äsken 32km hyötyfixailut..
Printable View
äsken 32km hyötyfixailut..
Äsken kävin ajamassa kahdenkymmenen minuutin tempolenkin vähän alle, joten on se kunto ainakin susipaskaa parempi:). Yhteensä puolitoista tuntia maantiepyörällä.
Eilen illansuussa maantietä kolme tuntia.
Ensin lämmittelyä reilut puolitoista tuntia, sitten porukan loittonemista katsellen viisi minuuttia, sitten toivotonta perässä painamista ilman näköyhteyttä toiset viisi, sitten parikymmentä minuuttia tarjoten jonkinlaista vetoapua muutamalle porukasta pudonneelle tai muuten himmanneelle, sitten sen katselemista miten peesaaja katoaa ylämäkiin pari minuuttia, sitten yksinäistä yläveekoota sen verran mitä enää jaksaa ja pää kestää eli kymmenisen minuuttia ja lopuksi rullaten kotiin.
Eli oikein hyvä lenkki.
Latupohjia ja polkuja syclolla aamusta 15 km
Eilen hapokas ~puolituntinen Pyynikillä.
maantietä 79 km ja 3 tuntia,vapaa päivän kunniaks.
Illalla reilun puolitoista tuntia teitä ja kuraisia ulkoilureittejä. Maan on niellyt ranskikset, liekö viikonlopuksi lähteneet rannalle vaikka lämpöä ei ole,
Tänään noin 20km maastoa. Lopussa ampiainen(mulq) lensi lasien ja pään väliin ja pisti alaluomeen. Meinas levikset revetä. Pari kyypakkauksen nappia naamaan ja kotia itkemään.
Eilen sellainen rauhallinen palauttava runsaan tunnin lenkki.
äsken parisen tuntia cruisailua fixillä...
Tänään, siskon valmistujaisiin sieviin. Matkaa 72km aika 2h 42min puuskaisessa vastatuulessa.
Runsaat pari tuntia aamupäivällä ja ekaa kertaa elämässä jokin iso ötökkä tuli vauhdilla kypärän sisään ja pisti samantein, nyt tuntuu lenkki päässä.
Kokeillaanpa nyt vastata FIREFOX:illa...jos rivivälivaihto ny onnaisi...
joo, pelittää..
No pari tuntia sitten tosi pirteä 171km, meni tosi kepeesti...aika lämmintä! juomapullo hupeni lähinnä ihon viilennykseen.
Sitten uimassa ja vähä istuskelin rantakivillä.
Just tulin Hailuodon sataselta.
tänään kallaveden kierros,jäi vähän vajaaks mut mittariin 213 km 6,5 tuntia.
äsken pari tuntia fixailua kaverin kanssa...
5.18h / 170km maantietä tänään. 4,5 litraa nestettä meni tolla reissulla...mukavan lämmintä :)
Kallavesi myös. 208 km. Reisi sökönä, mutta seura ja sää edesauttoivat selviämistä kipeälläkin jalalla. Nyt olisi paikallaan parin viikon tauko.
Tänään reilu pari tuntia. Eka lenkki lyhythihaisessa täällä Ranskanmaalla koko kuukauden aikana.
Tänään kinnattiin Porvoon lenkki, ei paljo fillarointikeli tästä parane:)
Tänään 110 km hyvässä porukassa.
Tänään noijjailin yksikseen kiviniemestä iihin ja sieltä yli-iihin ja sammaareittiä takasin.eip näkyny muita "nojailijoita",,olivat vissiin oulujokiajua mankeloimassa.
lämpöä oli ihan tarpeeksi,,huh,,huh.paripullua meni "taikajuomaa" ja pussillinen sokerikuorutettuja taatelinpalasia.
lähin aamusella kaheksan hujakoisa kotosalta ja olin vähänennen kahtatoista takasin lähtöpisteesä..menomatka oli ihan mukava mutta poistullessa iistä kiviniemeen meinas
pitkähuulituuliherra jarrutella kottiinpääsyä. rapiat 100:ta kilometrinpitusta pätkää näytti pyörätietokonekompuutteri.
nyt on pallauvuttu reissusta ja huomenaamuna sitte rullsukset jalkaan ja palautus jatkuu vappaallatyylillä rullailen länsituulenkoululle ja takas kivikylään.
semmonen sunnuntaii.
Eilen iltasella 29erilla Laru - R2000:a Laaksosta Luukkiin & Pirttimäkeen - Lommila - Kasavuori - EKP -Laru. Huh hellettä, 77km@4:13
Jees, äskö taas ketterä tuplasatanen, 201km. Koko matka myötäistä! Vaikka vauhti on viime vuosikymmenen lukemista hidastunut, niin nyt menee paljo sujuvammin, kun aiemmin tuppasi sippaamaan lopussa, nyt voi temmota. Ympärillä vaanivat sadepilvet toimii tehokkaana tempottajana.
Huomannu senkin kun etukäteen ei meinaa mitään ja päättää vasta ajaessa, niin matka sujuu " enää viiskymppiä". Kun taas suunnittelee että ajaa jotain tiettyä, niin se on "vielä viiskymppiä", mistä senkin kiertelee..
Oon mä silti aika väsy, uimassa kävin lenkin päätteeksi. Ja meni melkein pieni pullo kokonaan, tosin suuri osa siitä kehon ulkopuoliseen viilennykseen, lämmintä vettä ei viittiny juoda... Varikolla kuppi kahvia ja mehua ja juustokakunpala ISO. Mutta siis 4.5 l juotavaa matkan aikana....miten sen saa juotua?? Kun mulla meni 7h.53min ja siihe se pienen pullon määrä..
ja katsoin mitä mä painan. 48kg.
työmatkaa maasturilla 26 km.
äsken 54km fixailua...
Reilu tunti töiden ja iltaruoan välissä.
Vajaa kaksi tuntia nyt illalla.
Eilen iltasella täpärillä pitkästä aikaa... Keskuspuistossa (+siirtymä sinne & back). 44,6km@3:51. Hirmuisesti lajitovereita liikenteessä.
Sikamaisen kivaa, ehkä mun tallissa on vielä paikka 26erillekin. Ehkä.