Emmää tännää ku tullee kiakkoa nii pitää karjala lippis päässä kannustaa kotona
Printable View
Emmää tännää ku tullee kiakkoa nii pitää karjala lippis päässä kannustaa kotona
Ota karjala tölkki kans käteen, saa se kannustus enempi suomalais kansallista tunnelmaa. Katotaan toisena päivänä sitä pyöräilyä.
Minä oon menossa poluille, mutta vasta klo 18 lähden kotoa Siiliin päin...
Huomenna jopottimet kyytiin ja tahkoa kiertämään. Kellon aika ehdotuksia otetaan vastaan
Meitsi vois lähtee matkaan. Ihan non mielenkiinnosta katsomaan joko lumet on sulanut Tahkolta, kun ei vielä ole tullut käytyä tänä keväänä. Mullehan sopii oikeestaan mihin aikaan vaan, mut avataan peli ja ehdotetaan klo: 10:00. Voidaan tietysti lähteä myös aikaisemmin tai myöhemmin( olipahan aika savolainen viesti, vastuu jäi täysin kuulijalle).
Mie noukin miehet matkaan ja mennään yhdellä autolla niin siästetään. Siinä 10 tuntumasssa valppaana olokee
Miltäs Tahkolla näytti?
No vähän kosteahkoa oli vielä, piti ihan yhdessä kohtaa tutkia kosteutta naamalla aivan maantasosta kun en muuten uskonut että kosteaa on. Metsäkone oli tehnyt polusta kaksiuraisen kalkkiruukin jälkeen ennen seuraavaa tietä, olisko ollut noin 700m pätkä. Kalkkiruukin laskussa oli lumitaivutellut puuta polulle tasaisin välimatkoin, ja taisi niiä olla vähän muuallakin. Laskettelurintessä oli vielä lunta. Nähtiin me yks`kovakuntoinen pyöräilijä joku kelta-asuinen, se tais ohisuhahtaessaan sanoa olevansa jostakin Käärmelahesta( missähän sellainenkin jumalan hylkäämä paikka on)? Kyrdis toimi loistavana kuljettajana kyyti oli tasaista ja turvallista, erityismaininta loistavasta peruutuksesta peräkärrin kanssa. Mies peruutti kulmaperuutuksen oikealle puolelle kärrin kaa siihen ei pysty edes kaikki rekkakuskit, ne väittää että sille puolelle ei nää mut ei Kyrdiksellä ollu mitään ongelmia. Meitsi roikku taas huonolla kunnolla jonon jatkona, millon en ollu mahallani maassa. Pitäs tajuta jo tällä iällä lopettaa tuollainen vaarallinen pyöräily ennenku lääkäri kieltää sen. Eli oli taas mukava päivä hyvässä seurassa!
ISO kiitos Pikkupojalle ja Kyrdikselle Tahkon reissusta. Mukava oli polkee mukavassa seurassa. Tässä pari kuvaa: http://1drv.ms/1EbMoCd
Olisko keskiviikkona Kallen kevyelle lähtijöitä? Lupaillut kelien puolesta kuivaa...
Mie lähden jos pyörän saan tohtorilta siihen mennessä. Joku vika kun ei mäkiä jaksa nousta elikkä jarruremontissa
Minä voisin myös tulla pidentämään jonoa, pitkä jono näyttää hienommalta kun se luikertelee mehässä. Ja pitkähän siitä tulee jos meikä mukana, kärki luikertelee jo ties missä.......
Olisko klo 18.00 Hamulassa?
Kyl vaan käy
Käyn iikalta kysymäsä joko muoviroskajopo valmis, jos on niin ilimaannun
Kyllä nyt kulkee kun o jarrut fillarissa nii mäetki nousee kun ajatus. Eli ilmaannun paikoille
Oisko kiinnostusta tänään lähteä mettään vaikka uusia polokuja metästämään kun ei oikein maantie houkuta tuulen ansiosta.
Minä oon jo tällä. Menos kohti käärmelahtee.
Liian joutuin menet :) pitää toinen päivä ajella nuo kumpusen polut selväks niin ei tarviis pitkälle lähteä nii saattas jaksaa ajellakki:)
Juu, tälle päivälle on käyty jo ajelut ajelemassa...
Kävin aamusta risuja viskelemässä... jalkaisin.
Hienoa, että nuori polvi pitää polkuja auki Käärmelahden lenkillä. Kysyisin tiedättekö onko tämä polku ajettavissa. Sen alkupää oli kasvamassa umpeen muutama vuosi sitten kun kävin viimeksi siellä ajelemassa. Ensi viikolla ajattelin käväistä taas Käärmelahdessa ja tämä on yksi parhaista suppapoluista reitillä.
Minun mielestä tuo on ajettavissa. Vasta keskiviikkona mun mielestä tuosta mentiin. Hyvä Sammy. Minä ajattelin että ompa konemiehet putsannu polun hyvin, mut ei se olikin meidän Sammy. Kiitos. Ja vielä erikois maininta kun ajoit keskiviikkona koko lenkin, etkä karannut saunaan.
Onko huomenne muita Kallen kevyelle tulijoita? Klo 18 Hamula?
Syke ei saa nousta yli 140 nii mukana ollaan kohteess
Minä voin kans tulla sillä eholla, että ajetaan hitaasti ja nauretaan paljon.
Hyvät ehdot. Tosin tuo Kyrdiksen 140 on muilla 170.. Eli klo 18 Hamula.
Maantielenkkejä ajatellen Väänälänrannantie saa uuden pinnan viikoilla 24 ja 25. Tieto löytyi Ely-Keskuksen sivuilta...