Joo, ei muita. Minä sisällä - muut deranssilla.
Printable View
Joo, ei muita. Minä sisällä - muut deranssilla.
Sulattelin jääkaapin pakastelokeron kuumailmapuhaltimella.
Poimin marjoja:D
Tässä ketjussa ei kyllä marjanpoimijat mellasta!
Kävin hakemassa 3kg chilejä postista. :) Nyt syön niitä aamiaiseksi.
Valloitin vuoren juoksemalla, vessassa ollessa pidin kiinni pippelistä ja sihtasin :-), siis ihan überäijää...
Ollut toisenkin päivän polttamatta röökiä.
Korjaillut vanhaa moottorisahaa. Tulos vain ei vielä ole ollut kovin äijä...
Menee tonne 1985 vuoteen,kun kaveri raivas omakotitonttia. Soitteli talkoisiin ja kun saavuin paikalle oli motosaha tehny topin!! Alettiin avaan konetta ja samalla nautittiin talkoojuomaa eli tuttavallisesti ponua. Muisti meni joo , ja heräsin kotona aamulla. Kaveri soitti päivällä , että miten se saha saatiin korjattua ? Saha toimi , mutta kummankaan muisti ei :D
Löysin Jarrutusjäljen pyöräilyhousuistani :D, täytyy heittää lattialle jotta eukko ymmärtää pistää pyykkiin...
En muista milloin olisin tehnyt jotain äijää. Ilmoitan sitten kun jotain ilmenee.
Kävin töissä 3 tuntia, oltava äijää kun meinasivat tuolilta pudota kun sinne ilmaannuin.
Avasin punaviinipullon rankan työpäivän jälkeen käyttäen apuna vaatekaapin ovesta otettua ruuvia. Korkkiruuvi on vielä hukassa muuton jäljiltä :(
metsurihommia :D
Tilasin uuden fillarin =)
Leikkasin nurmikon vanhan liiton manuaalikoneellä enkä käyttänyt taloyhtiön sähköhärveliä.
käytiin hakee sarjakärjeltä 3 bojoo.
Katselin vierestä kun avovaimo kantoi uusia kiviä kiukaaseen. (mulla nikama väärässä kohtaa selässä)
Katselin itkemättä kun suomen naiset hävisi niukasti.
Söin pullaa ilman että olin pöydän vieressä, ja sokerimuru tippui lattialle. Mun mielestä jo aika äijää.
Avasin tommosen : http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...05#post1223705
Päästin kovaäänisen pierun työpaikan leimauslaitteen edessä aamulla samalla kuin painoin "Sisään poikkeamalla" namiskaa. Poikkeamalla siksi kun ei leimausloota muuten ymmärrä että joku voi tulla töihin keskellä yötä. :mad:
Tulin töihin tartuttamaan muut, niin saan olla ensi viikolla täällä rauhassa.
Sain ommeltua valmiiksi Nalle Puh-verhot. Ne tulevat myös itse rakennettuun leikkimökkiin, mutta se taitaa olla neiti-aiheen juttuja.
Olin hilja kun piti puhua
Yleensä se on "neitiä" , vaikka Moraalisesti voi olla oikein ;)