Olen vittuuntunut ja väsynyt...
Printable View
Olen vittuuntunut ja väsynyt...
Ennen koulua juoksulenkillä.. [img]tongue.gif[/img]
Vein eilen vaimolle punaisen ruusun.
Pelasin tänään pallopeliä. Se on miehistä hommaa se!
te ootte kaikki paperia, mä olen katos ammatiltani LAKASINkoneenkuljettaja, ja se on ÄIJÄÄ, kysy vaikka naapurin tenavilta...
:D
Se on vasta sitten äijää kun se laji on sellanen, että naiset ja lapset ei voi sitä harrastaa.Lainaus:
Originally posted by Tero79:
Pelasin tänään pallopeliä. Se on miehistä hommaa se!
Stomp The Mine on äijälaji...
Tulin krapulassa töihin.
Eilen kävin sissipaskalla, ryyppäsin ja sain sähköiskun.
Kävin Biltemassa.
Minä myös! Tosin kävin jo eilen...Lainaus:
Originally posted by china:
Kävin Biltemassa.
Leikkasin trimmerillä hiukseni. Säästipä taas 15e ko ei tarvinu käyä parturissa.
http://www.sgnieminen.fi/echo/kuvat/gt2150si.jpg Trimmerilläkö? :rolleyes:Lainaus:
Originally posted by tv.:
Leikkasin trimmerillä hiukseni. Säästipä taas 15e ko ei tarvinu käyä parturissa.
Ooksie pöliä :D , tämmösellä leikkasin.
http://adexi-melissa-personalcare.tr.../638005_lo.gif
Ahaa...tuommoinen koiratrimmeri :D
juon kaljaa...
ostin vellus/metsästys kengät...net säärystimet joutaa jo neiti osastolle... [img]tongue.gif[/img]
En tänään, mutta koko viime viikon ryypännyt...Yöh..
Olen krapulassa ja voin huonosti
Katsoin omaa tyhmää viestiäni ja hain jääkaapista kaljan. Heti helpotti.
Avasin pullonkorkin roskiksen reunalla ja vielä yhdellä pamautuksella.
Sain purkkari eilen melkein broachaamaan 12 m/s tuulessa...ilmeisesti oli jonkun verran liikaa rättiä ulkona :D
Minulla on yksi kaveri, joka avaa pullon käytännössä ihan millä tahansa: hampailla, pikkukivellä, siideripullon korkilla, Aku Ankalla, virkkuukoukulla, 6-packin pahvilla ym ym ym... :DLainaus:
Originally posted by kambela:
Avasin pullonkorkin roskiksen reunalla ja vielä yhdellä pamautuksella.
God dag!
Edellispäivänä kun olin lähdössä töihin, pysähdyin huoltoasemalle tarkistamaan ilmanpaineet auton renkaista. Kun pistin letkun takaisin seinälle koukkuun huomasin käsieni olevan liassa. Vaimolla oli paperia mutta ei lähtenyt kuivana lika pois joten sylkäisin käsiini ja hieroin paskan pois. Emännän ilmeestä päätellen, se oli aika äijämäinen siistiytymiskeino.
Tulipahan "puhtaaksi".
Nappasin kärpäsen ilmasta nyrkkiini, ja puristin sen pikku paskiaisen hengiltä... :D Piti koko yön hereillä... :(
Laitoin itelleni termarillisen espressoa töihin, kun taviskahvi oli loppu.
Ja mitä äijää muka? Näin enempi vaivaa ja suoritin kahvinraiskauksen sen enempiä miettimättä.
Sitä duunipaikan kuraa en juo :mad:
En ole käynyt parturissa puoleen vuoteen...
--> pati
samanlaisia murhaavia mulkaisuja saa aikaan myös nenän "niistäminen" niin että etusormi painaa toisen sieraimen kiinni, ja sitten roiskauttaa räät ulos paineella siitä toisesta sieraimesta.
..kenellä muka aina nenäliinaa taskussa?
:confused:
Tämähän on ihan normaalia toimintaa. Helpoin tapa tyhjentää röörit [img]smile.gif[/img]Lainaus:
Originally posted by petrim:
samanlaisia murhaavia mulkaisuja saa aikaan myös nenän "niistäminen" niin että etusormi painaa toisen sieraimen kiinni, ja sitten roiskauttaa räät ulos paineella siitä toisesta sieraimesta.
Tässä olen nautiskellut väkevää alkoholia kouluviikolla!! tämä on jotain niin harvinaista että... :D
Söin ruisleipää ja hikoilin vaikka päälläni ei ollut muuta kuin pelkät alkkarit. Ei - minulla ei ole krapula. Oloni on suorastaan nautinnollinen. Resepti:
kaksi palaa Reissumiestä,
väliin kinkkua ja juustoa,
mausteeksi mustapippuria, oreganoa, ketsuppia ja rohkeutensa mukaan Blair's Death Rain -jauhetta. Todella riittoisaa ainesta.
Eli tätä:
http://www.trymynuts.com/admin/image...rd/ACF1D9B.jpg