Tänään puoli viiden aikaan Nordenskiöldinkadun kulmilla... Oliko se...? Voiko olla...? Finnpower? (Harmaa/hiilikuitustruktuuri).
Printable View
Tänään puoli viiden aikaan Nordenskiöldinkadun kulmilla... Oliko se...? Voiko olla...? Finnpower? (Harmaa/hiilikuitustruktuuri).
Lauantaina(?) viikko sitten pari vanhempaa herrasmiestä, toinen maantiepyörällä ja toinen CC:llä kahvilla Loukussa
Maanantaina klo 17.30 aikoihin kotimatkalla töistä sain Espoon Tuomarilantien länsipäästä peesiin kahden pyörälaukun miehen. Me yhden ja kahden pyörälaukun miehet vaihtelimme vetäjän ja peesaajan osia radan vartta polkiessamme. Totta puhuen tajusin saman herrasmiehen olevan edelleen (tai jälleen) takanani, kun Helsingin Pitäjänmäessä kuulin tämän huikkaavan kiitokset matkaseurasta. Työmatkatempon säännöillä toki hävisimme rankasti molemmat. Tästä huolimatta kiitos samoin!
Kuka mahtoi ajaa tänään vähän ennen kahtatoista Myllymatkantietä (HKI) vanhusten palvelukeskuksen suuntaan? Ajaja oli (katuosuudella harvinaisesti) "oikea maantiepyöräilijä" värikkäässä tiimiasussa joka kuvauksen perusteella saattoi olla Mapei.
En tiedä oliko foorumilaisia, mutta Jyväskylän Seppälässä tuli pariskunta vastaan puskaraivuukoneen takaa. Sellaisia terveisiä, että ei varmaan kannata lähteä ohittamaan sitä konetta minua vastapalloon, kun on ensin tuijotettu toisiammekin silmiin sen hyvän tovin eli näitte kyllä että tulin vastaan.
Juniori raportoi hetki sitten tien päältä ajellessaan Loimaalta Turkuun "Painoi muuten pariskunta läskeillä 110-tiellä Salon kohdilla läskit rinkat selässä kun tänne ajelin ;)
Tapatalkista iKälättimellä
Tänään n. klo 8:40 Sastamalan Kiikan kohdalla näkyi menevän 3 pitkämatkalaista (kuormista päätellen) kohti Vammalaa. Olivatko kenties kirjapäiville menossa olevia foorumilaisia? Itse ajoin kadehtien postiautoa maantiellä, joten emme tervehtineet.
Lähetetty minun MediaPad T1 8.0 Pro laitteesta Tapatalkilla
Puoli kuuden maissa Vaalantiellä punainen Golf katollaan Canyon Dude. Kuka tunnustaa?
Kuulostaa kaimalta eli nim. MutaMika tainnut olla menossa Tahkoa kohti?
Kukahan maantiepyöräilijä ylitti eilen (keskiviikkona 1.7.) Tampereella teiskontien kissanmaan koulun valoista, tekulle päin. Sinulla oli punaiset valot siinä, ja tungit fillarisi puoliksi autotielle, vähän nyt valoja päälle. Itse tulin mopolla vastaan ja muutin varmuuden vuoksi ajolinjani aivan kaistani vasempaan reunaan, ettei tule mitään tilannetta, kun itse olit puoliksi autotiellä. Ei näin.
Sinä joka ajelit eilen 1.7. ennen klo 17 perässäni Tammiston suoran Helsingistä poispäin: kun tiemme erosivat Pyhän Laurin kirkon kohdalla, huikkasit perääni kiitokset peesiavusta. Siitäpä ihan ilahduin.
Ilmeisesti celesten värinen bianchi ja kanuunapaita tampereentie/sastamala tänään klo 16 aikoihin. Ainakin 4v poikani sanoi olleen samanlainen paita kuin isillä. :)
Lähetetty minun MediaPad T1 8.0 Pro laitteesta Tapatalkilla
Tjoo totta tuo, mieluummin avautumista liikenteessä topiciin, mikäli ei ole jäänyt jo rekan alle.
Ja liekö tuo yllämainittu kanuuna kulkenut tänään petsamon läpi..paljon näkynyt fillaristeja.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...l%C3%A4/page14
Jaan tuskan Hannun kanssa, visuaalista tuolla ulkona kuumina kesäpäivinä
Tänään aamulla noin kello 7:50 meni Kouvolassa ajorataa pitkin Kymen Lukon risteyksestä noin viiden hengen maantieporukka joista ensimmäinen tyylikkäästi punaisia päin kääntyen vaikka minäkin kuulin sen "PUNAINEN!" huudon jonka joku muu joukon jäsen päästi ilmoille ennen risteykseen saapumista. Huvittavaa kyllä pääsin itse siitä nopeammin läpi olemalla kelvin puolella ja menemällä sen valorytmin mukaan. :D
Olipas tänään ruuhkaa :) mäntyharju-ristiina-otava-hirvensalmi -akselilla > 7 polkijaa tuli vastaan. Yleensä 1-2 ajajaa.
Tänään tuli Kaarinassa 3 maantiepyöräilijää vastaan kun jäin alikulkutunnelin ylämäki"rampin" päähän odottamaan. En ole varma näyttivätkö kaikki kolme jotain tervehdysmerkkejä tai jotain, en todellakaan tiedä. Oon aika huono huomaamaan tuollasia ja miksi se morjestaminen ylipäätään on niin vaikeaa itelle liikenteessä :D.
Kuka vetää HKPn liepeellä läskillä, kai Mukluk, Thulen tai Chariotin kärryä?
Oliko mahdollisesti foorumilaisia se lady, joka ajeli tri-pyörällä Selkistä Lepsämään ja avusti surkea venttiilisen sisurin omistajaa tarjoamalla co2:sta. Kaunis kiitos avusta, jospa voisi joskus avustaa takaisin.
Tänä aamuna meni 4-5 pyöräilijän ryhmä hirmuista vauhtia kotimökin ohitse Kokkosenlahdentien lenkillä. Olivat varmaan Mikkelin väkeä?
Tunti sitten et ajanut pyörällä, vaan pyörä oli valkoisen auton takana ja sinulla kypärä päässä. Tapahtui Kuopion motarilla. :D
Nyt oli hieno! Kuka ajoi Mellunmäen Siwan risteyksessä kiiltävällä Lookilla, jossa oli eastonin hiilikiekot alla? Tulin siihen kanjonin aika-ajorassilla ja kuola alkoi valua välittömästi. Kuskilla oli punaiset sidin stiflat. Tyylikästä sanoisinko.
Kiitokset Hakamäentien eteläpuolen kalliolla voimalaitoksen vieresssä tavatulle maastopyöräilijälle, joka neuvoi Tamperelaisille Keskuspuiston reittejä. Viisi tuntia tuli poljettua. Käännyimme takaisinpäin vähän matkaa Paloheinän mäen pohjoispuolella.
tsemppiä keski-suomen kaverille pyöräretkelle,lähdit valamosta aamulla kun itse menin aamiaiselle,ajoin sinut kiinni ennen leppävirtaa kun pidit taukoa pysäkillä.juteltiin vähän aikaa,olit menossa konnevedelle yöksi,sulla oli tavaraa pyörässä melkoisesti.itsellä vaan pieni reppu ja tempo sarvissa vaimon tuliaiset,en kääntynyt vehmerin tielle (536) vaan jatkoin leppävirralle.:cool:
Kuka eilen(to) noin klo 11 ajeli täysjoustolla Veikkolan keskustassa? Tuntomerkkeinä voidaan mainita, että oli aika vihreä yhdistelmä. Harvemmin täällä näkee maastokuskeja, mutta maantikuskeja sitäkin enemmän...
Onko Veikkolassa ajettavia polkuja miten paljon? Itse käyn töissä Veikkolassa, jos joskus ottaisin pyörän mukaan.
Toissapäivänä joku tuli bugatinsinisellä kinnerillä vastaan vanhalla turuntiellä, ja kovaa, oliko sähköistetty vai muuten vaan sikanopee, ite skodalla.
Onko bugatinsininen tumma vai vaalea? Jos on tumma, niin luulen tietäväni kuka ajoi. Kauravoimalla kulkee.
^Oikein siinä ehtinyt sävyjä arvioimaan, peilistä näin että takana oli koko perän korkuinen punainen lamppu tai muu osa.