa ja hevosella pääsee... Eiköhän noi tee sulle sellaisen paidan kuin haluat fotopaita.netLainaus:
Originally posted by M. Ouvinen:
Juu. Tshirthellissä on kyllä muutamia varsin oivallisia, mutta ei siltikään ole paitaa tekstillä Jeesus tulee (edessä) ja Jeesus menee. (takana)..
Itse haluaisin myös mustan paidan, jossa olisi punainen pallo ja valkoisilla tikkukirjaimilla selkeästi 'Olet yössä.'
Tomster
Pöh, minusta nuo mentalwearin paidat eivät ole juuri mitenkään ihmeellisiä. No paitsi se aaltoja, uittu.
Tällä hetkellä sattuu sopivasti lukemaan paidassa mm. "The best bike shop in town" ja Shimano service center ja joku firman nimi..
alla on musta paita, jossa on rattaan sisällä pääkallo ja alla teksti Bc Hellsinki
päällä musta huppari, jossa iigor päästelee one-hander trackkia ja alla teksti "united we trackstand"..
Savier
edessä: Guys with nagging girlfriends live longer
takana: Well, at least it feels longer
MTB Tahko120 5th, Kaikkea paitsi tylsää
Tällä hetkellä päällä on tuo Mentalwearin superklassikko, Pakkopaita.
Polkupyöräilyn erikoislehti *
FILLARI
STAFF
Työaika, täytyy pitää työpaitaa?
Homoboy... eikun homeboy :rolleyes:
Nyt on yllä tämmöinen froteinen kylpytakki jossa lukee: "House Collection Man" [img]smile.gif[/img] Suameks vissiin talomiesten keräilyerät tjsp :rolleyes: :D
Ei mitään söpöilyä ja sit on käärmeen kuva.
Selässä lukee www.herppi.net
Väkivalta lopettaa vittuilun!
Ollaan HS:n kans samaa jengiä; minulla myös PAKKOPAITA päällä. Musta paita, valkoisella teksti.
Jep jep. En tiedä susta, mut mä taitaisin tarvita välillä sitä ihan oikeaakin.
paita ja käsiraudat ajaa saman asian... tai nippusiteet.
Itse käytin serialkiller-paitaa joitakin vuosia sitten ahkerastikin. Oli niin kuul sillon - erityisesti siksi, että olemukseni perusteella minua voisi luulla hyvinkin säyseäksi :rolleyes:Lainaus:
Originally posted by Archie:
Mentalwearin paidat ...
MTB Racing Team Haukka
Edit: Enkä tosiaan himassa istu koneella ratakiree ajopaita päällä vaan ihan t-paidasta kysymys [img]smile.gif[/img]
Le Tour De France 2004
[ 09.06.2004, 11:04: Viestiä muokkasi: Kiovan Dynamo ]
So What - The Metallica Club 1996
juliana
Volcom Entertainment
Völkl
Mannhai
AK47 - when you absolutely have to kill every motherfucker in the room
YKSI AUTO VÄHEMMÄN!
support your local BC
Volcom Stone
Mulla on yöpäitä päällä ja siinä lukee: Oh my good! They killed Kenny! ja kuvassa Kenny makaa pää irronneena...
Quiksilver, Boardriding Gompany :D
Kiinastahan tääkin t-paita.