Mulle olisi riittänyt se lite versio... Siit olis tullu vain lelu mitä ulkoilutetaan kerran viikossa. Sellanen kyl te tiiätte et pyöräilijällä pitää löytyä tallista.
Printable View
Mulle olisi riittänyt se lite versio... Siit olis tullu vain lelu mitä ulkoilutetaan kerran viikossa. Sellanen kyl te tiiätte et pyöräilijällä pitää löytyä tallista.
Pro tuli sitten tilattua.
Toi koko kannattaako 177cm pitkä kaveri ottaa kumpi niistä meinaan se koko taulukko mene jotenki iha hölmösti..http://whitebikes.fi/white2014/fat/2fat-pro/#
Melkein ainut mitta ero on et se 19 on 2cm pidempi
Moon 178/81 ja mulla on M-koko. Se tuntuu ihan sopivalta.
Mä en osta koko paskaa, koska aina ku olen ostopäätöksen tehnyt ni joko ei ole kokoa tai sitten ei ole koko pyörää.
Itse olen 176 ja m vakio stemmillä oli vähän ahtaan oloinen eli jos tykkää ajaa lyhyellä.stemmillä niin L kokokin varmaan menee
No jo on kauhia läskikiima täällä. Kiva sillain seurata, muistan kun cyclot oli päivän teemana. Elämä ilman crossaria ei tuntunut elämisen arvoiselta. Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin mulla on läski, siis pyörä jotain 2018.
Eläminen ilman CC- fillaria olisi syvältä :)
Tänään ehditty toista kertaa whiteä polkemaan-> muksu sairastanut.
paineita hieman säädettiin eka parin kympin jälkeen, etsin sellaista optimia kun ei jaksa säädellä reissussa.
tänään painettiin kolmen tunnin reissu Pilpajärvellä mutkin vajaa 43 km tuli mittariin paineen säätö onnistui tosin tarkoista paineista ei tietoa pumpattu tornipumpulla noin 0,6 keulaan ja taakse. Whiten alkuperäisten sisurien venttiilit näimmä valskaakin ilmaa kun edellisen reissun jälkeen oli kumit miltei tyhjät.
no nuo nyt lähtee mäkeen kunhan ehtii.
kokonaisuutena toinen reissu antoi aivan erilaisen kuvan laitteesta ja polkeminen oli mukaa vaativammassakin maastossa.
Tein tänään vapaarattaan uudelleenrasvauksen, kun alusta alkaen ollut pieni rohina alkoi häiritä. Takapakka oli pureutunut todella pahasti yhden rattaan kohdalta, ja vaati aikamoista paukutusta että sai sen irti. Vapaaratas on siis todella heppoista matskua niin kuin aikaisemmin on mainittukin. Käytännössä tuo oli täysin kuiva ja asennusrasvat olivat aika möhnää... Putsasin ja laitoin luottorasvat sisään, vapaarattaan ääni putosi kolmannekseen, ja kiekko jaksaa pyöriä laakereillaan paljon pidempään.
Huomenna saa nähdä miltä vaikuttaa ihan tien päällä kun pääsee ajamaan enemmän.
2Fat Pro tilattu ja kyllä sitä kaipailin jo tänään kun vanhalla maasturilla piipahdin polkuja Muhoksella. Loppuviikosta pitäisi olla maisemissa ja pääsee hifistelemään kaikki mitä täältä on vinkkejä saanut.
Kävin testaamassa eilen päivällä tuota XXL:n täyshiilaria parkkiksella ja nyt lukenut tämän ketjun läpi ja selannut parit muutkin läskipyöräketjut lähes kokonaan läpi. Mielessä pyörii vaan lähialueiden polut ja metsät ja 4,7" renkailla niiden rytyyttäminen.
Pituutta 190cm ja testiajossa olisi saanut olla ehkä pidempää stemmiä kyllä. Koko siis 19", luonnollisesti. Laitoin jo tiedustelua maililla, että koska tulee halvempia malleja varastoon, kyllä houkuttaisi, voihan video.
^Selkeet läskikuumeen oireet ja yleensä paluuta ei ole...[emoji1]
Kyllä tuo oli vielä hiukan utopiaa vuonna -95 :)
Näky taas walkoja olevan saatavilla.
Tämän viestiketjun viestistä #134 alkaen on tarinaa sopivasta ja ei sopivasta rasvasta ja tarvittavista työkaluista. Talveksi öljyä. Ketjupiiskalla ja pakanirroitusavaimella pakan lukkorengas auki, 15mm litteällä kiintoavaimella ja 5mm kuusiokoloavaimella päätyhattu irti, sen jälkeen vapaaratas lähtee irti.
Itse avasin vähän enemmän kuin oli tarvetta. Riittänee varmaan että ottaa renkaan irti pyörästä, pikalinkku pois, avaa vapaarattaan puolelta holkin tj. 15mm avaimella, vetää vapaarattaan ulos (takapakan kera).
Sit puhdistus ja sopivaa liukastetta tilalle oman maun mukaan.
Myyntiin on tullut joo lisää.. Voihan helvetti. Antakaahan nyt järkisyitä miksi en tilaa tuota. Onhan se tonni iso raha ostaa näin extempore ja meikäläiselle varsinkin.
Talvipyöräilyn kannalta oon tuota miettiny myös, varmaan pääsee paremmin kuin tolla hybridillä eikä tartte nastoja edes.
Jos se tuntui hyvälle niin ei muuta kuin rahat tiskiin ja fillari kotiin. Itse en omasta koeajostani syttynyt niin paljon, että olisin hankinnan tehnyt. Jahka tästä taas kelit sakenee niin saattaa mieli muuttua...
Säädöt oli tietty aika pielessä, mutta sai siitä idean mitä se on. Ja testirata oli vain hiekkaparkkipaikka. Meinasin lähteä Lundbergille kokeilemaan Trekin läskejä jos on vielä varastossa niin saisi paremmin tuntumaa. Mutta talvipyöräilyn plussia oon koittanu perustella tolla fattiksellä ja nyt pääsis ekaa kertaa koskaan maastoonkin kunnolla mikä on houkuttanut ihan helvetisti viime viikot.
Mietityttää vaan kun jengi on täällä joutunut itse rasvailemaan ja availemaan vapaarattaita kun naksuttaa ja kiristelemään ohjauslaakereita ja muuta, itse en ole koskaan vielä vaihtanut edes renkaita fillariin. Eli miten selviää tuollaisista jos eteen tulee, tietty halu on kova oppia laittamaan itse mankeleita.
Nyt on sitten taas out of stock. Saatanan saatana.
No jos nuo 2Fat Prot jossain vaiheessa lopullisesti loppuu, niin ei tuo enää tässä vaiheessa maailman kehitystä taida niin paha isku olla.
Ehdit huolella koeajelemaan Fättejä, ja sitten tilaat vaikka Bike-discountista halvemman tai kalliimman Feltin (999 tai 1299). Etenkin tuo kalliimpi näyttää kovin pätevältä härveliltä.
Niin, koitin päästä tosin halvalla ja muistelin sitä 599 euron avajaistarjousta, mutta yhtäkkiä yllättäen puhutaankin tonnin pyörästä jo. Siihen plus postit ja Sigmaa niin kyllä tota rahaa saa taas menemään. Taidan syödä nyt jotain ja lähteä kattomaan onko Lundbergilla aikuisten kokoja fatbikeistä.