Harkihtin päikkäreiden ja polkemaanlähtemisen välillä ja päädyin savolaismalliseen ratkaisuun - ensin päikkärit ja sit koville metsäpoluille kun vielä näki päivänvalossa.:cool:
Printable View
Harkihtin päikkäreiden ja polkemaanlähtemisen välillä ja päädyin savolaismalliseen ratkaisuun - ensin päikkärit ja sit koville metsäpoluille kun vielä näki päivänvalossa.:cool:
Harkitsin uuden harjoitusvastuksen ostoa mutta päätinkin pysyä vanhassa.
Harkitsen osallistunko wattbike kisoihin joulukuussa. Onneksi on aikaa harkita.
Viimeinen harkinta oli niin vaikea, että tuotti pari kilometriä ylimääräistä jalkatyötäkin. Nähtyäni pari viikkoa sitten kollegalla kalossit, olin päättänyt hommata omat ennen räntäsateen alkamista, jolloin loppuvat kaupoista. Niinpä kun oli muutakin asiaa Stoccalle, käväsin myös kenkäosastolla. No siellähän oli hämmentävän monen värisiä kalosseja. Enhän minä ollut värillisiin varautunut, niinpä päädyin ostamaan mustat, jotka olivat siis olleet mielessäni. Matkalla takaisin konttorille kuitenkin alkoi harmittamaan. Työpaikan eteisessä nuorempi naispuoleinen kollega vahvisti vielä epäilyni, että tylsä olen, jos mustiin päädyn. Niinpä päällystakkia riisumatta käännyin kannoillani ja kävin vaihtamassa kalossit värillisiin. Enkä mihin tahansa puolivillaisiin viininpunaisiin, vaan kirkkaan oransseihin! Rok! :)
:) Värilliset saappaat ne olla pitää, mulla on Granny Smithin väriset Hai-saappaat! Oranssista tuli mieleeni miehen laskutakin osto - hän kun "vaati" kaupassa oranssiusalennusta...
Harkitsin illan aikatauluja: jouluvaloja ei kannata lähteä kuvaamaan ennen kauppojen sulkeutumista, ensin pitää siis käydä kaupassa ja syödä (ja noita ennen lähteä töistä).
:) Noi värilliset haisaappaat on hienoja, vaimokin hommasi vähän aikaa sitten kirkkaanpunaiset. Haisaappaat oli mullakin mielessä, kun harmittelin tylsää ostostani. Kalossejahan tarvitaan just ne muutama kerta talvessa, kun tulee räntää vaakatasossa ja siihen keliin ei kaivata lisää mustaa. Nyt voi olla, että onnistun piristämään jonkun vastaantulijankin päivää. Minua piristävät jo, vaikkei ole vielä tullut edes käyttöä.
Mihin ihmeeseen kaikki "työkalut" tästä vastausruudun ylälaidasta on kadonnut? :(
Eli olisin kuvan laittanut, mutta tuosta linkistä löytyy kuva: http://givegoodgift.ca/wp-content/up...6488477512.png
Ottaako vielä lasillisen viiniä, vai mennäkö nukkumaan?
ei kannata. Illan viimeinen on seuraavana päivänä se" liikaa tuli otettua eilen"
jatkanko tulien äärellä lojumista vai lähdenkö salille....
Ostanko törkykalliit nastarenkaat vai ostanko törkykalliit nastarenkaat? Sama ajatus pyörii muunkin fillarisälän kanssa, esimerkiksi ketjuohjurin mietintä mietityttää.
Taidanpa vielä ainakin pari kertaa täyttää nettikaupan ostoskorin, ihan vain tyhjentääkseni sen myöhemmin.
http://www.on-one.co.uk/imgs/product...OOCWHND_P2.jpg
Ei oikeasti mutta vähän kuitenkin.
Sen Chaa vaiko tummaa pressaa - pressa voitti.
*rüüst*
Voiko edes harkita juoksentelua tänään? Tuulilukemat juoksupaikalla puuskissa 92 km/h eli noin 25 m/s...
Lähtisikö kohta sushille? Huonosti torkutun yön jälkeen ei kannata lenkkeillä.
Olen harkitsevalla tuulella: ostaako lumikengät vai ei? Jos kyllä, niin minkälaiset?
MSR evo Ascent ja niihin jatkoperät, kerrasta kunnon lumikengät:)
Nukkumaanmenoa harkihtin mut tuo peltikatto laulaa vielä sen verran lujasti....
Vastatako, ja jos niin mitä. Hiukan raastavaa.
otanko lumikengät jalasta kun menen nukkumaan....olen kuitenkin aamulla lähdössä kenkäilemään :)
Pyöräilyyn liittyvää: Ostanko Ossi-Petteriin nastarenkaat vai en. Ostaako käytetty vai uudet.
Pyöräilyn ulkopuolelta: Vapaan vai perinteisen sukset. Ala-asteen ja intin sivakoinin lisäksi en suksia ole omistanut saati jaloissa pitänyt.
Hankkisiko nyt edullisesti Bike-Discountista Schwalben ISP:t vai ajelisko vielä tämän talven vanhoilla WXC300:lla. Ja jaksaisko mitata jos 2.35 mahtuis takahaarukkaan...
kun on tänään vielä autolla ajettava niin ...lähdenkö ajamaan nyt, kohta vai myöhemmin....
Polkeako aamulla töihin suorinta reittiä (22km) vai maisemareittiä (32km) - päädyin onneksi jälkimmäiseen. Upeat fillarointikelit tuolla :)
Astianpesukonetta. G-kaupassa oli hyvä tarjous jota ei kuitenkaan ollut merkitty tarjoukseksi, joten en älynnyt sitä samantien ostaa… nyt sitten pähkäillään toista vaihtoehtoa, halvemmasta päästä. 150-200€ lisäsatsaus halvimpiin verrattuna ei varmaan todellisuudessa ole kovin suuri hinta desibelien vähentämisestä 48:sta (tai korkeammasta) 44:ään.
Minä viime vuonna suunnilleen samassa tilanteessa ostin vapaan sukset, kun näin itseni kiitämässä niillä laduilla. Todellisuus olikin se, että vetelin varovaisesti tasatyöntöä niitä perinteisen latu-uria pitkin, kun pelkäsin kaatuvani. Pitää ostaa ne perinteisen kamatkin, niin voi niillä kehittää ensin taitojaan. Hetkittäin kun hiihto sujui jopa muutaman sata metriä putkeen, niin vapaalla tyylillä oli kyllä hienoa vedellä.
Suksien ostoa olen myöskin harkinnut. Vaparia tuli hiihdettyä reilu kymmenen vuotta sitten suht aktiivisestikin eli sellaiset kapulat varmaan sitten.