Kiitos sille kaverille, joka eilen iltapäivällä tarjosi paikkausapua Vihdintien klv:llä Vantaan ja Espoon rajan liepeillä. Olin jo tosiaan rengastöissä loppusuoralla, mutta kiva tuntea, että apua olisi tarjolla!
Printable View
Kiitos sille kaverille, joka eilen iltapäivällä tarjosi paikkausapua Vihdintien klv:llä Vantaan ja Espoon rajan liepeillä. Olin jo tosiaan rengastöissä loppusuoralla, mutta kiva tuntea, että apua olisi tarjolla!
Kuvittelenko vaan vai moikkasko joku punapukuinen maantiepyöräilijä mulle tossa 110-tien varrella suurin piirtein Turun hautausmaan kohdalla, vähän viiden jälkeen :D? Ehkä vaan näin näkyjä..
Kuka tai ketkähän mahtoivat olla ne kaksi Uuden Porvoontien kelviä lauantaina kahden jälkeen ajaneet jotka olivat jo ehtineet hankkia IBD Cyclingin eli kevään ehkä tyylikkäimmät ajoasut?
Kuka tai ketkähän mahtoivat olla ne kaksi Uuden Porvoontien kelviä lauantaina kahden jälkeen ajaneet jotka olivat jo ehtineet hankkia IBD Cyclingin eli kevään ehkä tyylikkäimmät ajoasut?
Mä ja herra PJ oltiin pk-lenkillä.
Ketkä kaksi "alan miestä" kävi pihakirppiksellä Talkootorilla? Toisella oli valkoinen Jamis Cc. Toinen oli liikkeellä Scott-maantiepyörällä.
Joo minä ja Ilveksen Villehän siellä ajeltiin valmistautumassa Kevätpolkaisuun joka ajettiin siis tänään.
Kiitos kehuista! Oon itsekin ollut tuossa asujen suunnittelussa mukana ja omasta mielestänikin ne ovat onnistuneet.
Ainakin erottuvat joukosta hyvin. Ja kyllähän niillä hyvin kulkeekin kun Kimmo Kananen (joka myös asuja suunnitellut) nappasi tänään voiton Kevätpolkaisussa:)
Ja tänään sitten joku vihreätakkinen pyöräilijä nosti mulle peukkua Lietsalantiellä kun ajoin Maskusta Naantalia kohti :D? Morjestin takaisin.
Tänään Helsingissä Mäkelänkadulla pohjoiseen päin noin klo 16.40 lähti liikennevaloista nainen oranseissa poksyissä sinkulalla kuin hauki rannasta! yritin pysytellä perässä mutta tiukkaa teki, huikkasin perään "hyvin kulkee sinkula" kun jatkoi eri suuntaan. Toivottavasti oli aktiiviharrastaja tai muuten lopetan ajamisen kokonaan...:)
Ei sinänsä kuulu kuka ajoi kategoriaan, mutta. Ajelin Malmilla Myllypuron suuntaan kohtuu isoa mäkeä ylös, niin eikös yksi naisellinen juossut ohi. Mäki on pitkä ja jyrkkä. En meinannut päästä ohi tasaisellakaan. Tuollaisella vauhdilla ja matkalla pärjää varmasti ainakin Kalevan kisoissa. GPS:n mittari näytti ylämäessä noin 15km/h.
Palstalla poliiseja? Kaksi pyöräpoliisia ajeli sinisillä Nishikeillä alas Helsingin Paciuksenkatua hiukka ennen neljää. Esimerkillisen särmästi näyttivät suuntamerkkiä :)
Ketkä kaksi maasturimiestä tulivat vastaan Hyrylän varuskunnan metsässä Itäväylän kieppeillä eilen ja toissapäivänä illansuussa? Eilen mukana oli kolmaskin, läskipyöräkuski.
Taisi olla oman kylän miehiä niin sanotusti: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...69#post2376269
Polkukonkelistilla on ainakin valkoinen On-One -fatty, tai oli ainakin vielä jouluna.
Tervehdys! Eilen saatettiin hyvinkin tulla vastaan. Minä ja Stone täpäreillä ja Petjala käskytti pläskiä (oranssi kypärä). Toissapäiväisestä ei tietoa.
Taisi olla kaupin kanuunoita kun eilen klo14 aikaan meni 10-20 maastoporukka pirkan uraa kyröskoskella ja vajaan tunnin päästä cc-porukka .
Olitteko pitkälläkin lenkillä ja mitä reittiä ajoitte ?
Asun tässä polun vieressä ja olin ulkona halkohommissa .
Kuka ajo 22.5. perjantaiaamuna Oulussa Patelassa läskirataspöörällä ohi punasesta randonneurista, jonka kuskilla punainen Tärpin takki päällä? Hyvin näytti kulkevan :)
Kauheesti meni fillareita ohi tosta .. oliskohan ollu joku Giro :D
Mikkelin pyöräilijät ovat avanneet kesäkauden Kokkosenlahden lenkin kierroksella ja kiitävät huimaa vauhtia asuinpaikan ohitse. Tunnistaako kuka itsensä?
Koska päivämäärä oli 23.5. ja Kanuunoita seassa, niin epäilisin jotain Tour de Tampereen porukoita :)
Kuten tuossa yllä epäiltiinkin, niin ainakin meidän TdT-extreme -ryhmä ajeli tuolla noihin aikoihin uraa pitkin takaisin Treelle. Starttasimme siis jo edellisen illan puolella klo 20 Pirkkahallilta, kävimme kiertämässä alkulämmöiksi Roineen ympäri ja sitten ajeltiin lounaalle Jämille, ja jälleen takaisin Pirkkahallille. 22h ja noin 300km. Jälki löytynee tuolta TdT-topikista. Hieno reissu! :)
Eilen oli paljon Kuopiolaisia liikenteessä Kallansilloilla pyöräilemässä, kovasti koetin morjestaa kaikkia vastaantulijoita (ohihan meikä ei pääse kenestäkään :)), mutta jos nyt joku jäi moikkaamatta niin ei muuta ku suuri virtuaali-MOI tätäkautta.
Olin se mustissa Ridleyn cycloa ajanut kovasti puuskuttava kaveri. :)
Väänsit läskillä Myyrmäki-Varisto-Martinlaakso risteyksessä myrtsiä kohden. Olin isolla pickupilla valoissa seisomassa Fatboy lavalla ja tööttäsin sekä morjenstin. Ehkä se läskirengas sieltä lavalta näkyi tai sitten ei :D
^^ Harvemminhan noita vastaantulijoita muutenkaan "ohitetaan"
Ketkähän tänään klo 7.30 jälkeen ajoivat Tuomarinkylän suoralla kohti Helsinkiä siinä neljän pyörän junassa, jonka viimeiseksi osuin? Siellä Alepan risteyksessä porukka hajosi.
Oliko foorumilaisten Bianchi väki liikkeellä Seutulan suunnalla, kun näytti että joka kolmas maantiepyöräilijä oli Bianchia ulkoiluttamassa. Useampi Oltre,sempre,infinito ja joku teräsrunkoinenkin bongattu. Allekirjoittaneella musta/celeste värinen Infinito cv.
Keneenkäs toiseen Ridley-kuskiin törmäsin tänään Tony&Tonyn edessä? Vaihdoimme pari sanaa ennen kun työnsin X-Bowni ovesta sisään.