Pesin kolme mattoo painepesurilla ja toinen autoista meni siinä samalla.
Printable View
Pesin kolme mattoo painepesurilla ja toinen autoista meni siinä samalla.
Tänään oli tämän vuoden toinen PK lenkki:D
Söin Chili pähkinöitä...:eek:
Tein litran pullataikinan ja leivoin siitä lasten kanssa pullia.
Enstöikseni aamulla kävin tappamassa Supin loukusta ja tämän jälkeen sidoin sen syötiksi, jotta niitä perskeleitä menisi sinne lisää. Sitten menin sisälle syömään aamupalan.
Ehjäsin fillarin jonka joku oli hajottanut kaverin varastossa. Iha ylpee ku omiin fillareihinhan en tunnetusti koske jos ne ollenkaa vikisee vaivojaan.
Haukuin asiakkaan, joka kehtasi antaa huonoa palautetta. Oppiipahan olemaan. Tilas yhden miehen tekemään viikon työn, päivän varoitusajalla.
Söin pizzaa seisovasta pöydästä.
Melkein itse onnistuin asentamaan Sigman mittarin.
Onnistuin katkomaan mittarin kumilenkin kun kiinnitin anturia kihvelin yläpäähän, niin kuin kuva asennusoppaassa esitti. Ei toiminut. Fillariliike sanoi, että kokeilepas kiinnittää se lähelle napaa missä anturi on lähempänä vastinkappaletta. Uudella kumilenksulla ja lähellä napaa sain sen toimimaan. Blondi ei tosin ymmärrä sen toimintatapaa, miten niin sillä ei ole väliä onko se anturi lähellä vannetta vai lähellä napaa. Se johtuu kai siitä, että minä olen ohjelmoinut siihen sen kiekon koon.
Mun pitäisi mennä televisioon oman sarjan kanssa: Blondin enempi tekniset puuhailut.
Koko päivän keikuin katolla ja ruuvasin peltejä kiinni :D
Ajoin jälleen autolla töihin, ja muistin pitää yllä kokoajan pientä ylinopeutta.
Olin tänään äijämäisyyden alkulähteillä, kun melkein siivosin autotallin...
Vaihdoin risan Topfieldin digiboksin poweriin uudet konkat. Jännitteet piti toki mitata verkkoon kytketystä laitteesta ennen ja jälkeen operaation.
Porasin seinään muutaman reiän.
Mä grillasin 8 henkilölle sapuskaa (eiks se oo oikeesti miesten hommaa???) :)
Korjasin astianpesukoneen: poistopumppuun oli päässyt muovilusikan palasia. Mutta EN pessyt astioita :D.
En nyt tänään mutta keskiviikkona ajoin kouluun kaatosateessa fillarilla ilman lokareita. :rolleyes: Vähän oli arse märkä ja eritoten kengät ja sukat. :D
Otin tänään haltuun noin kahdenkymmenen pimun porukan puhumalla niille (noh) jotakin viisasta... Ei mitenkään epäkiitollista sellaisenaan. Koko ajan mietin (lähes... hmmm...) kaikesta huolimatta muikkuverkkojen oikeaa syväystä nyt ja tulevan kuun aikana. Vinkkejä? Ja muutenkin kalojen suhteen. Kuha kuitennii syvvee ja jurroo kylymän tullen... (Ja lahnaa saa tarvittaessa lähempää.)
Lähin oudolla seudulla fillarilenkille ilman karttaa pari tuntia ennen auringonlaskua.
Ajoin vastatuulesta huolimatta ylinopeutta Matinkylässä uuden pyörän kanssa, ho ho! :D
Tulin krapulassa töihin. Enkä valita yhtään.
Piti mennä taidekonserttiin, mutta "erehdyin" baariin.