-
Oli kiva lenkki.Kävimme Eskon kanssa Puijon Pyöräpisteessä ja Intersportissa.Lähinnä kypärää ja tekstiilejä hipelöimässä.Ovat vain niiiin sairraan tyyrriitä! :mad: Kermakuorrutuksena kakun päällä oli kelloa vastaan,nousu Puijolle! Esko leikitteli kuuden minuutin pintaan,itse ähelsin pitkälti seitsemättä minuuttia!
Yritetään aamulla lähteä jo ennen iltapäivää!
-
Aamupäivällä sadetta iltapäivällä paistaa.
Sovitaanko alustavasti kello 12 jos ei sada?
Muistomerkiltä ja joku 2,5 tuntia peruskestävyyssykkeellä.
-
Kari on näemä vaihtanut Puijolle äheltäjien nimet toisin päin, hyppel kylymissään kun viimein pääsin mäen piälle. Lähetään huomenna, Juhani tullee varmaan, ajellaan hiljakseen :D
-
En pääse tuohon aikaan. Minulla menee huominen kuopuksen kevätesityksen kuskaushommissa. Käyn ihan aamulla yksin jonkinlaisella lenkillä.
-
Eipä ollut kylymä missään vaiheessa! :D Mutta täällä ainakin sataa tällähetkellä,joten luulen että klo.12.00 päästään aikaisintaan poleksimaan.Löysin eilen kaupan jossa myytiin Contin 3000 grand prix:tä 20 euroon.Joten kyllä Penan pitäis pärjätä noilla hinnoilla! :D Jos tilaillaan,niin voitais hieman yhistellä ja panna kulut tasan.Eikö vain?Mistä Hannu tilasit niitä edullisia trikoita,joita sulla oli päällä viimeksi?
-
Täätä löytyy, mutta nyt ei kovin halpoja:
http://www.bike-o-bello.de/
Tällä on vähän halvempia dynamics-merkkisiä.
http://www.zweirad-stadler.de/
Oikeastaan tuolta zweirad-stadlerista löytyisi kaikki mitä tarvitsen. Siellä oli Giro kypärä 35 euroa, continental axial pro renkaita 19.90 euroa ja jos vaikka co2 pumpun tilaisi sekin oli vain 14.euroa. Jussikin taisi olla kiinnostunut ainakin pumpuista. Paitoja ja housuja oli monenlaista ja tosi edullisiakin.
Kypärä on edullinen. Nippelissä samanlainen 56 euroa. Taisi olla Giro Mira. Ei aivan huippukypärä, mutta emmehän mekään aivan huippumiehiä olla. Globella oli käyttäjäkokemuksia kypärästä ja sen mukaan ihan hyvä ja isot ilma-aukot, joita minä kaipaan.
-
Kiitos lenkistä. Oli kiva huomata, että keskinopudet nousevat kun viitsii vaihtaa vetäjää riittävän usein. :D
-
Kiitoksia samoin!Ainakin minulle piisasi vauhti!Eilinen yhdistettynä tämänpäiväiseen oli tottakai liikaa. Mutta onhan tässä viikko taas aikaa palautua.
Kiertelin taas kauppojen hyllyjä ja mieli tekis pistää tilaus kypärästä,paidasta ja ehkä jopa parista housuista.Loppuviikolla jos vaikka saataisiin porukan lista valmiiksi.Vaikka eihän mulla niin kiire...
-
Oisko se sitten tuo Zwairad jne. josta tilattais?
-
Kyllä minulle käy.Entäs Esko ja Juhani?
-
Minullekin käy, uudet renkaat ja kunnollinen pumppu olisi saatava, kypärä ja tekstiilejä vois vilkaista, tuumataan tarkemmin loppuviikosta.
Viime lenkki oli sopiva.
-
No sanokaahan mitä mieltä olette:
- Giro Straßenhelm Corius EUR 39.99
- Barbieri CO-2 Pumpe EUR 14.99
- Axial Carbon - Set kaksi ulkorengasta 40€
Sitten esittäisin, että ostettaisiin kaikki tän Stadlerin paita tiimipaidaksi :D
vain 10 euroa kipale. Oishan se komeeta ajella keltanen paita päällä maantiejunalla.
Muuta en tarvitse. Piiroisen Rane meiltä töistä haluais myös sen Stadlerin paidan.
Mitä mieltä olette kypärästä. Ostaisitteko itse samanlaisen. Toinen vaihtoehto on se Mira. Tämä corius on vain 5 eukkoa kalliimpi, mutta tyreemmän näkönen ja maksaa Nippelissä Tampereella yli 80 euroa, joten pitää olla hyvä. :D
-
Otan kypäräksi Giron Miran, väri titan. Hannun mallissa ei ole mainittu kokoa ja tarjolla olevat värit eivät oikein miellytä. Pumppu ja renkaat ok. Paitaa en nyt tarvitse.
-
Lähetään perjantaina mökille,joten ehtisin tilata aikaisintaan lauantai iltana.Jos pistäisitte postissa:tuote,koko,väri ja määrä.
Itse jäin myös miettimään sitä kypärää...
-
Giro Mira on kuulemma naisten malli ja Giro Corius sopii 57-61 senttisiin nuppeihin. Soitin Nippeliin.
Eli otan siis:
- Giro Straßenhelm Corius EUR 39.99 Sininen.
- Barbieri CO-2 Pumpe EUR 14.99
- Axial Carbon - Set kaksi ulkorengasta 40€
Ja yhden Stadlerin paidan kokoa xxl. Kaksi jos otetaan se tiimipaidaksi, siis jos muutkin ottavat. Muuten vain Ranelle. Paita pitää olla yksi koko normaalikokoa surempi. Mailasin stadlerille ja kysyin.
Tarttetko Kari opastusta?
Maastomallisia kypäriähän siellä on ja ne käyvät maantielle jos niistä saa lipan pois. Yleensä ne ovat kuitenkin huonommin tuuletettuja, joten en niihin kajoaisi.
-
Minä otan renkaat, pumpun ja paitoja 2kpl koko on normaalisti L eli siis tässä tapauksessa XL
-
Korjaan edellistä tilausta. Otan renkaat, pumpun ja paidan kokoa L.
-
Lähetin tilauksen ja sain tilausvahvistuksen!Joten uskon tavaroiden tulevan parin viikon sisällä.
Huominen näyttäisi olevan kelpo p.päivä ilmojen suhteen.Oliko lähtö Kuopiosta klo. 10.00?Vahvistakaa!
-
Män mönkään! :mad: kypärät unohtu!Olisin itsekin tarvinnut kipeästi tuon rikkinäisen ja natisevan
Biltema kypärän tilalle!Sorry!Ja olin vielä täysin selvinpäin! :D
-
Minulle ko. lenkki on tässä vaiheessa liian pitkä. Käyn juoksemassa metsäpoluilla.
-
Laita mulle sähköpostilla tilauksen numero niin laitan lisätilauksena ne kypärät.
-
Kiitokset Kuopion Pyöräilyseuralle hyvin järjestetystä pyöräilytapahtumasta!Sää suosi,eikä matkakaan tällä kertaa loppunut kesken!
Torstai on luultavasti seuraava mahdollinen liikunnallinen päivä.Alkuviikolla tekisi mieli käydä Pataskin polkuja sauvojen kanssa mittailemassa.Kiinnostaako ajatus muita?
-
Olen torstain töissä.Perjantaina voisi ajaa iltapäivällä lyhyen ja kevyen lenkin.Sää taitaa olla vain aika oikukas loppuviikolla.
-
Entäs Esko? Huomenna satanen hitaasti neljässä tunnissa. Sain sähköpostia Stadlerilta. Sanoivat tilauksen olevan ok, mutta eivät sitä, että tuliko muutokset huomioitua. Laitoin lisäkyselyn.
Tyypillistä - kirjoittavat niin lyhyesti kuin mahdollista - johtuu varmaankin siitä, että eivät oikein osaa englantia.
-
Tulj kolarj. Olin tulossa tunnelista, siitä joka on Vuorelan jälkeisellä suoralla sen Savon talokeskuksen kohdalla. Vasemmalta tuli kaksi mopopoikaa, kyllä tosi varovasti, eivät tietenkään nähneet minua kun tunnelissa olin.
Sain onneksi pysähtymään ja kaaduin lähes paikallani vasemmalle kyljelle.
Vahinkoja ei paljon tullut. Polven alle ruhje ja vaatteet paskasiksi. Ajoin sen jälkeen vielä 20 kilometriä. Nyt särkee joitakin paikkoja, mutta eiköhän sitä jo huomenna pieni lenkki tehdä jos ei sada.
-
Eipä tullut luettua eilen fillari sivuja, olisi voinut lähteä. Kävin vartialan suoralla ajamassa.
Huomenna menen töihin. Lauantai voisi onnistua laittakaa ehdotuksia lähtöajasta [img]smile.gif[/img]
-
Onko aamulla halukkaita lenkille lähtijöitä?Iltapäiväksi on jo luvassa kuuroja!En ole sunnuntain jälkeen juuri pyöräillyt,joten ainakin haluja on! [img]smile.gif[/img]
-
Kävin hierottamassa ja kroppa on sen pienen kaatumisen jälkeen kuin piesty. Ehkä iltapäivällä pystyn lyhyeen lenkkiin, mutta sunnuntaina mennään vähän pidemmälle.
-
Viileää on,mutta onko klo.11.00 aikaista?Ei kai! [img]smile.gif[/img]
-
Onko lähtö entisestä paikasta eli nurin menneitten kilometri tolppien muistomerkiltä :rolleyes: . Lähtöaika tuntuu sopivalta, vara vaatetusta on hyvä olla mukana, tänään oli kylmä, huomenna on vielä kylmempää.