Skot: klo 12:00 ok. mistä lähdetään liikkeelle?
Maantielle meinasin suunnistaa sitten illemmalla. Jos silloin on joku liikkeellä.
Printable View
Skot: klo 12:00 ok. mistä lähdetään liikkeelle?
Maantielle meinasin suunnistaa sitten illemmalla. Jos silloin on joku liikkeellä.
Jäähalli käy mulle. Sinne viittii ajaa vielä siirtymän, kun en tiiä vielä onko auto käytössä?
Mä meen illalla pyörii jonnekki jos tuolla ei nyt taivas repee kauheesti auki
Mitenkähän ton sateen kanssa oikeen käy. voi olla, että puolenpäivän aikaan tulee vettä niskaan.
EDIT: mä jätän skot tän päivän lenkin väliin. sorry. (PitiLähteäLenkilleMuttaKuSataa)
Illalla ei välttis enää sada ;) Pääsen duunista 17, joten kuuden jälkeen vois lähtee jos tuolla nyt tosiaan ei enää vettä tulis kauheesti.
Eikös teidän pyörät toimi sateella :eek: No täytyy seurata tilannetta lähtiskö kastumaan vai oottelisko iltaa.
Pyörä kestää, mutta ku jätkä on tehty sokerista. :D
Turhaan pelkäsit sadetta. 6km jälkee joutu ottamaan takin pois kun aurinko paisto niin että tuli totaalisen kuuma :) Mä toki ajelinkin vaan säälittävän 40km maantiepätkän.
40km lenkissä ei oo mitään säälittävää. Kotona istuminen sen sijaan on.
13:15 jälkeen on kotona istumisellekin hyvä syy. On meinaan kohtuu rankkaa teevee viihdettä tarjolla. Hapottaa jalkoja jo kun kattoo tuota tänäsen reitin profiilia:
http://www.letour.fr/PHOTOS/TDF/2011/1400/PROFIL.gif
no illalla sit baanalle mettää. Jos sais vaikka jotain tänään taas rikki...rungon kenties? :rolleyes:
Onko illemmalla metsään menijöitä, eihän tässä ole vielä mihinkään ehtiny? Jos nyt ei ala kunnolla kastelemaan niinku näyttäis :mad:
Mä voisin lähteä tossa kuuden jälkeen. Riippuu tietty mistä lähtö? Pääsin just duunista, niin voipi pyörän autollakin kuskata esmes tonne kouvolan jäähallin parkkikseen jos sieltä lähtee sitkuttelee
Mulle käy kuuden jälkeen, kerkeiskö vaikka vartin yli sieltä parkkikselta?
mä yritän ehtiä vartin yli, näkyillääs siellä
siinähän sitä taas oli:
http://www.sports-tracker.com/#/work...a9vke0kav6ibrj
tosin jäi ihmetyttämään noi "huiput"...no ehkä me oltiin vaan niin hitaita :D:D
Niin hitaita, että selkä on kuin haulikolla ammuttu hyttysen puremia!! Tais kyllä päästä siinä "puhkeamattoman" renkaan vaihdossa päästä tuikkimaan :rolleyes:
Kestikö T-manillä fillari?
Itellä väänty jarrukahva, ja eturenkaan sain muljautettua vanteelta. Onkohan noi 2.25 liian leveät tolle XT-kiekolle.. hmm..
Jätkäkin otti kyl vähä kipeetä siinä sivussa. Huomenna meinasin lähteä KoPyn maantielenkille klo 10:00 jos saan vaan jalan parsittua kasaan.
no ei mul oo enää mitään hajotettavaa, kun kaikki on nippusiteillä tai teipillä kiinnitetty :)
Huomenna maastoon lähtijöitä?
Jalat päätti tänään,että huomenna on välipäivä.
Jalkoja nyt viimeks kannattaa kuunnella :)
Yritin kyllä samaa kuin Jens Voigt:
http://www.youtube.com/watch?v=W2GXeHbsG40
:D Ei ilmeisesti sulla toiminu?
Ei toiminut tänään, pitää vielä harjoitella :D
Keskiviikkona sitten vaan tempoa ja luotijuna johonkin päin Kymenlaaksoa sen jälkeen?! :D
Olen huomenna menossa ajamaan Rautakorpeen tempon ja sen jälkeen voisi loppuverryttelyksi ajaa jonkinlaisen lenkin. Kovan tempon jälkeen saattaa vetoapu olla tarpeen, joten muitakin ajajia vaan mukaan.