-28
.
Printable View
-28
.
-31,8 oli aamulla 5.23 ja vapaanapa jäätyi parin kilsan ajon jälkeen. Pyörähölkkää kotiin ja auto tulille :)
Lauhtumaan päin...-28°C
-33 astetta viileetä :o
Kotona ei ollut kuin -15, kun järvi VIELÄKIN sulana, mutta töissä jo rapsakampaa -25.
-27 kuopiossa.
Kännykkä näytti -29.. pieni viima vielä päälle, niin oli mukava polkea töihin kun auto on huollossa. Onneksi matka oli vain reilu 4km.
Oulu -30.2 c
nyt ois kotimatkalle -27
Aamulla oli ollut puoli kuuden aikaan -30 tienoolla kun kävelin töehi, nyt jotain -25?
Lauhtumaan päin edelleen...aamusta -22°C, tosin nyt onkin mittarissa -24°C.
tänä aamuna vain -25 astetta viileetä :o .. Lämpenee, lämpenee , taitaa tulla kevät:)
Kiristyi illaksi -29°C:een, nyt -22°C.
Vain -17 :o .. Päiväksi lupailee pari astetta lämpiävän vielä joten lenkkiä pukkaa
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
-17 Kuopiossa
-21 Kuopiossa
-23 Tampereen Messukylässä. Lenkkikelit sano.
-23,4 C Hämeenlinnan keskustassa ilmatieteenlaitoksen mittausasemalla, klo 9.54.
-23°C tällä hetkellä, kiristymään päin.
e: 18.00 maita -30°C...prkl.
-20, joten talvelta tuntuu. Mutta ei lumen puutteen vuoksi näytä.
-7 Ooo kesän lapsi mä oon!
-16 astetta ja lämpimältä tuntui :o .. Ei ihan kesän lapselta, mutta kuitenkin :) Iltapäiväks lauhtuu -12 tienoille, joten mutkan kautta töistä kotiin maasturilla :o Onneks "sattui mukaan" sopivat varusteet , valo ja termariin maltoa johon sotkea kuumaa mehua töistä lähteissä ettei tartte ihan sokeritta matkata jos ei niin halua
Taitaa näyttää -18, no talvellaha pitää olla pakkasta ja välillä niin paljon, että ulkona vähän palelee.
-26C aamulla, nyt -29C
Talvinen -13 Kuopiossa
-8 olis Tampereen Messukylässä. Tarvii kaivaa kesävermeitä vissiin esille taas.
Helsinki, Vattuniemi -6,4°C klo 05:40
Kaustinen, kello 7:00 -10,2 °C
Ei meinannut osata pukeutua riittävän kevyesti työmatka-ajeluun :)
Aamulla -25°C ja nyt -27°C.
-18°C tuntui jo mukavalta.
-11°C tuntui jo hämmästyttävältä, tuulenkin kanssa.
Oulussa -9,8°C näin puolilta päivin
-12,6 astetta kylmää työmatkalla kertoi paikallinen sääasema :o .. Huomisella luvassa aivan mainiota lenkkikeliä pakkasen laskiessa jopa -6 asteeseen :eek:
-28. Pitänee lähteä lenkille Odinin poikain avuksi vihulaista vastaan. Tilanne varmaan kriittinen Kuopion kaduilla tälläkin hetkellä.
-8° ja lunta satelee.
-9 astetta, lunta tullut hieman yön aikana muttei just nyt sada
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Kuopiossa tuntuu ja näyttää talvelta. -24 ja luntakin on.
Näyttääpi -26,4'C. Pitäs vielä kuulemma nousta.
-26 eli sisäharrastusten aika
-7.8 astetta eli ulos mars mars.