^ viisas valinta. ei tuosta paljoa jälkipolville jääny kerrottavaa. saatiin kuiteskin kerran työnneltyä pyörät petjalan kans ukrainan lävitte.
Printable View
^ viisas valinta. ei tuosta paljoa jälkipolville jääny kerrottavaa. saatiin kuiteskin kerran työnneltyä pyörät petjalan kans ukrainan lävitte.
Mää kävin Eteläkeskuspuistossa ja oli poluilla enempi tunkkaamista kuin ajoa. Paras spotti oli Lenin-puiston nurtsia alas:) Doh, jokunen päivä kun menee niin hjuva tulee. Yyärrä manailee notta plussalla käy ensi viikon lopulla.
Toveri HC oli jonkinmoisen uuden cc-hyrrän hommannut, mutta minkälaisen ?
nimimerkki Utelias
Planet X xls 105
Mä kävin kans työntämässä fillarin tänään Ukrainan läpi hieman Pahiksen ja petjalan jälkeen. Niin paljon kun sille mun huomiselle lenkkikutsulle olikin kysyntää, niin taidan valitettavasti tämän päivän perusteella jättää sen väliin.
Jumaleizzon, Vyöhyke™Terapia toimii! Shimaanin popparinkuloilla sain ihqaoman plösöni liikkuvaksi. Emmä kelissä mitään huonoa huomannut, virne peitti näkyvyyden.
Onnea Pastulle!
Onnea perheenlisäyksen johdosta.
Menit sit uskomaan sinäkin siihen hypetykseen? Osaanottoni.
Ei oo päivät veljeksiä keskenään; tuoreemmilla jaloilla ja kai lumen myös hiukan tiivistyttyä lähikulmilta löyty tänään jo ajettavaa useemmaks tunniks. Eli joen ja yköskehän välillä isoimmat polut on 95% ajettavia. Peekoo- lenkit kannattaa suunnata vielä muualle.
Lähimetsässä mun taidoilla ei niin paljon ajettavaan vielä ollut. Takaisin päin samaa polkua oli jo huomattavasti helpompaa tuo eteenpäin ajaminen. Neljällä kova kuntoisellla läskillä olisi lähimetsään saanut polut priimakuntoon, mutta yhdellä ainoastaan plösöllä ei. Ajoin sitten pienen metsäilyn lisäksi klv:llä.
Joskus pitää HC:n syslöä testata jos saa. Sellainen unelma kevyt hiilari levari jokapaikan systeemi maantiepyörän tilalle mulle ????????
Viikonlopulle ajoja: la ja su startti ~10:00 - lähtöpaikkoina toisena munkkis ja toisena kattila. Koopuistosta löytyy ajettavaa helposti 4h+ ja nuukselasta ehken jokunen kans, polun loppuessa tarjolla tunkattavaa vähintäänkin tarpeeks.
Saa arpoa suuntia / päiviä, erittäin painavilla perusteilla myös muuta starttiaikaa. Ekskjuussit voi kirjata "miksi en ajanut tänään" lankaan.
apdeit: larstai siis nounou - painun nuukselaan omine aikoineni - sunstain arvonta vasta huomenna
Mä oon epävarmasti silloin mukana
Mun viikonloppuajot taitaa olla työmatkamix ajoa himan ja Torpparimäen välillä...
Sunnuntaina [yllätys yllätys] ollaan metsässä hakuhaukkuiluilun merkeissä iltapäivään asti, sit saatan pinkaista T-järvelle riekkuilemaan. Tarvii pitemmät viikonloput :-D
Ei ollu sit maailman paras ideja tuo. Lumi kaikkialla pohjaan asti upottavaa soossia, ei vetopitoa eikä ohjattavuutta.
Muutama kuva kurjuutta jakoon;
https://lh3.googleusercontent.com/-Q...0/IMG_0527.JPGhttps://lh3.googleusercontent.com/-1...6/IMG_0528.JPGhttps://lh3.googleusercontent.com/-E...0/IMG_0530.JPG
Sitä perinteistä huoltouraa ei ollu kelkuttu. Kantoa pidoksi asti vain virallisilla kierroksilla ja niissäkin vain aukeilla.
Mulla samanlaiset vannevalot, kiitokset niistä Pahikselle.
Mites sen huomisen kanssa? Pääseeköhän tuolla keskuspuistossa eteenpäin? Kelvit näyttää kyllä sellasilta, että hyvä jos hengissä pääsee sinne metsään asti ilman nastoja.
^ kylä ne nuo enempi ajetut reitit kantanee, pienemmät lie samaa mössöä mitä tuolla nuukselassa.
Meinasin aamusta lähtee kattomaan, kympin maissa kurvaan munkkikselle.
Kurkussa on jokusen päivän ollu snadi kaktus ja nytkin on lievää lämpöä, mut tuskin tästä semmosta tautia tulee et siitä tekosyytä sais. Katson ny kumminkin aamusta olotilanteen ja laitan apdeitin kasin maissa.
apdeit: antaasnykattoo
Mä en ole vielä ihan varma tuosta huomisesta, mutta tuun munkkikselle klo 10 jos tuun mut jos en tuu ni en tuu.
Mä ajelen huomenna duuniin ja duunin jälkeen pyörin keskuspuistossa.
Kun nukkuu niin niin sitten nukkuu pitkään. Ajelkaa rauhassa.
Joo sama, täytyy kattoo vähän myöhemmin jos uskaltaa lähtee tonne luistelemaan.
Rauhassa ajeltiin, kiitos PaHikselle vedosta!
Ei tuolla mitään unelmatalviränniä ollut, mut ihan kivasti ajeltavissa kuitenniin. Klv:t oli hazardia Ööövitsböölen nurkilla...
Ei juhlittu tänään kilometreillä, päälle puskeutuva tauti pakotti rollaattorivauhtiin.
Raitista ilmaa kumminkin 3h edestä. Ei poluilla tungosta, taitaa olla paksupööräilykin lähes siirtyny intternettiin?
Polkujen kuntoisuus vähintäänkin jees, eiliseen verrattuna heleppoo ku heinänteko.
Pastun härveli on söpö kun sika pienenä. Yhtä kepoisakin.
Pastuko se oli tänään iltapäivästä käynyt Ü-külän poluilla ulkoiluttamassa BFL kumitettua paksutinta? Ajolinjat ainakin täsmäis:)
Heti jäin kiinni :eek:
Huominen klo 10:00 ja kattila. Jokunen tunti pyörän työntelyä ja kantelua upottavalla pohjalla ja risukoissa.
Jos ken hinguu mukaan, niin ilmoitus tänne ennen aamukasia.
^ menee aikataulu liian tiukaksi, ei pysty.
Altaanreunusränni oli illalla niin liukas että nuo oli ihan tarpeelliset:
http://kahtoola.com/wp-content/uploa...2013_2051d.jpg
Häätyy huamenna käydä koestaa sama reitti nastarengastetulla fillarilla jossain vaiheessa.
Muok:
jokunen lenkkitopikki oli joutunu tuommottisen uhriks, pitäiskö olla hiljempaa?
Isoilla kirjaimilla pienempi Dec/hex/oct -numero...
menen iltapäivällä suddailee hoodeille. saas nährä, kuinka paljon lipsuu
Huomenna ccg ajelu munkkikselta kello 11:00 alkaen. Maastoa ja maantietä tarjolla. Maastossa ainakin kaksi ryhmää.
Ituiks meni speksit. Lähtö oli päivän koitteessa ja eipä juuri tarttenu työnnellä tai kannella, paitti pahimpia jäätiköitä kierrellessä.
Jäät oli nyt hankalia, upotti kohva pohjaan asti. Merkatut kierrokset korppujäällä, pitoa joko vähän tai ei sitäkään.
Pienemmät polut (= yhdet jalan- tai suksenjäljet) oikke ajettavia. ~4h / 40km asti riitti motivaatio, sit tuli noutaja.
Tuskin koskaan tuolla ollu näin vähän väkeä; kolme kulkijaa taisin nähdä.